Ukratko
Cisto normalan deckic.... 21 godinu mlad, drzavni zaposlenik, student apsolvent ekonomije.... voli sve sto vole i mladi, malo i lirike i šaha, pecanja i boksa... od tenisa do nogometa preko kosarke do ragbija... uglavnom bavim se svime koliko vrijeme dopusti... ne podnosim narodnjake, ne pijem i ne pusim i da... da ne bude glupavih pitanja ne drogiram se al ovisnik sam o cedeviti ^^

kontakt

msn: Cibalian@hotmail.com


Pokidali prsti žice pa su pjesme pune tuge
Nije za nas bilo sreće, sreća je za ljude druge


Zbog tebe sam to što jesam, valjda Bog je tako htio
Pa me znaju svi birtaši, kod njih sam zbog tebe bio
oooo, kod njih sam zbog tebe bio


Tako će me život jednom iznad neba ostaviti
Tko će žice popraviti, pjesmu tebi zapjevati


:: Cibalae ::

14.10.2007., nedjelja

-__-

Tamna noc,
ti i ja,
jedna zvijezda,
mjesecina.

Osjecam tvoj uzdah,
znam da ces mi nesto reci,
znam da ce biti bolno,
spreman sam na sve.

Cekam da izbacis sve,
da mi kazes greske,
da mi kazes da je gotovo,
da me vise ne zelis vidjeti.

Gledam k istoku,
jer tamo sunce izlazi,
nadam se najboljem,
i cekam odluku.

Gledam te u oci,
znas da te volim,
al isto tako znas,
kolko me srce boli.

- 07:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sasvim normalan Blog nastao tokom eksperimenta i tako i ostao... poneka misao, poneka zaljka al sve ok dok se nismo skotrljali poput valjka.


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters