nedjelja, 21.05.2006.

TEŠKA PROMETNA NESREĆA U TVRĐAVICI!?

U TEŠKOJ PROMETNOJ NESREĆI U TVRĐAVICI, U KOJOJ SE ZAPALIO AUTOMOBIL I KUĆA, OZLIJEĐENA DVA OSJEČANA
Iz buktinje spasio dvojicu mladića

Image Hosted by ImageShack.us

OSIJEK - Velika brzina uzrok je jučerašnje teške prometne nesreće u Osječkoj 101 u Tvrđavici u kojoj su teže ozlijeđena dva mladića, vozač Miro Perković (20) i suvozač Marko Ćović (19) iz Osijeka. Fiat Uno krećući se Osječkom u smjeru ZOO vrta u blagom dvostrukom zavoju počeo je zbog brzine “plesati”. Vozač je zbog toga izgubio kontrolu, probio kapiju i ogradu, i zabio se u kuću na broju 101. Prije udarca uništio je plinski sanduk, a iskrenje je u sekundi stvorilo buktinju.
- Ne mogu vam opisati kako je to udarilo. Izjurio sam van i vidio kako se automobil zabio u bakinu kuću i da gori. Potrčao sam prema automobilu pokraj kojega je ležao mladi vozač okrvavljene glave. Okrenuo sam ga na bok, a odmah potom odjurio do suvozača i počeo ga čupati van jer je Fiat gorio, opisao nam je jučer Duško Balatinac iz Tvrđavice, svoj herojski čin.
- Kada sam suvozača, koji je maturant jer je na sebi imao prepoznatljivu majicu, izvukao iz Una vratio sam se vozaču koji je jako krvario. Opet sam ga okrenuo na bok kako ne bi došlo do gušenja i u tom trenutku je stigla Hitna koja ga je preuzela, rekao je Balatinac koji je opasne situacije u kojoj je bio, postao svjestan tek nakon što su vatrogasci ugasili požar.
Vatra je uništila Uno, a vatrogasci su morali gasiti i dio kuće jer je požar zahvatio jedan prozor i krovište. Problem oko gašenja vatre riješen je nakon što su djelatnici HEP-a isključili dovod plina. Nakon toga vatrogasci su uspjeli ugasiti buktinju.
- Bila sam u kući i prala noge. Baš sam mislila izbaciti vodu kada je kao bomba opalilo. Mislila sam da će se kuća srušiti. Izišla sam na dvorište i čula kako curi plin. Tada je planulo i ja sam jauknula, ispričala je plačućim glasom starica Marija Barišić. Baka se u šoku mislila vratiti u kuću ali joj je pritrčala šogorica koja ju je odvela do susjeda. Baka nam je rekla da večeras neće spavati kod kuće nego kod unuke.
Okupljeni stanovnici Osječke ulice promatrajući intervenciju vatrogasaca i očevid policije žučljivo su komentirali kako nije čudno da se ovakva nesreća dogodila jer mladi “voze kao idioti”. Čak su ovu nesreću uspoređivali s nedavnom tragedijom u Klokočevcima kada su trojica mladića izgubila život. Fiat je također, kao i Opel Vectra u Klokočevcima, “zajašio” kuću.
- Eto ni dvadeset metara dalje prije godinu dana odvaljena je susjedova ograda. I opet isti scenarij, mlada i prebrza glava koja misli da je Schumacher. A pogledajte ono dijete u šoku. Fiat ga je prije udarca u ogradu i kuću skoro pokupio u onoj brzini. Mali je sve to vidio i ne može doći k sebi, ljutito zbori susjed prekoputa kuće bake Marije. Drugi susjed upozorava da nerijetko mladići koji nabave polovne automobile kočnice idu testirati na autobusno parkiralište kod ZOO-vrta, pa stoga i nagaze po gasu dok prolaze Osječkom ulicom.
Promet Osječkom ulicom u blizini nesreće bio je u prekidu tijekom očevida kojim je rukovodio istražni sudac Županijskog suda u Osijeku. Razbijanje plinskog sandučića većinu stanovnika Osječke ulice ostavio je bez plina, a kada će ga ponovno imati ovisi o djelatnicima HEP-a.
Kako smo doznali iz Kliničke bolnice Osijek, teško ozlijeđeni Perković još je u životnoj opasnosti, dok je mladi suvozač prošao mnogo bolje, s lakšim ozljedama.

Tako kažu u Glasu a šta ja kažem; pa bio sam tamo... slike su 1000 riječi: ove su slike napravljene u jutro nakon nesreće; dok sam pomagao u osposobljavanju plinske mreže!

Vozač nije bio vezan zato je ispao iz auta i dobio teške ozlijede, ljudi u Tvrđavici su mi rekli da je ozlijedio vratne kralješke... drugo razbio je kućni priključak na plinsku mrežu visokog tlaka nešto kao u Čepinu dakle 3 Bara zato je plamen kad se plin zapalio bio visoko i višlji od kuće negdje barem 8-10 metara... vidi se ako pogledate prvu sliku, pogledajte drvo Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...auto je letio dobrano nije se direktno zabio u kuću već je prije toga raznio jednu šupu i uništio cijelo dvorište puno drloga...pa si vi mislite koja je to bila brzina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...izvalio je stup koji je bio zabetoniran duboko u zemlju... vidljiv u slijedeće 2 slike pogledajte:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tu je vidljiv skroz desno: o_o Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...regulator visokog tlaka se nalazio u izravnom strujanju plina i njega nismo pronašli (rastopio se) Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... gospođa koja je bila u kući kad se auto zabio...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...na kraju plin pušten a opasno područije osigurano...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SAMO ZA KRAJ IMAM JOŠ JAAAKO PUNO SLIKA PA KOME TREBA NEKA MI SE JAVI!!!
ISPRIČAVAM SE SVIMA KOJE SAM POVRIJEDIO OVIM POSTOM ILI NA BILO KOJI NAČIN IM NANIO ZLO




<< Arhiva >>