nigdjezemska

29.08.2008., petak

beduini..

kopkalo me sinoć, u nekoj se pismi spominju bedouin fires .. i sjetih se..




The heart is a bloom
Shoots up through the stony ground
There's no room
No space to rent in this town

You're out of luck
And the reason that you had to care
The traffic is stuck
And you're not moving anywhere

You thought you'd found a friend
To take you out of this place
Someone you could lend a hand
In return for grace


It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away

You're on the road
But you've got no destination
You're in the mud
In the maze of her imagination

You love this town
Even if that doesn't ring true
You've been all over
And it's been all over you

It's a beautiful day
Don't let it get away
It's a beautiful day

Touch me
Take me to that other place
Teach me
I know I'm not a hopeless case

See the world in green and blue
See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the Bedouin fires at night
See the oil fields at first light
And see the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colors came out

It was a beautiful day
Don't let it get away
Beautiful day

Touch me
Take me to that other place
Reach me
I know I'm not a hopeless case

What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow
What you don't have you don't need it now
Don't need it now
Was a beautiful day










prvo mi je bila pala napamet stars od simply reda di je on u pustinji..
ko mali princ
još onaj osmijeh :D









Anyone who ever held you
Would tell you the way Im

feeling
Anyone who ever wanted you
Would try to tell you what I feel

inside
The only thing I ever wanted
Was the feeling that you aint

faking
The only one you ever thought

about
Wait a minute cant you see that i

I wanna fall from the stars
Straight into your arms
I I feel you
I hope you comprehend

For the man who tried to hurt

you
Hes explaining the way Im

feeling
For all the jealousy I caused you
States the reason why Im trying

to hide
As for all the things you taught

me
It sends my future into clearer

dimensions
Youll never know how much

you hurt me
Stay a minute cant you see that i

I wanna fall from the stars
Straight into your arms
I I feel you
I hope you comprehend

Too many hearts are broken
A lovers promise never came

with a maybe
So many words are left

unspoken
The silent voices are driving me

crazy
As for all the pain you caused

me
Making up could never be your

intention
Youll never know how much

you hurt me
Stay cant you see that i

I wanna fall from the stars
Straight into your arms
I I feel you
I hope you comprehend





pisma ima predobar tekst.. ne bi se na prvi pogled skužilo
- 08:58 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

preeeneočekivanokoiuviksavršeno

utipkala 'nice' na gugl, jel vidim tu sa strane u pismi, al nisam sigurna jel to pognut pogled, na koljenima, wtf?!

kad ono:

http://www.ezgeta.com/things.html


točnije:

http://www.ezgeta.com/sto.html

ima i o ovim beduinima na dnu , znam da sam čitala u alkemičaru al eto vidiš.. uvik moš za nešto se zainteresirat.. ja sam preisključiva inače :)
- 00:29 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

28.08.2008., četvrtak

Friedrich Hölderlin

eto odlučila se bacit malo na poeziju i uzmen u ruke onako po intuiciji s police.. kad ono neki šenuo tip :)
tako je bilo i s hesseom, ista stvar .. uglavnom, lik je lud, kao goethe i schiller su ga promicali, davali pdršku (suvremenici), ali su ga onda odjebali .. i goethe pronicljivo kaže da bi se treba bavit kraćim pjesmama.. (a i goethe je imao duševnih prolem,a onda možete zamislit šta je s ovim..)
te neke di miša bogove i kruške i ne znam ni ja šta..nisma mogla iščitat, dakle još sam dio mase..
al neke koje se tiču bolne duše i vječnosti i naravno ljubavi..bome gutam..sad ću tu arhivirat naj..
inače, volia je platonski neku oženjenu do smrti, posvetio joj svoje najznačajnije djelo, bar milsim da je - hiperion. volila i on njega čini se al eto.. jbg, zato se nisu baš posjedovali.. iam neka legenda da u raju postoji posebni otok na kojem će se platonske ljubavi družit:) platonski naravno :) .. to on spominje ko u nekoj pismi koju ću zaisat al u njegovim pismama od stabla ne vidim šumu, a i obratno
odličan mi je pogovor, nekakvog zvonimira mrkonjića, koji sažima bitno (jedne pjesme) u rečenici ''može li se >svjetlom ljubavi< transcendirati tragičnost konkretne situacije''?
može al transcendiranje, svakojako, je rezervirano za nas VIP (v..illportant..p..)

daklen:D







NEKAD I SAD

Za mladih dana jutrom bijah veseo;
Navečer plakah; sada, kad stariji sam,
Započinjem sumnjajuć svoj dan,
Al svet i vedar njegov mi je kraj.








