srijeda, 26.03.2008.

to su bile njene boje večeras.
zlatna sepija i pepelno siva. boje su izvirale iz njene nutrine u vrtlogu njenih raspoloženja.


stajala sam unutar svojih misli dok su sjećanja padala na moja ramena u obliku mekog snijega.
ona loša i ugodna podjednako. bol i osmjesi izmjenjivali su se zajedno s mjesečevim mjenama u mojemu kratkom životu.

..........................slabići koji su me kanili izgrepsti samo su me milovali.


tajna je u zrcalima, i izmjeničnim pogledima unaprijed i unatrag kako bi se stvorilo "sad".
poruke u boci i čokolada pod mjesečinom; zagrljaj dragog usred noćnog cvata, i sva naša poezija.
moje su riječi uzele oblik vode koja razbija stijene i u njihovim ruševinama sebi gradi korita.

.............................................................zvijezde su mi dale volju i moć.
..........................................................................uzimam ostalo.


vidjet ćemo tko je dovoljno snažan da me uhvati za ruku i drzne se krenuti sa mnom.

sjećanja su probijala moju kožu urezujući se u nju i čineći krvav mozaik uspomena. okružili su me posve tjelesni i fizički bozi u oblačnim opravama i kobaltno plavim očima. njihove su ruke milovale moju kožu ne dotičući je i kradomice uzimali moju maštu iz dlanova.
suzni bozi, bogovi tuge, melankolije i vječite melodrame, čije je svako pješčano zrno suza.
svaka je zvijezda bila njihov vrisak i svaka je travka predstavljala po jedno grčenje pluća u emocionalnom raspadanju.

nepovezana poezija i slike u glavi.

(vraćam ti se sada, i moje misli ponovo posve pripadaju tebi)



njena je tuga magla koja obavija svijet.
dijete koje luta šumom.

/nije svaki lutalica izgubio stazu/

sva snaga, agresija i gnjev pretočeni su u trk vuka crnih očiju. agilne kretnje pod drhturećom zemljom.
jureća mržnja pod krošnjama pretočena je u ženu-vuka.
progonjena lovca.

/kad otvorim oči, slijepa sam/

u jednom trenutku prizor djevojke koja trči pred konjanicima u crnom.
u drugom, pak, vuk koji ih progoni.

/kad otvorim oči, slijepa sam/





staro, ako je jako ne blijedi,
a korjen dubok može odolijet mrazu.

| 03:05 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © tindómerel





Komentari On/Off

*ako nećeš ti sebi, tko će ti?
ako si ti sam, što si?
i ako ne sada, a kada?


*djeca su bezbrižna tek kada stariji to odluče

*ljepota dolazi iz nutra, a postiže se psihičkom stabilnošću i srećom

*svi uglavnom znamo što hoćemo, većina nema hrabrosti ili ne zna kako da to ostvari

*život čovijeka je onakav kakvim ga oblikuju njegove misli

*kad bih znala o čemu razmišljaš, znala bih tko si

*čir na želucu nije posljedica onoga što jedete, već onoga što vas izjeda

*postoje dvije vrste ljudi:oni koji nikoga ne trebaju, i oni koji nikome ne trebaju

*budi dobar prema ljudima koje susrećeš na putu prema gore, jer ćeš iste ljude sresti kada budeš silazio

*dva zatvorenika pogledaše kroz rešetke. jedan vidje blato, drugi zvijezde





KNJIGE

Silmarillion
Hobbit
Gospodar Prstenova
Nedovršene Pripovjesti
Pripovjesti iz opakih predjela

itd.
serijal Djeca zemlje
-Jean M. Auel
Vještičje dijete
-Celia Rees
Žena vrač
-celia Rees
Sapfin skok
-Erica Jong
Pjesma Leda i Vatre
-G. Martin
Shogun
-Clavell
Zbirka pjesama o ljubavi i samoći
-Pablo Neruda
Djeca dine
-Frank Herbert
Posljednja svjetlost sunca
-G.G. Kay
Matoš
Baudelaire
Ujević
Sartre
Kafka
Lovecraft
Swinburne
Cesarić


(..................................)
već sam zaboravila većinu knjiga koje sam pročitala.

The accusations and the blame...
True or false, they seem the same
Filthy fingers rise in rows
And out of shit a flower grows

I'm amazed how damn low people can go only by being themselves

Those with hearts of ever-frost
Always know we never lost
Flames rose high... Not enough to melt the ice
Tiny minds and virtuous whores
A bunch of morons with a cause
Jesus saves? - We will piss upon your graves!

Three wise men came to the north
On their donkeys they rode forth
Whining I'd committed sins
Moaning on to everything

Still amazed how a whole trio of men can have only two brain cells

Those with hearts of ever-frost
Always know we never lost
Acid rain: Urine on your flames
(Urine on your flames, Urine on your flames)

Those with hearts of ever-frost
Always know we never lost
Flames rose high... Not enough to melt the ice
Tiny minds and virtuous whores
A bunch of morons with a cause
Jesus saves? - We will piss upon your graves!

Placid rain: Urine on your graves

http://www.myspace.com/narfaer





Hladna je ruka i srce i kost,
I san pod stijenom je hladan gost,
Jer na kamenom odru nikada neće prestati sni
Dok ne zgasne Sunce i Mjesec ne mri.
Pod crnim vjetrom i zvijezde će mrijet,
I tu nek na zlatu sad premine svijet,
Dok vladar mraka ne posegne rukom
Za umrlim morem i uvelom lukom.


Ne sjaje sve stvari od zlata napravljene,
Niti je svaki lutalica izgubio stazu;
Staro, ako je jako, ne vene,
A korijen dubok može odolijet mrazu.
A kad iz pepela se vatra digne jača,
I kad iz sjene nova svjetlost sune,
Skovat će se snova vrh slomljenog mača,
I ponovo kraljem bit će onaj bez krune.



Trag slomljena mača prati;
u Imladrisu ćeš ga naći
Tamo će ti savjet dati,
od Morgulskih čari jači;
I pokazat će ti znak
O Propasti, pa ćeš znati
Isildura kletve mrak.
Spram njeg će polutan stati!