petak, 16.06.2006.

Ljeto je vruče, dosadno, nepodnošljivo... grad je potpuno pust po ljeti... grad duhova... svi idu na more... ali šta vrijedi kad ja mislim da je Drava bolja od mora... jednostavno skočiš u vodu i puštaš se 2-3 kilometra nizvodno...ali ipak pazite se virova... Itako idem u Grčku na maturalac pa možda bude nešto zanimljivo ovaj put... :)


NA MORE DOĐITE - Hari Mata Hari ( Tako on kaže)

U julu se ljubav traži
Školjke na morskoj plaži
Ko plahte su male suknjice

U meni se đavo budi
Srce za morem ludi
Ja moram da skvasim nogice

Pruži mi obje ruke
Nađimo nove luke
Gdje smo zaplovili mi

Zimi je ovdje tužno
Vodi me negdje južno
Od bara do pule isto je

Na more dođite nema gusara
Još samo vino s nogu obara

Na more dođite nema ajkula
Al ipak plivajte blizu obala


<< Arhiva >>