nitko mi ne želi pomoći.........

06 ožujak 2015

Šta god napravim, ništa ne valja, uvijek se samo po meni pljuje, a ostatak svijeta je kao savršen ......neću se previše žaliti jjer nema smisla. Život jednostavno nekad treba prihyatiti takvim kakvi je jer nitko ne može znati šta nam budučnost nosi. Možda surta bude bolje, nadam se.......mene ubija jedna stvar, Kao što sam u prošlom postu pisao, rekao sam da sam se skinuo sa svih tableta,...sad pijem minimalnu terapiju i ok mi je.......problem nastane kad dođem do SANVALA....e taj sanval me muči jer ćim dođem do njega svih300mg ušmrčem kroz nos. Bojim se to reči svojima jjer bi me zatukli ne mislim ići. zatukli, a psihijatru................ kad mi je loše od sanvala. imam osjećaj da ču umrijeti....strašan osjećaj,,,, a valjda sam preslab ili je sanxal tako ovisan o meni......ne znam

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.