Ukratko
Cisto normalan deckic.... 21 godinu mlad, drzavni zaposlenik, student apsolvent ekonomije.... voli sve sto vole i mladi, malo i lirike i šaha, pecanja i boksa... od tenisa do nogometa preko kosarke do ragbija... uglavnom bavim se svime koliko vrijeme dopusti... ne podnosim narodnjake, ne pijem i ne pusim i da... da ne bude glupavih pitanja ne drogiram se al ovisnik sam o cedeviti ^^

kontakt

msn: Cibalian@hotmail.com


Pokidali prsti žice pa su pjesme pune tuge
Nije za nas bilo sreće, sreća je za ljude druge


Zbog tebe sam to što jesam, valjda Bog je tako htio
Pa me znaju svi birtaši, kod njih sam zbog tebe bio
oooo, kod njih sam zbog tebe bio


Tako će me život jednom iznad neba ostaviti
Tko će žice popraviti, pjesmu tebi zapjevati


:: Cibalae ::

19.10.2007., petak

Road of life

Night has fallen,
The Road is all alone,
me on a bike,
on the road of life.

Riding him as hard as i can,
theres nothing to spare,
but nobody cares,
not even the devil dares.

Theres not a challenge left to master,
nothing can stop me,
not anymore,
i am your master driving faster.

Try to catch me,
you will fail,
i finally found the right road,
the way seems to be clear.

Open your arms,
wait for my signal,
jump with me on my bike,
on the road of life.

- 21:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sasvim normalan Blog nastao tokom eksperimenta i tako i ostao... poneka misao, poneka zaljka al sve ok dok se nismo skotrljali poput valjka.


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters