Smile...it confuses people

22.08.2006., utorak

Malo, malo, malo eres... Tonto, tonto, tonto eres...

Evo dragi moji, vratila sam se, jos se privikavam na realnost...
Nedostaju mi plaze, more, ljudi...
Ovo je ljeto bilo odlicno, upoznala sam mnogo ljudi, svi su mi dragi...
A najbolji osjecaj je gdjegod krenes, s tobom ide 50 ljudi jer se svi druzimo...
A cak i pripremamo zajednicki izlazak prije vec sto skola pocne...
Kao i po obicaju, ovo ljeto nisam ni s kim zavrsila...
Svi decki koji su mi uletavali nisu bili uopce moj tip, a jedini decko koji mi se svidjao bio je Slovenac...
Nemam srece, to definitivno, a ne teba mi jos jedan stranac...
Pokusavam se pribrati , shvatiti da skola pocinje, slijede 4 godine zive mucione...
Cekam da dodje moja frendice, da pocnemo izlaziti...
Draga Mare, tebi i tvom novom decku zelim puno srece u ljubavi, bit ce vam potrebna, ipak je to veza na daljinu...
Zaboravila sam vam reci da mi se stalno upucavao onaj decko kojem sam rekla da je peder, ali se i dalje ne moze sjetiti tocno sto sam mu rekla, pa stalno bjezim od njega cim mi pridje, spustam mu pred svima, sta cu mu ja kad ne prihvaca odbijanje?
Nadam se da ste se svi dobro proveli jer ja jesam,a sad se moramo osvijestiti...
Sretan pocetak nove skolske godine svim prvasicima, onima u srednjoj i onima u osnovnoj...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.