.......oho.......



ovdje sam kao što vidite!Stalno odgađam pisanje posta,al sad sam rekla dosta i počela nešt malo pisat.Kao što znate vani je jakoo vruče,malo tko podnosi ove teške vručine...pogotovo mi ¨učenici¨ u našim školskim klupamaheadbang.Čudno je što sam došla a još čudnije da još nisam ni jedamput bila na bazenu.Fora...mislim u negatvinom smislu.Ma kupujem si taj badić već tjedan dana i nikak da ga nađem,bangal napokon sam ga kupila i sad čekam sam priliku da ga umočim u vodu,kako bi neki rekli u ¨mlaku¨ vodu!Da,dragi moji yesZAVRŠAVA I ŠKOLAyes,još samo dva dana,I PRAZNICI SU VEĆ TU.Hehehe,ma men su paznici počeli već prije tjedan dana.Šta možete kad sam ¨pametno¨ dijete.Da....sam neznam na koga.Sutra ispravljam zadnju jedinicu i to iz knjigovodstva....a proću ću sa 4, sam što još neznam prosjek!U četvrtak idem na bazenthumbup prvi put,a u petak već na more.To mi je prilika malo da potamnim!Sad idem malo na borik....naganjat loptupuknucu,kad neće već ona mene!Danas dok sam došla iz škole,uhvatilo me nešto,neznam šta..hahaha,da se idem sunčat,bome sam bila 2 sata na suncu i pocrvenila,sad me peče!!yesMa bolje i to neg da budem bjela ko sir,kak bi neki rekli ko sirelabang.aje ljudi ja was sve kisssam....i budite mi svi okej....i budite mi zaljubljeni....i da.....noi punoooo mi jediteno!!!Stavit ću vam par slika koje sam napokon skinula sa mobitela...

Image Hosted by ImageShack.us
...kako su samo cakanithumbup...

Image Hosted by ImageShack.us
...kissmoja velik@ ljubavkiss...

Image Hosted by ImageShack.us
...frendica iz splita..hm kako je ebenaeek...

Image Hosted by ImageShack.us
..stavljeno samo za jednu osobunut...

Image Hosted by ImageShack.us
...samo da je većiyes...hehe,ok ¨mala šala¨

Image Hosted by ImageShack.us
...vidite ih samothumbup...

Image Hosted by ImageShack.us
...njamimoja kikica & janjami...

Image Hosted by ImageShack.us
...thumbupnešto sam bila jakooo hapyyyyyythumbup...

Image Hosted by ImageShack.us
moja beautyyy sisternut...

Image Hosted by ImageShack.us
...al iam zgodnog kumabang...

Image Hosted by ImageShack.us
...mali voli pit...samo neka pijethumbup...

Image Hosted by ImageShack.us
aaaaaaa.....thumbupthumbupovo je jebenooooothumbupthumbup....

19.06.2007. u 16:36 | 61 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




http://www.cajanka.com/quiz/66385136/res/

TkO nEzNa...SaD zNa:

ImageChef.com - Create custom images

...I am...
Image Hosted by ImageShack.us

Plavuša:sjajna,slasna,
šarmantna,šokantna,
dramatična,nervozna...


BBright
LLuscious
OOutrageous
NNerdy
DDramatic
EEdgy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

KlUb U kOjEm IgRaM:

Image Hosted by ImageShack.us

Koliko vas je bilo na mom blogu od 10.travnja 2007.

Free Counters
Free Counters



ImageChef.com - Create custom images

Evo još jednog...



ImageChef.com - Create custom images


Opis bloga

O svemu i svačemu...al najviše o ljubavi...eh i o dečkima....ma svemu po malo....


Image Hosted by ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images



linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



JA SAM...




Create a Myspace LED Scroller



ImageChef.com - Create custom images

(tko me ne pozna.....evo....neam baš slika...pa sam ovu našla...nek bude dok nestavim bolju...hehehe..)

