→ Design: SkaterGirl.^^[dz]|
→ Help: ..×..Lucija..))|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║





Rawwr =D

Zašto? Zar je to toliko teško? Zar je teško naći si svoj stil? Svoj dizajn,svoj stil pisanja,svoj nick,svoje ime,avatar? Je.? Nee.? Pa ja mislim da nije.Kako si prekopirao? Je li to bilo teško-prekopirati? Ne,nije.Pa je li onda teško naći svoj stiL.? Ne ni to niije teško.Samo moraš uključiti maštu.Našla sam neke koi me kopiraju.I neću odustati. Neću se maknuti od ovoga bloga,neću ga prestat voditi.Nastavit ću. Neka izdrži,još. Neće umrijeti.Glupa su ta kopiranja,zar ne? ^^

[...]

No,dosta o tomee. Boli mee. Jednostavno me boli.Dns je subota Danas [16.10.'09.] Tošina smrt.Par njih piše o tomee. Ja neću,jer i nisam baš slušaLa ga punO,aLi doar je on bio pjevač.Šteta je što je umro tako mLad.Mogao je ostati živ,aLi se protivio tOmu.Kao da je željeo umrijeti.Ubio ga je njegov prijateLj.Zaspao za voLanoom i Bum.Neznam točno gdje su udariLi aLi ugLavnom bio je sigurno jak udarac kad su umrLi.Živa je ostaLa samo njihova priateLjica.Koa je Toši za rođendan donijeLa gitaru na grOb. Ahhm. RekLa sam da neću pisati o tome.

Image and video hosting by TinyPic

A to kao i da jeesam.


Rawwr =D

[...]

Dosadna sam sa oviim " neam inspiraciee. " a i inspiracia je dosadna koa se neće vratit u mene iz kante za smećee.Ureedim bloog :D :D Rawwr.? Zaaš Rawwr =D Poojmaa nemaam xD xD Owkeeej :D
How are u.? ^^ Wtf. Zaš sad tO pitam a jesam i ja neki tuLeen. Na kraju vas pitaam.Pukni se,još jednOm. Ma dosta je tO vamaa. Čitajte post =D.


VoLiim vas. iL na mađarskOm.


Sereem vas.


♥ | Komentari (9) | ♥






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.