nedjelja, 29.07.2007.

Some words...some Sayings...Some things...





POstanem tako usamljena
čekajući da se javiš...
Hoćeš li molim te poslati poruku
i uljepšati mi dan...
Ležim ovdije
i mislim na tebe po cijele dane...
Fališ mi
I osjećam se tako prazno
odkad te nema...
Samo ti možeš vratiti sunce u moj život
i otjerati tamu na njezin
put...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Bojala sam se biti sama
dok nisam naučila voljeti sebe...
Bojala sam se neuspjeha
dok nisam shvatila da je jedini neuspijeh NE POKUŠATI...
Bojala sam se uspjeha
dok nisam shvatila da moram ustrajati na stvarima koje me čine sretnom...
Bojala sam se mišljenja ljudi
dok nisam naučila da će ljudi svejedno imati svakakva mišljenja o meni...
Bojala sam se odbijanja
dok nisam naučila imati vjere u sebe...
Bojala sam se boli
dok nisam naučila da je neophodna u odrastanju...
Bojala sam se istine
dok nisam shvatila štetnost laži...
Bojala sam se života
dok nisam iskusila njegove ljepote...
Bojala sam se smrti
dok nisam shavtila da to nije kraj, već početak...
Bojala sam se sudbine
dok nisam shvatila da imam moć promijeniti svoj život...
Bojala sam se mržnje
dok nisam shvatila da to nije ništa drugo nego ignoriranje...
Bojala sam se ljubavi
dok nije dotakla moje srce...
Bojala sam se odrasti
dok nisam shvatila da svakim danom postajem sve mudrija...
Bojala sam se budućnosti
dok nisam shvatila da život iz dana u dan postaje sve bolji...
Bojala sam se prošlosti
dok nisam shvatila da me više nemože povrijediti...
Bojala sam se mraka
dok nisam upoznala ljepotu zvjezdina sjaja...
Bojala sam se svjetla
dok nisam shvatila da će mi istina dati snage...
Bojala sam se promjena
dok nisam uvidjela da čak najljepši leptiri moraju proći
kroz svašta da bi napokon mogli letjeti i postati slobodni...
I TAD SAM NAUČILA ŽIVJETI
...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Svih ovih mjeseci...
koliko smo zajedno...
naučili smo voljeti jedno drugo...
Samo mi srce kaže da nikad nije bilo nekog kao što si ti...
Od dana kad smo se upoznali...
Dala sam ti srce
i obećala sama sebi da ću te voljeti
dok mi srce ne
prestane kucati...;)thumbup


A SAD MALO SLIKE OD EKIPE...
Ovo su Ana( s naočalama ) i Petra...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja...kod tete...nisam baš ispala...ali eto...hehe...morala sam stavit sliku jer Toni gnjavi...
bit će ih još...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj dragi Sedla...obožava rap...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za kraj...my best frenduška...Iva ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



22:28 | Komentari (41) | Print | ^ |

četvrtak, 26.07.2007.

Prijateljstvo...You&Me 4 ever...






Ovaj post je posvećen osobi koja je uvijek bila uz mene,
Koja me ohrabrivala, davala mi snagu u trenucima kada nisam ni mislila da ima nade
za povratak...koja je uvijek tu za mene...mojoj najboljoj prijateljici Ivi...