Image Hosted by ImageShack.us

- zaljubljena plavuša
- curka iz škole
- tatino zlato
- sestrina sestra
- osoba za zajebanciju
- rijetko ozbiljna
- uvijek spremna markirat...
- usto i sportašica
- samo ono «L» od lijepa
- tokom večeri happy
- često lijena
- i…neposlušna,
- tvrdoglava…
- bolja lijevom rukom
- premlada da sam u svijetu ozbiljnosti
-¨najpametnije¨ dijete u razredu
- osoba koja voli puno jest
-…..i puno pričat

IME-Sanela,iako me nitko tak ne zove
PREZIME-nije definirano
VISINA-neam pojma,valjda viša od metar
26.4.1991.-izašla iz...hm...
ŠKOLA-ekonomska,1,c-carevi
ZANIMANJE-pričanje što više na satu
HOBY-manekenstvo i odbojka-ŽOK i još nešto
nesmijem reći što...
VOLIM...SVOG BIVŠEG
- lude provode,izlaske
- lizat ....sladoled
- skutere
- nogometaše...mmm...
LJUBAV...hm..nebi o tom...
NAJVEĆA ŽELJA- uspjet u životu,u svakom smislu
- bit visoka 1.85....
MOTO-bolje da me mrze
zbog onga što jesam,
nego da me vole,
zbog onoga što nisam¨
NADAM SE-da je to dovoljno za sada...




ImageChef.com - Create custom images

naj domaća pjesma:

Daleka obala
Kurve

Stvari se polako vraćaju
na mjesto
ovako nešto se ne
događa često,
premda,priznajem ponekad
pretjeram i nekud
otplovim sam.
I tad,slike
izbljede sve,
i tad,zatvaram
se u sebe,
i tad,nisi mi
potrebna....

Kazaljke i dalje krugove
ctaju umjesto zvijezda
kišne kapina grad padaju,
prazno mjesto u
mom krevetu
sjeća me,bila si tu...
Tko zna,kuda si otišla,
tko zna,zbog čega se
ne vraćaš,
tko zna,sve piše u
zvijezdama.

Još jučer poljupcima
mi smo se borili
i dodirom smo jedno
drugom tajne otkrivali
što se dogodilo,
gdje je ta kap
što je prelila čašu
što te natjerala da
odneseš
sve što sam volio,
a tebe sam volio,
sve što sam sanjao,
a tebe sam sanjao,
ma zar sam pogriješio,
što sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su žene kurve!


Kad bi zauvijek zaspao
ovaj grad
kao u bajci prekriven
trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne
dotakne moj dlan,
dok ne ne zagrliš,
dok me ne poljubiš,
dok me ne zagrije tvoj dah...

Image Hosted by ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

naj narodna pjesma:

Darko Filipović
Trebaš mi

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

Pogledaj moje oči
sve ti govore
kada te nema
uvijek pomislim
na najgore

I telo grči se
i ruke znoje se
a u stvari znam
da voliš me

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

I telo grči se
i ruke znoje se
a ustvari znam
da voliš me

Ref. 2x
Trebaš mi, trebaš mi
ni sunce zemlji kao
ti meni, meni
i hajde, dođi, pa
me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni
( trebaš mi, trebaš mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da voliš me...

ImageChef.com - Create custom images

PONEKAD PREVIŠEVOLIMO
PONEKAD PREVIŠEDAJEMO
PONEKAD SMOPOVRIJEĐENI
PONEKAD PREOSJETLJIVI

ImageChef.com - Create custom images

VOLIM TE

Ovu pjesmu pišem tebi, mojoj jedinoj ljubavi.
Ne znam kako da ti riječima opišem
ono što osjećam.
Najlakše mi je reći volim te!
Volim te zbog toga što me voliš,
volim te zato što me slušaš
jer me tješiš
i nasmijavaš.
Volim te zato što ti vjerujem.
Bila sam na dnu
i ti si me izvukao,
za tebe živim i tebe volim.
Samo tebe...
Naučio si me voljeti,
naučio si me živjeti,
i zato te volim.
Volim tvoje oči što me gledaju,
ruke koje me grle,
usne koje me ljube.
Volim tebe jer me voliš,
ti si mi sve
jer pokazao si mi sreću,
pokazao mi ljubav
pokazao mi život, koji živim za tebe.
Volim te...

Image Hosted by ImageShack.us

Znaj da volim te JA!

Mi tako daleko vise nismo mogli
u srcu bol, u dusi patnja
nisi znala kolika nasa bila je vatra
ali tako je to kad gajis trnje
trnje koje lice para i koje suzu stvara

ali znam trazit ces od mene oprost taj
al umjesto lica mog vidjet ces samo sjenu

Jednom kad ostnes sama, kad mrak obasja svjetlost
zvat ces me imenom mojim, al javiti se necu ja!
samo zatvori oci , sjeti se ljubavi nase, vatrom ozarene
i pojavit cu se ja!!!

Ne okreci mi lice koje ljubio sam ja!
znam da to lice drugi ljubi "znam"
Tvoje ime cuvam u dubini mojih zelja
To ime u srce urezo sam ja!

Amina zeljo moja nedodirljiva, suzo koja vjecno vri u oku mom,
izvoru mojih nemira i ponora!
Zauvijek ce ostat nasa LJUBAV!!!
Zauvijek SATI!!!
Zauvijek MINUTE!!!
ZNAJ DA VOLIM TE! JA!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

KRAJ ILI...

Boli me rastanak bez riječi,
daj mi snage sve ovo za prijeći,
bez tvoje ljubavi i duše
neka me odnesu, neka me sruše.

Biti sam je teško,
otići od tebe još teže.
Ali za tvoju sreću ja te ostavljam,
ništa te ne sputava ili veže.

Puna mi je glava stvari i misli,
ocean sjećanja bez kraja…
Osjećaji plove kao sante leda,
pune sreće, dostojnih raja.

Daleko iza toga je nešto veće,
nešto poznato još me podsjeća na te.
Taj jedan osjećaj koji me vuče
Ljubav se zove, srce mi tuče.

Image Hosted by ImageShack.us

VOLJETI ILI NE VOLJETI?!?

Ima stvari koje volim i one koje ne volim.
Ima ljudi koje volim i one koje ne volim.
Ima dana koje volim i koje ne volim.
Ima postupaka koje volim i koje ne volim.
Ima osobina koje volim i koje ne volim.

Sve što na svijetu postoji ima ono nešto što volim i ne volim.

Tako ja volim njega a ne volim onoga drugoga.
Tako ja volim njega a ne volim neke njegove osobine.
Tako ja volim njegove šale a ne volim kad se šali samnom.

Volim izlaske sa prijateljima ali ne volim izlaziti.
Volim lijepe provode a nikad se lijepo ne provodim.
Volim smisleno živjeti ali ne volim kad sve ima smisao.

Image Hosted by ImageShack.us


UBI ME METCIMA LJUBAVI...

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?"- On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?"- On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori: Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si
prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"

Image Hosted by ImageShack.us

LJUBAV SVE POBJEDUJE...

...gdje se ljubav useli
tu se pamet iseli...

...nitko se ne ponaša
budalasto u ljubavi
samo mudar čovjek...

...ljubav je nalik zaraznim
bolestima,što ih se više
bojimo,više smo im
izloženi...

...prava ljubav cijeni ono
što voli,ali nije prava ljubav
ona koja voli ono što cijeni...

...nitko ne zaslužuje tvoje
suze,a onaj ko ih
zaslužuje neče te rasplakati...

...svako jučer samo je san,
a svako sutra samo vizija.
Ali ako dobro preživiš danas,
svako jučer postaje san
sreće,a svako sutra vizija nade...

...kroz naočale zaljubljenog
i nakaza lijepo izgleda...

...sretne veze ne ovise o
tome hočete li pronaći
pravu osobu,nego o tome
jeste li vi prava osoba...

...da bismo nekog stvarno
voljeli,treba ga voljeti kao
da će sutra umrijeti...

...najgori način na koji
vam netko može
medostajati je da ta osoba
sjedi kraj vas,a vi znate da
je nikada nećete imati...

...teže je prikriti one
osjećaje koje imamo,
nego glumiti one koje
nemamo...

