→ Design: SkaterGirl.^^[dz]|
→ Help: ..×..Lucija..))|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║





I have to be what I am.

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way


Idem svojim putem,moram biti ono što jesam.Neželim se pretvarati da sam osoba koja nisam.Ja sam ono što jesam i nije me briga što srugi misLe.

" Više volim da me ljudi mrze zbog onoga što jesam,nego da me ljudi vole zbog onoga što nisam. " -rekla je Patkiica^^
I slažem se s time.Ne želim biti zaljubljena.To me čini nesretnom.Imam mnoge ljude koje volim i oni mene.Imam samo jednog najboljeg frenda i samo jednu najbolju frendicu.Imala sam ih vise prie.Ali sam shvatila da njima nije stalo do mene.Meni je biLo,ali njima nije.Ignoriram ih.To se nemože promieniti.Više imam PRAVIH frendova nego pravih frendiCa.Ali ta frendica mi je potpunO daaaaLekooo.

| ŠviCa. | - daLeko. :(

Mrzim kad nešto razdvaja mene,ali ne samo mene nego i ostaLe.
To hejtame veeRii maaaaaČ.
Neznam zašto sam ovo pisala,bilo mi je dosadno jer sam jako ljuta,na neke osobe.

Image and video hosting by TinyPic

I have too go be what I am. ^ ^


♥ | Komentari (42) | ♥






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.