*sjećaš se kako smo se ko malene igrale na Staroj cesti i one "strašne likice" na tvojim stepenicama, koje zapravo nije ni bilo...
*znaš li da smo prijateljice od kada znamo za sebe, i nikad se nismo razdvajale...
*sjećaš se one svađe u 3. razredu...nevjerujem baš...ali eto...to je bio jedini put da smo se posvađale...
*sjećaš se kad su svi zaboravili na mene, samo ti nisi...
*sjećaš se kad su me nečije riječi jako povrijedile...samo si ti bila TU...
*sjećaš se kada si me nagovarala da priznam da mi se sviđa ON...i dugo ti je trebalo...
*sjećaš se kad mi nisi htijela priznat dal nešto osjećaš prema nekome šta blješti u mraku...haha...pa sam se jako naljutila...
*sjećaš se kad smo pričale da mi je visoki samo bio kratka zamjena za niskog....sve se vratilo natrag...
*sjećaš se onih dana na moru i nezaboravnih ludnica i padanja u more...
*sjećaš se jedrilice, glisera, tipova...
*sjećaš se Sedlića u Caponki i ko ga je onako ljubomorno pogledo... ;)
*sjećaš se auta...pogleda da ti srce otkaže, a ti si se derala "jooj kako slatko"...???????????
*sjećaš se onoga kad smo izlazile iz doma...predstave...
*sjećaš se kad ti je tvoj MisterDragi sjeo na tvoju stolicu, pa si se topila tamo...i morala sam te s kanticom skupljat...kako biš ti rekla...
*sjećaš se spektakularnog letenja u more, kad dugo nisam izašla...znaš ti zašto...
*se sjećaš kad te T...gurnuo, a ti si se meni smijala jer sam pala u robi...
*sjećaš se malog Marka u knjižnici i onog "budeš išla s nama prošetat"...kako smo se smijale...
*sjećaš se onog " Bakar_Rulez!"
*sjećaš se Matiza...nadam se da ne...
*sjećaš se prošlog ljeta kad nisam ni znala da će se ovako puno stvari dogodit do sada s hm,hm??
*sjećaš se onog na moru...Ajmo!!!!...a ja ronim...i kad smo mislile da je Ibrić tamo
*sjećaš se onog kod Havaja, a mi na rolama...opet si se derala "kako slatko"
*sjećaš se onog ljubomornog ispada kod pomorske...s njezine strane...
*sjećaš se kad sam rekla da odustajem od svega :((...a ti mi nisi dala.... :)))) bravo!
*sjećaš se onih duugih razgovora kod škole i kad je počela padat kiša, pa ona stravična priča koja je bila ispričana, pa je taman zagrmilo...a meni se sledila krv u žilama...
*sjećas se igara...haha ;)...ubi me!! TO SAMO MI MOŽEMO...
*sjećaš se tj. znaš li koliko mi dvije osobe trenutno idu jako na živce...mislim da znaš..
*sjećaš se one odvratne svađe, i praćenja do kuće...poslije mi je bilo žao... :((
*sjećaš se onih neodgovorenih poziva..i za to mi je bilo žao...a šta ću bila sam jakoo ljuta... =)
*sjećaš se kad si mi rekla da volim jednu osobu, a ja sam stalno govorila..ne, ne i ne...pa kad je bilo istina..
*sjećaš se plana??? I uspio je..juhuuuuuu...
*sjećaš se kako smo predvidjele neke stvari...i to nas je oba dvije jako začudilo...većinom sve u vezi s jednom ženskom osobom...jel tako???
*sjećaš se kad si dobila mengu???...ajme, oči su ti bile izbečene ko još nekome...nedaj bože...ha???=)
*sjećaš Se Melise i Đure i šta je sve bilo na njima...hihi ;)
*sjećaš se kako si prstom uperila in the car...i nisi se pomakla 5 minuta nakon onoga...
*... A ono na krovu...???
* sjećaš se kako sam se razljutila nakon onog u parku...rekla sam da tu osobu neželim više nikad vidjet i sjećaš se šta je bilo iste te večeri... ;)
*I za kraj..znaš li kako će sve to završiti??? =)

Znam da se sjećaš svega...znaš da mi možeš sve reć i da ću uvijek bit tu za tebe u bilo koje vrijeme...ne ne šalim se...mislim ozbiljno...i nadam se da vjeruješ u mene koliko i ja u tebe...jer nakon svega šta si napravila za mene, jednostavno neznam šta da ti kažem....osim HVALA...i OPROSTI ako sam te ikad povrijedila... ;)
Idemo li danas van??...ha??? hehe ;);)





16:02 | Komentari (99) | Print | ^ |

utorak, 24.07.2007.

U Bakru je ... da umreš od dosade...



