...DaNaS nAm Je DiVaN dAn...

....i tako sam vam ja nakon 2 sedmice mucenja u autoskoli...danas polozila teoriju....*happy, happy, happy*...


uffffffffff...sad mi je ostala jos voznja...ali to cu tek krajem 7-og mjeseca kad napunim 18...hihiih....glavno da sam ja teoriju polozila...bem li joj...
jucer sam vidila jedan auto, kad sam prolazila kroz jednu selendru ahahhaha...bas je pepiiiiiiiiiiii....eko slija....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....ma cim sam ga vidila odmah sam se zaljubila.....ahhahahha

ako danas budem opet prolazila onuda slikat cu ga s digitalnom pa cu vam stavit sliku....malo je drugacije boje nego ovaj al i ovaj mu je slican ma ko da su braca...AHAHHAHA ja riknem....
i tako ...inace...
sutra moram opet ic radit....ko ce se sad naviknut...2 tjedna nisam bila na poslu zbog autoskole...jaoooooooooooooooooooo....ali ni bed..,.radim jos sutra, prekosutra CETVRTAK JE PRAZNIK....pa onda jos petakkkkkk i to je toooooooooo...u ponedjeljak mi pocinje skola..........jujujujuj ...taman su mi nokti narasli sad cu ih opet sve pogrist kad pocne skole od nervoze....ma katastrofa....moram stavit umjetne pa jest onu fuj fuj plastiku....hahahahah

nista....odo ja malo da peglam....nakupilo se opet cijelo brdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....:o(((((((((((((


ljubim vassssssssssssssssssss.....

22.05.2006. u 17:11 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

...Vivaaa laaa Polaaa...

The WeatherPixie

The best of .... blogichi :o)

aNa moja imenjakinja
blacksun
cajke
crybaby
ivan_mx
kewell
kraljica trotoara
lanua
leona
ljubeee
marisi
narodnjaci
pea
silvek

Image Hosted by ImageShack.us

...LiNKiCHiiiii...i joSSS nEsHtooooo....

bLoG
HoTMail
TpOrTaL
IsKoN

Urezan si u mom sjećanju
i s mislima te držim u sebi,
nisi otplovio morem kao drugi
i nikad te zaboravila ne bi.

Plivaš na površini uzburkanog mora,
najljepši si dio mog razrušenog sna,
nisi blijeda slika u sjećanju mom
nisi početak mog životnog dna.

Najtoplija si pahulja snijega,
koja nam je kraj donijela,
bio si mi najhladnija zima,
usprkos tome što sam te voljela.

Boli svakim danom samo sanjati.
Boli tražiti nešto što ne postoji,
Ili je već prošlo...
Otkrivati nove želje premda stare nisu
spunjene...uistinu boli!
Skrivati sebe u nutrini,
A na lice nabacivat masku!
Boli skrivati osjećaje kojima ne znaš razlog.
Tražiti odgovore na sva pitanja,
Svaku ne ispunjenu želju,
Svaki neobjašnjivi osjećaj,
Boli udisati svjež zrak,
A zapravo se gušiti!!!

Mozete se vi meni i javit ....

MSN: kozaaa@hotmail.com


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws