Fellowship

Arhiva

Kontakt

My favs

04.10.2006. / Kada stvari netragom nestanu...

Ovo nije jedna od onih "velikih" svjetskih misterija, no zasigurno je misterija koja mi je u zadnje vrijeme popila živce. Naime - Gdje su moje tenisice boje maline dovraga?

Mrzim gubiti stvari, pogotovo one koje su mi masu masu drage.

Zadnjih mjesec dana (otkad je uočen nestanak) provela sam u koliko-toliko opsežnoj potrazi za tim vrištećim tenisicama, no «malinama» ni traga ni glasa. Inače u mojoj kući postoji jedno jedino mjesto gdje stoje sve cipele ove familije, koji put koja zaluta do moje sobe (no u tom slučaju brzo budu uočene ili bolje rečeno namirisane i sankcionirane). Ljeto je vrijeme bose noge ili nataknute nekom šlapom, japankom ili eventualno štiklom, dok su tenisice na godišnjem odmoru na mojoj polici - druga u gornjem dijelu ormara koji je organiziran poput Le Corbusierove nastambe iz Marseilles-a u malom – što će reći funkcionalno i vidljivo, a bilo koji komad obuće živahne boje, bi dakako iskakao u onoj kaši maminih neutralnih mokasinki i baletanki.

Možda jedan od najvećih životnih misterija u povijesti čovječanstva je misterije nestale čarape. Taj fenomen je poprimio tolike razmjere da postoji stranica - The Bureau of Missing Socks - na kojoj se može oglasiti nestanak čarape, ili svoju single čarapu spariti s nečijom također single čarapom. Naravno članovi su iznijeli svoje teorije o tom misteriju. Od onih koji izgledaju kao radnje nekog crtića poput recimo činjenice da su čarape kanibali :))) ili da su mašine gladne – do onih više s fizičkog stajališta – o postojanju malih crnih rupa ili otvora u neke druge dimenzije koji gutaju te nestale predmete.

Ljudi često gube stvari, neke zbog vlastite zaboravnosti ili tuđe pohlepe, no ja ipak za svoje izgubljene «maline» ne mogu okriviti ni jedno ni drugo. Bile su u ormaru na toj mojoj drugoj polici cijelo ljeto, znam jer iako ih nisam nosila - vidjela bi ih, da bi sad kad je temperaturna promjena zahtijevala i adekvatnu promjenu obuće, one netragom nestale. Sve moguće uzroke sam isključila. Sve sam pretražila, nisam ih našla, a koliko mi je poznato moje cipelice nisu avanturističkog duha, nitko se nije javio i tražio otkupninu dakle gdje su nestale? Papala maca? Maca papučarica?






Copyright © 2005-2009 Azzul S'phyre