Ili ipak nije...hm???
Ma šta ja znam...svaki dan ista pašta...idem na more, van s frendovima...kisskiss
ljudi mi dižu tlak i tako...jučer sam se oko nečeg iživcirala tako, da mislim
da se više nikad neću tako iznervirat...ma glupo...ludo...dosadno...bangbang
Ni neznam šta da vam napišem...mogu reć da mi je dosta i ovog bloga, nakon ovakvih stvari koje mi se dešavaju i mučima sama sebe...užas...headbang
Ma pun mi je kurac...Večeras opet idem van..ma šta zajebavat se, prošetat...Iva i Petra su se već dogovorile, a meni se čisto neda...neda i neda...ali šta ću ni doma radit...visit za ekranima...
( tv, komp...itd. )blablablablablabla
Bla...bla...gotovo svaki dan u Caponki, ove vise kod Mek Baste...party
ma dosta mi je da se svaki dan dešavaju iste stvari...dosadno je...rofl
Sad ispada da mi s frendovima nije super...ali dosadno je...cool
meni je do zabave, ludila...a toga i ima i nema...a trenutno nema...
Uvela sam neke promjene na blog, promjenila dizajn i maknula pjesmu...smokin
jer je Iritirala ljude ( MisteraR)lud...da...da...shvatila sam da se izmješa s onim šta vi slušate,
pa šizite..haha...nisam prije tako obraćala pažnju na to...ali eto...
Ma nemam ništa pametno više za reć, pa idem ća...smijehsmijeh
Pozdravići mojim frendovima i još nekim ludim ljudima ( znaju oni )...
eeee...da....I SVIMA KOJI ME ČITAJUUUUU.... ;););)
bye
wavemah


15:55 | Komentari (54) | Print | ^ |

nedjelja, 22.07.2007.

You are always in my mind...I dont care for the otherones...I dont care what they will say...The only thing I wont is You and Me TOGETHER....!!! Maybe...





Šta mislite da napišem novi post???...pa krenula sam...
Meni je s ekipom trenutno super...
zezamo se...na sve moguće načine...
Samo počela me mučit jedna stvar...
Pogled jedne osobe??? Kao da sam joj oduzela sve na svijetu,
kao da je zbog mene propala ta stvar koju je ta osoba imala...
I MOŽDA ŠTA JA SAD IMAM TO...ili???


Image Hosted by ImageShack.us
By

Ali pogled pun mržnje, bar tako kažu ljudi oko mene, a i sama to vidim...
Vjerovatno neki od vas znaju nešto o tome ali neželim se previše zamarat...
Šta sam starija sve više su me počela gušit ta razmišljanja da sve radim krivo i da neću uspijet...
I da griješim više nego inače...
Da sve više vrijeđam neke osobe...čak nesvjesno...

Puna mi je kapa umišljenaca koji se vrte oko mene...i glume nešto...
Laž??? Pa neznam šta me može više iživcirat...i to od onih od kojih najmanje to očekuješ...
Sigurna sam da ste se osjeć
ali ovako???
Izgubljeni...
Neznam zašto ljudi uvijek očekuju previše od mene???
Neznam zašto ima toliko zlobe, arogancije, mržnje???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ima dana kad se osjećam zbunjeno, potišteno...i da nemam nikog oko sebe...a varam se...
Ako nema drugih, uvijek je tu ta jedna osoba...dobro...možda dvije...
Vjerovatno ćete pomislit..."vidi ova je u depri"...ali to nije neka depra...
bar meni nije...takva mi se pitanja i različita razmišljanja motaju po glavi i
jednostavno ih moram negdje potrpat.....pa su zato na blogu...
nekad imam osjećaj da se bojim odrasti...a ipak želim odrasti...
ni sama ne kontam te stvari...al takve su...
I sad kad pogledam na sat...pitam se..zašto u 2 sata pišem post....???
Nemogu spavat...u mislima mi se vrte neke slike od ove večeri i nemogu zaspat...
Možda bi bilo fora riješit se takvih misli...ali nemožeš...
nemožeš protiv sebe ali ni protiv svojih razmišljanja...bar JA nemogu...;)

Jojim vas sve!!!
peace


Ovo je blog od mene i moje frendice...
Iva&Patricia


01:16 | Komentari (61) | Print | ^ |

nedjelja, 15.07.2007.

Dali ispod crnog oka lažna zvijezda sja....