MENONOVA TUŽALJKA ZA DIOTIMOM


1

Dan za danom izlazim i svagda drugo ištem,
Davno već sam ispitao sve staze ovoga kraja;
Prohladne visove, gore, osjene sve i vrutke
Posjećujem; u vis i u dubinu duh mi bludi vapijuć
Za mirom; tako u šume ranjena divljač bježi
Gdje inače o podne u sjeni gustoj počivaše sigurno;
Ali zeleni ležaj njezino ne olakšava srce,
Besanu tjera je bodalj da zapomažući luta.
Nije joj od pomoći toplina svjetla ni svježina noći
Izalud u valima riječnim svoje namače rane.
Zalud joj zemlja svoje vesele ljekovite trave
Nudi, nijedan lahor kipuću krv ne smiruje.
Tako je, dragi moji, čini mi se, i sa mnom, ne nitko
S mojega čela tužni taj ne može skinuti san.

4

A mi smo zadovoljno drugovali poput zaljubljenih labudova
Kada počivaju na jezeru ili, njišuć se na valima,
Zagledaju se u vodu gdje se srebrnasto oblačje zrcali
A plavetnilo etersko ispod njihovih protječe tijela;
Tako putovasmo zemljom. Makar prijetio sjevernjak,
Ljubavnicima dušman, tolike začinjuć jadikovke,
Makar s granja lišće padalo i kišu nosio vjetar,
Smireno mi smo se smiješili i u povjerljivu razgovoru
U zajedničkom pjevu naših duša osjećali svog boga,
i poput djece radosno sami, pomireni sa sobom,

Ali pust mi je sada dom jer svjetlost su meni
Očinju oduzeli, te sam s njom izgubio i sebe.
Zato ja lutam i poput sjene živjet mi valja
I odavno se meni sve već besmislenim čini.

7

Ali ti, koja meni si na raspuću negda, za utjehu,
Kada red tobom ponikoh višu ljepotu kazala,
Koja si me tad naučila da vidim veliko i da vedrije
Pjevam bogove, šuteć ko oni, mirno me ushićujuć,

Hoćeš li se opet javit meni, ko jednoć, s pozdravom,
Čedo bogova, i ko onda o višim govorit mi stvarima?
Vidiš, plakati pred tobom i jadati se moram, premda
Misleć na plemenitije vrijeme duša se toga stidi.
Jer tako dugo priviknut na te, tako dugo sam
Lutajuć obamrlim stazama zemlje tebe tražio,
Radosni duše zaštitni, al uzalud, i protekoše godie
Otakako slutnja puni gledasmo gdje blistaju večeri.

9


(počinje s O nebesnici -pa bolje ne sve..)
..
Gdje istinite bit će pjesme a proljeća duže lijepa,
I gdje s nova će početi jedna godina naše duše!










Nije dobro
Od smrtnih misli
Bez duše ostati. (SPOMEN)







Znamen smo; bez značenja,
Bez boli smo i jezik
Gotovo izgubismo u tuđini. (MNEMOZINA)












I kad sam već kod ,,slutnja'' evo onog neizostavnog:





POVRATAK



Ko zna (ah, niko, ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječno kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi -
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem,
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne ;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci.

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo :
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca će dići -
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići.


- - - - - - - - - - -

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.>
- 23:05 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

24.08.2008., nedjelja

never say ~never~

ipak ću pisat još malo tu, ne volim blogove..imam hrpu svojih švrljotina al ne želim ih izlagat..
no ima stvari koje mi se svide po netu pa ih ionako moram kopi pejstat u my documents.. bolje onda da su tu pregledno




evo s: http://en.wikiquote.org/wiki/Love

(iz hrpe citata izvuć ću one koji me se dojme..)


Absence is to love what wind is to fire; it extinguishes the small, it enkindles the great.
(Roger de Rabutin, Comte de Bussy-Rabnutin )

Love does not consist in gazing at each other, but in looking outward together in the same direction.
(Antoine de Saint-Exupéry )


Love is like oxygen. Love is a many-splendoured thing-love lifts us up where we belong! All you need is love.
( Christian (Ewan McGregor) in Moulin Rouge (2001) )

Because when we love, we always strive to become better than we are.
(Paulo Coelho in The Alchemist )

When two hearts race, both win.
(Dove Chocolate - Promise Message)

All the ill that is in us comes from fear, and all the good from love.
(Eleanor Farjeon)

Love has no uttermost, as the stars have no number and the sea no rest.
( Eleanor Farjeon )

A coward is incapable of exhibiting love; it is the prerogative of the brave.
(Mohandas Gandhi )

Nothing is impossible for pure love.
(Mohandas Gandhi )

If I know what love is, it is because of you.
(Hermann Hesse )


There is scarcely anything else in the world but that: to love one another.Tell me whom you love and I will tell you who you are.
(Houssaye )

The love we give away is the only love we keep.
(Elbert Hubbard )










ovo podebljano su moji najdraži pisci pa evo kultnih antoineovih rečenica iz malog princa:

One can only understand the things one tames.
..For what you have tamed, you become responsible forever.

