My pink glasses

10.01.2006., utorak

Tu sam peoplesi!

Joj bila sam CIJELE praznike na skijanju u Austriji pa nisam mogla pisati... šmrc :'(
Ali naravno išla sami u shopping tamo! Samo da znate što sam si sve kupila... bili bi ljubomorni :)))) upravo sam se sad vratila sa spoja. Neki me dečko iz škole pozvao i bili smo na kavici i tako, a onda me otpratio doma i dva sata smo pričali pred vratima! Već sam bila nestrpljiva, nikako da me poljubi! I onda sam ja njega poljubila :)))))) Baš sam zločesta :))))) On mi je deseti s kim sam bila! I onda mi je počeo stavljati ruke u hlače i ja njemu i tako kad odjednom naleti Igor! Al hvala Bogu bio je mrtav pijan. Mislim da me nije ni skužio. Nadam se!
Joj ako me Igor vidio, onak, to je strašno! On mi je bolji od ovih klinaca, stariji je i ne priča puno nego onak šuti, ma baš je cakan! Moram ga nekako zavesti :)))))))))))))
Bokić ljudi, pusek!
- 00:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Moja osobna iskaznica

Ne znam što ću s ovim box-om