→ Design: SkaterGirl.^^[dz]|
→ Help: ..×..Lucija..))|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║





PoceLoo noFoo.

Slusam : No stress.
Read : Trenutno nista.
Ići negdje : Neznam.
Love &hearts : -.-


Eii.PoceLoo je noFoo.
Krecemoo.Upravo sam si prebacila slike sa moba.Nista posebno. " Par " mojih slika.Zapravo vise od PAR ^ ^ xĐ
Kako ste ? Pocela sam sviĐat vase blogove muČoo.
Jedna napomenica komentare ću uzvracat,ali post neću pisati još do četvrtog desetog. Taj će post biti možda malo dužii.Ali. EkšeLii ^^
Poslije četvrtog desetog.Četvrtog desetog je u Gradištu kirbaii. Aii biće i Aladin &hearts .Aii muČoo voLim.Nisam baš često na feisu. Ugl.ciieli dan sam u školi.Čitala ja postove i vidim negdie došlo pet učenika.Da sam ja takve sreće svake godine bilo bi preliepo.Ovaj post nema nikakve teme.A nevjerujem da će tako ubuduće i biti.Jer sad mi došlo onak pa mogla bih natipkati jedan post. I evo ga.Neželim još mjenjati dizeke i to sve,ovako svaki dan sve više sviiĐam. Loove lovee. In the aiir&hearts
Dobičeem conversiice za paar dana. Zelena &hearts &hearts &hearts
Trčalii ono 6 minuuta na igraLiištu.
Dobijeem pet &hearts.
Uhuu.
Naravnoo.

Image and video hosting by TinyPic


Škola mi je već dosadiLa al okeeii. Moram i nesto nauciit u životu i Bla-Bla.
Post već planiram i planiram objaviti,i evo ga napookoon.
Zao mi je sto su svi dobri blogovi zatvorili se.
Ili su se zatvorili i napravili novoga ali nece da kazu link :(
Tuznoo ^^
Obozavam pjesme od Hannanh(Miley)
Super mi je i kao Hannanh Montana i kao Miley Cyrus.
Ajde dosta sad.

Baaii-Baii^^


♥ | Komentari (19) | ♥







My dream is t0 fLy ohh,wanna rainb0w s0 high. _ :D _

EjLaahh ^^
Nowa adResaa.
Befoor-> Ovaa :D
Afteer -> Das :P
Sam owk.je ovaj post.Kasnie će
doći sve dužii i duži.Taak daa.Khhm.Vi komentarišite koLiko žeLiite.pa vam vraTiim kad stigneem :PP Obečajeem ^^
Adaa vas voLii^^
Image and video hosting by TinyPic


♥ | Komentari (16) | ♥






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.