utorak, 08.07.2008.

Budi kreten, budi cool!!!

Nije novost da su mediji u Hrvatskoj postali postali perverzna izopačena verzija filmova katastrofe iz 50-ih godina prošlog stoljeća. Nije mi čak namjera ni da vrijeđam ovaj blog servis kojeg i sam koristim zato što je koristan u prvim redovima da se ubije vrijeme. Da, ... da se ubije vrijeme i da se čovjek zapita "što to znači biti cool?". I što je to što zaista zanima nekoga tko dođe ovdje malo čitati dogodovštine blogera da bi ubio vrijeme. Hm, da... sada će oni pametniji odmah skočiti i odgovoriti mi u stilu "pa kretenu sad si sam dao odgovor na to pitanje". Naravno, za svakoga ponešto, svatko ima svoje favorite, svaki je blog drugačiji. Ali ono što je meni najzanimljivije od svega je fenomen zvan cool i almost cool blogovi!
Da se mi razumijemo, ima stvarno zanimljivih i interesantnih stvari tu, ali ima uvijek i iznimki. A ono što je za mene fenomen to je da netko tko se predstavi kao novinar može napisati i samo govno sa smiley-em da bi dospio među cool blogove. Ali doslovno mislim na "govno". Primjećujete (") i ("). Sa smiley-em. Pa me zanima da li to spada u kategoriju humora ili umjetnosti. Možda i politike s obzirom na sadržaj.
I napokon, da dođem do vrhunca, do samoga bitka, srčike onoga što od početka želim kazati. Zadnja dva, tri dana smo svjedoci ribafishevih sranja oko sređivanja stana. I nije samo to zanimljivo. Zanimljivo je i to kako je on popizdio na majstore pa je poslao nekakve mailove, pa je nastalo sranje oko tih mailova, pa onda neki drugi bloger piše o tom sranju oko tih mailova pa je i to među cool stvarima koje možemo pročitati među super turbo cool blogovima. Pa da se evo i ja malo osvrnem te dogodovštine. Možda i ja dospijem među cool blogove.
Evo mog stajališta glede navedenih stvari budući da sam također sređivao dva stana u zadnje vrijeme. Najlakše je biti kreten pa očekivati da drugi misle za tebe. I onda još iskorištavati svoju skuliranost na blog servisu da bi se ogadilo neku firmu iako za to nemaš ni najmanje pravo. Neću opisivati što se događalo jer to svi koji čitaju cool blogove već znaju. Reći ću samo da onaj koji postavlja vrata prije nego je sam (čitaj: SAM!!!) definirao podove, što će mu doći na pod, da li estrih pa pločice, da li samo pločice, kolika je debljina pločica... itd, nije ništa drugo nego kreten. K-R-E-T-E-N!!! Kreten i moron kojem je piva popila mozak. Najlakše je šetuckat okolo sa pivom u ruci po nekakvim "hepeninzima" i glumljenje cool budale, a doma sređivati stan i kupovati vrata ko da se u najmanju ruku radi o 10 deka đačke. Da sam na tvom mjestu prijatelju poklopio bi se ušima i ne bih ovo nikome pričao jer to može napraviti samo moron, i to će ti potvrditi svi koji se u taj posao razumiju.
Dalje primjetio sam da se među cool i almost cool blogovima dosta dobro prolazi ako učestalo spominješ riječi "kurac", "ogromna kurčina", "pička", "pizdusina" i "jebanje". Eto, i to sam obavio.
Dakle, da zaokružim, pisao sam o ribafishu, napisao sam riječi kurac, pička, ogromna kurčetina, pizdusina i jebanje. Očekujem veliki broj komentara koji će ponuditi neoborive dokaze da sam ja kreten i moron. Da li je moja šansa da se nađem među cool blogovima veća??! Unaprijed hvala...

- 08:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.