<body> Povratni post :smijeh: - Tebe baš briga što je nebo plavo... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Looking through pink glasses



Moj MSN : saritha310@hotmail.com

Inače...zovem se Sara...
Rođena sam 3.10.
Jako sam brzopleta,neodlučna,ponekad i tvrdoglava,al samo kad sam upravu!!!
Optimistična sam,volim kad su ljudi oko mene sretni pa sam i ja odmah sretna...
Nešto što najviše mrzim je nepravda,i jako poludim na to...inače..uvijek se živciram
zbog sitnica i koje kakvih gluposti...al jbg...nemerem to nikako da promjenim xD...
Volim upoznavat nove ljude,stalno analizirat razne stvari...Što se tiče ljubavi
nemrem reć da se često zaljubljujem,al kad se zaljubim onda volim najviše na svijetu!
I da! idem u 7.gimnaziju...prvašić sam:)...od muzike volim slušat sve...i tako to...


VOLIM..
~svoju seku....posebno je to biće...i uz to i moja najbolja prijateljicacerek
volim ju puno puno...
~hranu...dada...volim puno jest..fino
~Zrće....ooo da..
~svoje prijatelje
~svoje dvije najdraže cure Teu i Silviju <3
~djecu...pogotovo male bebe...awwwwwww
~pjevat(al samo kad sam sama domabelj),plesat...
~hip hop i trbušni ples
~i moju dragu familiju smijeh

NE VOLIM..
~zle i umišljene ljude
~nepravdu
~podjele između ljudi na rokere,pankere,šminkere,i te gluposti...



Linkovi

anna

justme

Ragazzina

Maj bič xD

Barbara

Ivana



Evo malo meni dragih citata:

"Zločin je mrziti djevojku koju si jednom volio; takav završetak priliči divljačnim duhovima. Dovoljno je biti ravnodušan: onaj ko mržnjom završava ljubav, ili još voli, ili će mu biti teško prekinuti."
Publije Ovidije Nazon,rimski pjesnik

"Život nije ništa više od kapi rose koja drži ravnotežu na vrhu travke".
Buda



Povratni post smijeh
nedjelja, 08.07.2007.

Vjerovali vi ili ne ja vam se napokon javljam!!!Prošlo je već....hm....5 mjeseci od zadnjeg posta....Puno se stvari dogodilo u međuvremenu....a jedno od toga su kraj osnovne škole,i upisi u srednju!Na zadnji dan škole smo se svi poljevali vodom,neki brašnom,a znala su čak i jaja doletitwink,kasnije smo se išli kupati na 5.jezero,pa je došao čuvar i potjerao nas,zato što u to jezero ide kanalizacijasmijeh i tako...navečer smo išli na večeru svi osmi razredi i razrednici...bilo je super...na kraju je bilo čak i suza(al ne s moje strane),zato što je gotova osnovna škola....rolleyes i meni je pomalo žao...ali eto i to se mora...al dobro dosta ih se sad upisalo u moju školu...a naravno s kim sam do sad bila dobra,nastojat ću i ostat,jel se ipak ne može to sve samo tako zaboravit....E da...upisala sam se u 7.gimnaziju(Križanićevu)....pa već pomalo jedva čekam srednjusmokin 14.7 idem na more u Novalju...doći će mi kasnije i jedna frendica...i biti će super ja se nadam...I tako....inaće,život dobro....ljubav...hm...cvjeta ko ludacerek....i to bi bilo to ljudi moji...sve vas puno pozdravljam,i do čitanja!!!Pusa najvećakiss



| 36 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>