I don´t want you to go away from me because I love you and I know that you love me.Your are an angel but I give you a wings!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

"Ljudi su samo oni koji vole."
Karel Čapek, češki književnik

"Ljubiš li duboko samo jedno biće, činit će ti se i sva ostala dostojna ljubavi."
J.W.Goethe

"Ljubav je jedina stvar koja se umnožava kad se dijeli."
Vesna Krmpotić

"Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi:"
M.Buonarotti

"Ako si kamen, budi ljubak, ako si biljka budi osjetljiv, ako si čovek budi ljubav."
Victor Hugo

"Bolje je ljubiti i izgubiti nego uopće nikada ne ljubiti."
A.Munch, norveški književnik

"Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan."
P.Neruda,čileanski pjesnik

"Nije se teško zaljubiti, nego je teško znati to reći."
A.de Musset,francuski pjesnik

"Šta je poljubac? Zar to nije žarka želja da se udahne dijelić voljene osobe. "
G.Casanova

"Poljubac? To je civilizovani ugriz."
C.Sbarbaro


Još uvijek te volim

Potrebno je vrijeme da pobijedim tvoju ljubav.
Jer samo moja ljubav može vratiti tvoju ljubav.
Jer samo moja ljubav može srušiti taj veliki zid.
Ako krenemo ponovno našim putem po zvijezdama,
pokušat ću promijeniti stvari koje ruše našu ljubav.
Tvoj ponos je povrijeđen tako lako da ja ne mogu
prijeći kroz to. Zar stvarno nema šanse da počnemo još jednom?
Samo pokušaj vjerovati u moju ljubav, jer ona može biti taj naš put.
Da, povrijedila sam tvoj ponos i znam da neće lako proći.
Trebaš mi dati šansu, jer to ne može, ne smije biti kraj!
Još uvijek te volim
trebam tvoju ljubav……JOŠ UVIJEK TE VOLIM....


Nekome

plakalo je nocas nebo,
srusilo se nocas sve.
i zvijezde su tako ugasle
kad te nema uz mene.padale su nocas kise,
padale su dugo,jako,
hladne kise,beskrajne.
raspuklo se srce jedno
i nestalo od jada...
ogorceno srce nedostojno spomena.
vrele suze.
i ti.nocas,na kraju svega
jedini ti.
i nikad samo moj.
ti,opomena vjecnosti,
ti,inat ljubavi,jedini ti.
i slutim nocas utjehu daleku,
prkos tebi.
miris mora,
jer i ono sa mnom place...
i jutro ce se nocas slomiti,
i skriti se zauvijek u tmini
od boli proklete...
jer niceg vise nema...


Everyday

Everyday I think about you,
and all the stuff we use to do.
Every smile we use to share,
together we went everywhere.
You was like my heart,
the most important body part.
Think about it,are you happy or not,
Am I everything you want,and everything you got.
You've been acting like a fool,
but you know me, and you know my rule.
Remember your promise
and come back, to me, where your home is.


Pješčani sat

Dok sam s tobom
htjela bih vrijeme zaustaviti...
No ono je protiv nas i
protječe brzo kao pijesak kroz
pješčani sat Oduvijek znamo da se sve mijenja
pa i ja..ali moja ljubav prema tebi
je neuništiva i vječna!!!!


Nikad

Nikad...nikad više... ja te ugledat neću...Nikad...nikad više...kako to zvuči muklo!
Bijedni će dani prolaziti...uzalud teražeći sreću...Čitav će život proći...a ja te ugledat neću...
Kad srce pritisno boli...uzalud tražit ću sreću sjajnim očima tvojim...Tužno je zvono tuklo...
Nikad...nikad više ja te ugledat neću...Nikad...nikad više...Makar sve puklo!!!



Ti koji nikad


Ti koji nikad nisi znao tražiti ljubav...ti koji nikad nisi želio da upoznaš sebe...
Ti koji nikad nisi želio da postaneš nečija sjena...noćas se poslasti i traži zaboravljenog lika jedne
cure što se gubi daleko u magli neosvijetljenog prostora i tišini mraka.....


Voljela sam ga

Voljela sam ga i on mi nije vjerovao...Voljela sam ga a možda nije ni znao...
Voljela sam ga i krila svoju ljubav...Voljela sam oči njegovih boja...


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com