Eto me piplsi...
Vrijeme je za novi post...
Prekjučer je bila Margaretina i u Bakru je bila ludnica....
Ljudi na sve strane, nisi mogo proć, a mi smo se držali poznate ekipe...
Nemam komentara, osim da je bilo ok i da je u pola noći bio vatromet....;)
Sedlić, Haky i Koči su se nalili ko majke, a bio je i Bilajac s njima ali se poslije
negdje izgubio s Kostovićem i Kekotom...
A jučer su se održali BAKARSKI SUSRETI...za one koji neznaju
to je kao neka večer gdje se sakupe sva okolna mjesta koje spadaju pod grad Bakar...
...povlače se konopi, igra se na moru, u perajama se prenose famozni bakarski baškoti....=)
Bilo je brdo ljudi...ludnica...
Terase kafića bile su pune da nisi imo mjesta sjest nigdje....
Ali nakraju smo ko po običaju završili u našoj dragoj Caponki ( jelda Iva?? )...
haha...Iva vam obožava taj kafić zbog nekih gluposti koje su joj se desile tamo...i ne samo njoj...
Najluđi krelci su mi došli do bloga, pa me sad zajebavaju po vani...ali pozdravljam ih ovom prilikom jer znam da čitaju...
Jučer smo srele ja i best frendice neke Švabe, i čudile se tamo kako pričaju pošto nemamo blage njemački...bilo je nevjerovatnih čudaka ovih dana u Bakru....
Došli su čak neki crnjoti sa Šri Lanke, i oni su se jučer natjecali na Bakarskim susretima...sasvim slučajno...iako ne razumiju hrvatski nekako su se snašli na engleskom....mislim da će im Bakar ostat
u velikom sjećanju...
Ništa idem sad, nemam ništa pametnije za reć....samo da mi pustite komentarčeke i da vas sve jako jojim...pusa...

Pozdravi: Ivi M., Sari, Dei, Petri, Tei, Hakyju, Selaku,
Bilotu, Kočiju, Doky, Sedliću...i svima koji me čitaju....

;);)peace;);)


Red Forming I Love You Gif Images



18:27 | Komentari (39) | Print | ^ |

ponedjeljak, 09.07.2007.

...Long way 2 go...


Image Hosted by ImageShack.us
By
Bok ljudovi...danas mi je bio najbolji dan u životu...
sve je na svom mjestu...i totalno sam happy...
onak...napokon sam doznala nešto što me danima proganjalo u glavi...
dali je istina??? Jeli to samo igra???...napokon sam shvatila sve riječi i
osjećaje jedne osobe...Povezanost koju nitko nije skužio...
ustvari je...svima je "nešto smrdilo"...ali nitko nezna o čemu se radi...samo
tri moje bliske frendice...i luda družina...haha...
tako će i ostat...znam da to sad čitaš TI ali i ostali...
najbolja frendica mi je danas otišla u Šibenik, ali sutra je već tu...
tako da se ne brinem previše...već mi fali...ali netko mi pomaže u tome...
;)....;)....šta da vam kažem....kad sam sretna, nemam riječi...nemam komentara....
Ovo ljeto bit će najbolje ikad...ono nešto šta mi je bilo na putu nestaje...i ostajem samo JA....i....
Danas sam bila na Oštru s novom ekipom...moji iz razreda su negdje na Bakarcu...valjda...
sutra idem i ja i frendica s ludom družinom na Oštro...
Mislim da će nju srce uhvatit zbog jednog tipa...ali preživjet će valjda....
A i ja ću nadam se preživjet...neznam šta da kažem više...
samo bi htijela puuunooo komentara...da se šta prije napune...

ako brojka prijeđe 100...napisat ću novi post....
a sad imam pametnijeg posla....
idem...pusica svima....

;););)....peace....;););)




19:18 | Komentari (115) | Print | ^ |

petak, 06.07.2007.

UŽIVAJTE U LJETU....!!!




