BoX



Da ViDiMo KoLkO VAs iMa UpRaVo SaD nA bLoGu...

hit counter

Na ovom blogachu ja vas pokušavam zabaviti i nasmijati....biti če tu i suza i sreće....puno mi kommajte!!!
sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmad
mouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Kakav je moj blog?
Super, fensi..lol
OK
Nije mi se svidio...
pollcode.com free polls


Kakav mi je dizajn?
DOBAR
LOS
pollcode.com free polls


EVO TU SU I PJESMICEEE

Cascada-what hurts the most


Flo rider ft. T-pain - Low


Kelly Clarkson- Because of you


Leona Lewis- Bleeding love


E ljudi...recite mi vi u komovima koju pjesmu da stavim...ja ću vidjeti mogu li...

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Of

design by: Mia

kostur by ×

Banner by: Mia

!!PRAVILA!!

!!PrVo pRaViLa pRoCiTaJ!!

1.nema kopiranja! jasno??
jasno???
2. 1 do 2 komentara vracam.hvala.
3.ne seri u komovima!
(brojke, slova, vrijedanja...)
4.ne seri opce!
(ko ce to cistit...)




KoLiKo VaS Je BiLo Na MoM bLoGu...

Hit Counter
Hit Counter

AAmbitious
NNatural
AAppealing

LinKiCiiii

paula
marija
ana

...MaLo O mEnI...

O MeNi
ime: Ana
boja kose: plava
boja oči: plava
godine: 14
rođendan: 5.2.


OmIlJeNo
hrana: sve..:D
pjesma: SOS, when you look me in the eyes, year 3000, burnin up, what did i do to your heart, poison ivy, 6 minutes, 7:05, much better, before the storm, goodbye, love & sex & magic, right round, no stress, paranoid, fly with me, 7 things, hey baby...
boja: plava <3
internet stranica: fejs i youtube
film: camp rock, sumrak, step up 1 i 2
knjiga: sve od R.L. Stinea, balada o buginim gacicama, olivin ocean..

TvOj
največi strah: pauci!
trenutna lokacija: moja soba, na stolcu.
najsramotniji trenutak: možda kad sam pod povijesti provalila jednu glupost koju ne bih spomenula...
najbolji frendovi: ana,paula,marija,jopa,nina,zoja,dorotea,marina,tena...

iLi iLi
dan ili noć: dan...ali i po noći zna biti vrlo zanimljivo...=)
hamburger ili hot dog: hot dog...zbog hrenovke [lol]
ljubav ili novac: ma ljubav naravno...a šta ste mislili
izgled ili osobnost: oboje
ljeto ili zima: ljeto
kava ili čaj: čaj
vruče ili hladno: vruće...hehe


DeČkI
tvoja prva ljubav: joj...jedan dečko iz vrtića...
koj ti je dečko slomio srce: upravo taj iz vrtića...[lol]
tvoja ljubav(pojedinosti): ima smedu frckavu kosu, ima smeđe oci, super pjeva, ima 2 starija brata, zove se Nick. dosta pojedinosti? xD
boja kose:smeda ili crna... al bolje smeđa
boja očiju: to nije važno....samo da nisu crvene! [lol]
hot ili cute: uuu..oboje opop =)
osobnost: dobar, nesmije biti glup (može malo, jer ipak moramo biti slični =) ), zatim mora imati smisao za humor i tak..
kakve dečke voliš: svakakve...jednog da budemo precizni...=)

nedjelja, 18.05.2008.

BUhZRm

Da, da...dobro vi vidite...naslov mog posta je upravo BUhZRm....možda neki od vas i nemaju iskustva s tim...a velik broj vas ima...dakle. BUhZRm je šifra...bolje rečeno sigurnosni kod koji se mora upisati kod komentiranja...taj kod mene prati u stopu...na svakom blogu gdje komam pojavi se ON blabla!!!! Uh...već mi ga je na vrh glave...i mrzim te kodove! Iz dna duše!! Ja ne razumijem zašto ti kodovi postoje??? Da nas muče??? Ali o tom po tom...da ja počnem sa svojim postekom...
Photobucket
Evo. Počinjem. Dakle...danas mi se ništa zanimljivo nije dogodilo....ni jučer...ali danas mi možda dođe Petrica...dolazi ona da učimo...i da se zezamo ofkorz...ali vidjet ćemo kako korisnim će se to pokazati...vidjet ćemo....ja danas moram na probu za dramsku...imamo neku usranu predstavu...bolje rečeno 2 usrane predstave...a zovu se Onaj koji govori da i Onaj koji govori ne ....stvarno maštovito, nema šta....ta proba počinje za nekih sat vremena...iako bih trebala ponavljati tekst, ja radije ovdje pišem...jer ovo me nekako...opušta...na neki čudan način...no uglavnom...sigurno je bolje pisati postek nego učiti tekst...belj...evo upravo se sada moja blesava seka igra tv emisije...i to sama...nee nije sama...igra se s gosponom Ogledalom...i nagrada u toj emisiji za njezine gledaoce je knjiga...moja knjiga...iako zna da joj izričito zabranjujem da dira moje stvari, ona ne sluša...ali neću ići tamo i očitavati joj bukvice...nemam više volje ni želje za tim...postala sam neutralna...kao Švicarska...yes...vidim da je tako bolje....pametni su ti Švicarci...no oke....o čemu vam ja sad pišem...lol...al bar nije post od dve rečenice. Ajde idem ja sad...nemam vam ništa pameto za napisati...ajde puFfa
Kiss Kiss
by: aNcHi



| Komentari [49] | Printaj | # |

petak, 02.05.2008.

OdLuČiH dA jE vRiJeMe Za NoVi PoSt

Pa eto...kao što naslov govori...vrijeme je za novi post! yes..nema kod mene baš previše novosti....jedino što sam malo slušala mtv i tako naiđem na jednu pjesmu od Tokio Hotela...inače nemam nikakvo mišljenje o njima, a i nisam nikad čula njihovu pjesmu, pa sam odlučila da ću poslušati ovu jednu...i shvatila sam da je pjesma ustvari baš dobra thumbup ! Zove se By your side...možda vam je stavim na blog ali kakve koristi kad meni ne rade zvučnici headbang ...pa ju ja neću moći slušati...No dobro, dosta o tome. Sad se malo prisjećam kako nam je super bilo u školi u utorak...tako smo se zezale...joooj...bilo nam je baš zakon...glasno smo se smijale i kladim se da smo izgledale ko neki debili...zubo...ali nama je bilo super...jučer smo se išle šetati Jopa, Petra, Paula, Sarita i ja ...trebale smo ići u neki tam parkić koji je Petra ,,otkrila'', ali taj plan je propao pa smo otišle u ovaj neki bliži parkić...tamo smo se ljuljale na ljuljama, a kasnije smo se popele na neku tamo penjalicu, a Petra i Paula su iz sveg pjevale ,,We are the champions'', a ja i Jopa smo im se smijale ko lude...rofl...dobro da nitko koga poznamo nije prolazio...inače bi mislio da smo se napile...lud..hehe...
cool
jaap...mi smo jaaako kul...smijeh...eto ljudi stvarno ne znam više što da vam pišem...pa sad idem...i komajte bez milosti jer sve komove vraćam!!!! A sad idem...kissi kissi kisskisskiss



| Komentari [124] | Printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.