utorak, 18.03.2008.

Im free....free faling...




Dada izać iz kazne je fakat dobar filing...
izašla sam u petak i naravno to morala proslavit..( u detalje nećemo, pojedinci znaju)party

I tako sam sam napokon slobodna, iako mi starci još uvijek idu na živce, i to jako...ali mogu ja to podnijet...hehe...
Daaa....još malo sam zaboravila...škola gotova ljudi moji, samo sutra i krećem u uživanciju....
Već su pali dogovori di ćemo, kako, šta???
Jedva čekam...sve mi postalo nekako dosadno i ove praznike se planiram izludirat....smokinthumbup
Da vidimo šta je bilo zadnjih par dana...
uglavnom zajebancija, cuganje, poljevanje Sanjota "tintom"....( izmučit ću te u četvrtak, weee )...ima još puno ljudi koje moram izmučit...juuupiii
Sva sam neka nabrijana i jedva čekam sutra....ljudi moji zabava počinje...
Novog posta vjerovatno neće bit do onog zadnjeg vikenda praznika...pa ću vas sad pozdravit...poslat puno pusa...itd. zujo
Jojim vas sve...yes


18:34 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.