..It is very simple. It is only with one's heart that one can see cleary. What is essential is invisible to the eye.







ROSE: in the evening I want you to put me under a glass dome. it is very cold here where you live. and rather uncomfortable. now where I come from . . .

too late she interrupted herself. she had arrived as a seed. she could not have known anything about other worlds. embarrassed at having been discovered preparing such a naive lie, she coughed a couple of times so as to confuse the little prince.

ROSE: where is the screen?

LITTLE PRINCE: i was going to fetch it but you were talking to me!

whereupon she coughed a little more so that he should feel remorse.

so the little prince, in spite of the goodwill his love engendered towards her, came gradually to doubt her. he had taken words of no importance seriously and become very unhappy.


LITTLE PRINCE: i shouldn''t have listened to her ...
(..he confidd to me one day..)
...one should never listen to flowers. one must admire them and breathe their fragrance. mine perfumed all my planet, but i didn''t know how to enjoy her. that tale of claws which irritated me so muc h should simply have touched my heart...
(..and he confided further..)
... at the time, i was unable to understand anything! i should have based my judgement upon deeds and not upon words. she cast her fragrance and her radiance over me. i should never have run away from her! i should have guessed at the affection behind her poor little tricks. flowers are so inconstinent! but i was to young to know how to love her.






inače, naletila sam na nešto najmudrije nedavno.. - ljubav je velika pobjeda mašte nad inteligencijom :)
- 20:03 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

21.08.2008., četvrtak

epilog

ovo čudo od bloga je ostalo nedovršeno, a ja više baš i nisam..
i ako nešto mrzim onda je to ta ista nedovršenost..

pa eto dvi-tri skoro pa mudre..
u mom viđenju svijeta postoje samo dvije stvari: Istina i manipulacija.
Istini je teško jer se mora stalno usavršavati, kao i sve dobre stvari.
manipulacija je u prednosti jer je samouvjerena, kao i svaka glupost, ne propituje se, svoju svrhu.. samo kratkoročni cilj, sredstva nisu bitna.
da, Istina pobjeđuje.. ona je najbolja manipulacija.. no, zato jer igra na duge staze.. i zato je lakše pobjeći od nje, jer strah od dugoročnosti umanjuje njenu vrijednost u ljudskim očima.
a većina ljudi voli ono što je lakše .
ja sam vjerna, čak i onda kad nisam, uvijek sam na putu k opet istoj - volim samo Istinu.
a kako se ono kaže.. Istina boli :)
i kao uvreda, i kao spoznaja.. a boli jer je - stvarna!

i malo stihova..:



I don't know
I don't know which side I'm on
I don't know my right from left
Or my right from wrong
Say I'm a fool
You say I'm not for you
But if I'm a fool for you
Oh, that's something
Two hearts beat as one
Two hearts beat as one
Two hearts...

Can't stop the dance
Honey, this is my last chance
I said, can't stop the dance
Maybe this is my last chance

Two hearts beat as one
Two hearts beat as one
Two hearts...

(They) beat on black, beat on white
Beat on everything don't get (it) right
Beat on you, beat on me, beat on love

I don't know
How to say what's got to be said
I don't know if it's black or white
There's others see it red
I don't get the answers right
I'll leave that to you
Is this love out of fashion?
Or is it the time of year?
Are these words distraction
To the words you wanna hear?

Two hearts beat as one
Two hearts beat as one

I try to spit it out
I try to explain
The way I feel
Oh, yeah
Two hearts

I can't stop the dance
Maybe this is my last chance
I said I can't stop the dance
Maybe this is my last chance
I said don't stop the dance
Maybe this is my last chance
I said can't stop the dance
Maybe this is our last chance
Maybe this is my last chance

(2hearts beat as1 - U2)


- 19:27 - no comments? (0) - ovo ne kuzim na sto se odnosi - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

......stihovi......

johann wolfgang goethe: