četvrtak, 14.06.2007.

Glamuroza & skandaloza (baš dobar naziv za kolumnu neke trebice koja voli pisati o poznatima i njihovim zvjezdanim prašinama i million dollar worth ejakulatu)

Draga Paris, budi srce i fino odjebi. Mislim, ne poznajem te, osim kao djevojku iz novina i s televizije. Tako da s tom izjavom, odjebi draga Paris, ne mislim ništa loše ni direktno, već na tvoj javni image. Ti nisi u potpunoj kontroli onoga što se zbiva u medijima, kao ni jedna zvijezda, ali ipak moram priznati da se bližim trenutku neurotičnog ispada dok šećem pored štandova s novinama, natopljenih poplavom novosti i detalja iz svakog aspekta tvojeg prokletog posebnog malog života.

Dozvolite mi da objasnim da s tom rečenicom, nemam ništa protiv Paris Hilton, ustvari znači da nemam ništa protiv američke kulture gluposti. I nemam. Shvatio sam da se protiv gluposti ne možeš boriti. Ipak, nisam tup na događaje oko sebe. Pretpostavljam da me još uvijek smeta ono što Paris Hilton epitomizira: američku fascinaciju bogatim, zgodnim, mladim, netalentiranim, neopterećenim ikakvom odgovornošću, celebrity - party stvarima.

Znam što ćete sad reći - evo, čak i ti pišeš o njoj, tako da ispada kao da mi nije dosta štandova, blještavih natpisa, cool trendy časopisa i televizije. Paris se voli pojavljivati na svakom jebenom događaju u svijetu koji ima crveni tepih pred ulazom i voli pokazivati koliko je hot i koliko je prepuna šoldi. Sad bi joj Grdović rekao, nije u šoldima sve. Pored nje bi u onom Mercedsu Grdović izgledao kao neki cigo koji je za auto nažicao ispred crkve na Beverly Hillsu..

U svakom slučaju, ovo je moj sajt. Pišem o čemu mi se piše i što nalazim za shodno ili istrest iz sebe. Kao dijete sam bio ful zaprepašten kad bih vidio nasilje nad životinajma i prirodom. Nisam ja kriv što sam odmalena povezan sa prirodom više nego ostali.

Uglavnom, znam da je Paris Hilton stvarna osoba i zaista joj ne mislim nikakvo zlo. Možda kad kažem odjebi Paris, ustvari kažem, odjebi Dnevnik, odjebi Vijesti, odjebi Exsploziv, odjebi Gloss Magazin, odjebi Playboy, odjebi svi ostali časopisi printani sa sjajno finiširanim papirom kao naslovnicom. You got the picture.

Vjerujem da kada bih imao kćer da bih bio zaprepašten kada bi idolizirala Paris Hilton. Što Paris ustvari radi? Ništa, ponavlja svoje budalaštine iz dana u dan. Poševi se, pa snimi neki spot, pa potroši miljun dolara u klubu u Vegasu i tako iz dana u dan. Iz toga, rodila se slava. Pa se pitam: zašto u oku publike nisu sve ostale lijepe djevojke koje jesu vrijedne slave? Netko s duhom, kreativnošću, iskrom?

Ja sam odrastao. Znam da se to nikad neće promijeniti, u stvari biti će još gore i još više pretjerano. Sljedeća Paris Hilton biti će još mlađa, još zgodnija, teža duplo više para, deset puta luđa,

...i imati će snimljen seks video s daleko naprednijom tehnikom, možda u SDDS 7.1 formatu. Kao fol slučajno su je snimili u surround sistemu i stavili na net.. a mi, narodne mase, ćemo biti apdejtani za svaki njen udah i svaki treptaj oka.

- 14:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.