Ukratko
Cisto normalan deckic.... 21 godinu mlad, drzavni zaposlenik, student apsolvent ekonomije.... voli sve sto vole i mladi, malo i lirike i šaha, pecanja i boksa... od tenisa do nogometa preko kosarke do ragbija... uglavnom bavim se svime koliko vrijeme dopusti... ne podnosim narodnjake, ne pijem i ne pusim i da... da ne bude glupavih pitanja ne drogiram se al ovisnik sam o cedeviti ^^

kontakt

msn: Cibalian@hotmail.com


Pokidali prsti žice pa su pjesme pune tuge
Nije za nas bilo sreće, sreća je za ljude druge


Zbog tebe sam to što jesam, valjda Bog je tako htio
Pa me znaju svi birtaši, kod njih sam zbog tebe bio
oooo, kod njih sam zbog tebe bio


Tako će me život jednom iznad neba ostaviti
Tko će žice popraviti, pjesmu tebi zapjevati


:: Cibalae ::

07.03.2008., petak

I know.... about the life

I know my limits,
i know how much i can take,
i know that i am going to meet u,
its gonna happen one day.

I know its gonna be a tough fight,
i know ill have to give my best,
and i am totaly sure,
you will fall down like the rest.

Ill never give up,
because i know i have to give all i got,
you cant beat me in my game,
here you are going to stop.

I am ready for you,
standing on my ground,
glowing of power,
you are going down.

Come life and get me,
i wont give up the win,
i know i can take you,
i know i can live again.

- 19:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sasvim normalan Blog nastao tokom eksperimenta i tako i ostao... poneka misao, poneka zaljka al sve ok dok se nismo skotrljali poput valjka.


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters