..Danima već kiša, ja iz dura opet prelazim u mol..

Image Hosted by ImageShack.us

osjećate da cijeli svijet je vaš... osjećate se snažno, moćno, kao da vam nitko nije ravan.. i onda taj osjećaj počinje popuštati, i gubite kontrolu, i onda oni sviraju, a vi plešete.. zapravo on..
zadnje note juče odsvirane.. za sve postoji prvi put.. morala priznati poraz, ipak sam kriva.. moj muški ponos je slomljen..
ipak je starija stolica pouzdanija, više se daje u ono što niti nemamo zapravo... mlađa je nesiguran materijal...
Image Hosted by ImageShack.us

i odbrojavam dane, noći, sate, minute do odlaska.. još malo pa vadim korijene iz ove svakodnevice..
Moj je život Švicarska...

18.07.2008. - 09:28 - Komentari { 3 }

..I let you stay a while, Now I'm getting bored..

Image Hosted by ImageShack.us

i'm a bitch because i don't let you push me around.
i'm a liar because i won't tell you everything.
i'm stupid because sometimes i'm wrong.
i'm ugly because my face isn't perfect.
i'm a whore because i like boys.
i'm annoying because i'm not chill enough.
i'm a loser because i'm not friends with your group.
i use people because i do what's best formed.
i'm fake because most of the time i'm happy.
i'm weird because i'm not like you.
i'm controlling because i get mad sometimes.
i'm clingy because i like to be around people.
i'm greedy because i like to be satisfied.
i'm naive because i'm younger than you.
i'm conceited because i'm proud of who i am.
i'm rude because my manners aren't perfect.
i'm unappreciative because i don't praise you.
Don't try to tell me who i am because
I already know.

Image Hosted by ImageShack.us

u zadnje vrijeme puno puta ostadoh bez teksta.. malo previše puta...
pranje mozga... radite to nekom drugom...

13.07.2008. - 20:40 - Komentari { 10 }

...I'm a bitch, I'm a tease, I'm a goddess on my knees..

Image Hosted by ImageShack.us

When you're hurt, when you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb, I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other way


osjećaj zbunjenosti.. dvije stolice.. na koju sjesti?? ja bi obje pa po potrebi.. ali kažu mi da ne mogu tako, moram jednu uzeti..
pisalo na drugoj stolici da ženska ima sve konce u rukama, da ona odlučuje što, kako i kada s muškima.. ali vidim da ta ista ima klimave noge, ipak je starija,i puno toga je prošla...
mlađa je sigurnija.. više toga bi podnesla...

ajmo vage, izvažite... sretan

btw. ovo je 100. post... i naznačujem da sam prošla, i da imam upise u petak.. yeah, ja sam faca... ccc

08.07.2008. - 11:58 - Komentari { 15 }

...ljeto...

..došlo je i ono vruće ljeto...
.. danju se radi, noću se fešta...
..spava se nešt minimalno, tek toliko..
..nemam prijemni, ipak idem u križevce na agronomiju..
..uživam, sama doma.. hihi..
...UŽIVAM...

Ulica mirise i to mi je znak
gledam te kako mi dolazis s prozora mog
ma sto je ljepse od tog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lijep pozdrav

update:
zaključih da uvijek želim nešto nedostupno.. kaj se muškog spola tiče.. imam nešto, to nešto mi je super odlično, fascinirana sam time sve dok ne naiđe neko drugi, neko novi.. i počinje ono razdoblje kad se polako hladim, ona distanca se stvara da bi se lakše tortura prekinula.. i onda se dobije to nešto novo, sad u ovom slučaju staro, već isprobano, ali zauzeto.. i doživljavaju se prekrasni trenuci, i opet traje ta već poznata fasciniranost.. ali do kad??
raspravljah o tome s maricom.. kaže mi ona sve odjeb, i jednog i drugog, i pravo u big brother..
a prijavnica još doma, ništa s toga.. nemam dovoljno hrabrosti za takvo nešto ipak, previše je stvari koje bi srušile moju kulu sto ju pažljivo slažem...

mrzim komarce...

03.07.2008. - 18:52 - Komentari { 15 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>