Nakon sakupnjenih 60 i nešto komentara, idemo na novi post...
Ljudi ljeto je stiglo...vrijeme je za zabave...uživanciju...
Vi koji nemate priliku doći do mora...nađite neki drugi način...
Dani su mi ispunjeni ludnicom...nadam se i vama...
na kupanju se događaju zanimljive stvari...zadnjih par dana...
neću otkrivat detalje...ZA SAD...
Neznam...
vidim da i nema prevelikog smisla određivat neku temu za pisanje,
kad očito neki ljudi zabadaju svoj prljavi nos gdje im nije mjesto...
ali šta ćete...znate ono...neprijatelje ćeš uvijek imati...makar bio najbolji na svijetu...
A mene to ne dira previše...stare "prijatelje" sam ostavila u prošloj školskoj godini...
Oslanjam se samo na one koji su ostali uz mene i one koje ću upoznat...
Od prijašnjih poznanika, s nekim ljudima sam postala nešto drugačije...
shvatila da oni zapravo nisu tako "zločesti" kakvim ih drugi smatraju i zato imaju
svoju ekipu...i drže se samo poznatih ljudi u koje imaju povjerenja...
To je ok...ali moraš upoznavat i nove ljude...zbog toga sam se osjećala puno puta
izigranom, razočaranom...ali poslije svega pa tako i toga ŽIVOT IDE DALJE...
Znam da su kraj mene oni kojim vjerujem i imam potpuno povjerenje u njih...
..naravno ima i onih koji misle da sam im frendica i da sam upala u njihove "klopke"...
Da,Da...sigurno...
Nisam nikad razmišljala o tome da ima toliko zlobe oko mene...
ali ni to me ne dira previše...uvijek sam mislila da je bitno šta drugi misle...
ali trenutno...živo mi je svejedno...imam dvije osobe kojima zaista vjerujem i to je sve zasad...
ne kažem da drugima nevjerujem i da mi nisu frendovi...ali uvijek imaš nekog
u koga imaš najviše povjerenja...jel tako??
Jedva čekam da prođe sljedeća godina i da se maknem od ove šugave osnovne!!
I želim što prije odrasti...da mi više nitko ne sere po mozgu...da...da...znam...
poneki vjerovatno misle "pa nemoj se žurit s godinama"...
Al...ma...neznam....svejedno...ali bilo bi bolje da ima godinu dvije više...
iz jednih jako dobrih razloga...ali sad to nije bitno...
jedino bitno je da se ja i svi vi ludo zabavite na ljeto...i da nam praznici ne prođu brzo jer treba izdržat sljedeću školsku godinu...SRETNI VAM PRAZNICI!!!

Porukica za Deu: I imam 5 iz hrvatsk
og....;)


17:37 | Komentari (43) | Print | ^ |

nedjelja, 01.07.2007.

Onaj tko voli zna koliko to boli..a samo onaj koji pati može shvatiti, što ljubav u životu može značiti...!!!



Što ljubav može značiti??? Dobro pitanje...
Jesmo li stvoreni da patimo zbog ljubavi...jesmo li stvoreni da samo
o tome razmišljamo???? Postoji li prava ljubav???...
...to su pitanja koja mi se motaju po glavi...
značimo li išta nekim ljidima ili je to samo igra...dali je istina
da ljubav prelazi preko svega...dali je istina da može pobijediti sve...??
Najbolje je kad netko kaže da se zaljubio...ma ajde molim te...
Zaljubljenost nije nešto šta osjećaš kad nekog vidiš, zgodan ti je i sad si ti zaljubljen u
njega ili nju...mnogi ljudi još nisu osjetili taj osjećaj zaljubljenosti...
Ja nisam...sve do sada...
Sve do sada mi je bila igra....ali evo sad se sve promijenilo...
Mama mi je jednom rekla: "pa bolje ti je da se stvarno ne zaljubiš"....
al eto dogodilo se...
Osjećaš se izgubljeno...ali sretno...a neki i nesretno...
Ja sam trenutno sretna...ali bojim se kako će sve na kraju završiti...
Ne želim biti povrijeđena...mislim da to nitko neželi...
Kako sad stvari stoje...to mi se neće dogoditi...mislim da imam ono
šta želim ali ipak se pitam.......
.........................................................................
....volim te tamne oči i njihov sjaj....znaj da volim samo
tebe i nikog više....znaj da volim svaki tren kada smo skupa mi...
znaj da volim tebe, ali koga voliš ti????


19:37 | Komentari (68) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.