My love's a Revolver
Do you wanna die happy?

Forever &Always


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::Her Wings::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ja sam autorica ovog svijeta..Jedna osamljena, spisateljska duša koja je na svoja leđa prihvatila zadatak kreiranja, stvaranja..Odustala sam od stvarnog svijeta ne našavši u njemu ono potrebno što bi upotpunilo moj život. Umjesto onog materijalnog svijeta u kojem se svi zajedno nalazimo jedan dio dana, ja sam odlučila stvoriti ovaj svijet. Svoju vlastitu zemlju, iluziju neba i snove, sve satkano u samo jednom nepobitnom objektu mojeg stvaralaštva.. U objektu moje riječi.. Svojim riječima ću vam pokazati kakav je moj svijet, a vi odlučite želite li vjerovati u njega ili biti samo obični ljudi vezani za tlo pod svojim nogama..Ako ste još uvijek tu i želite zakoračiti u zemlju u kojoj ništa nije nemoguće onda ću vam predstaviti sebe i ovo predivno mjesto.. Mjesto u kojem sam pronašla utjehu kada me teret stvarnog svijeta uništio..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ja sam sjena.. Djevojka slomljena tijela, ali vrlo živog duha.. Koliko sam upoznata u svoj kratki život na ovoj planeti znam da moje srce nije sposobno osjetiti neku ogromnu ljubav.. Ja sam samo u potrazi, u potrazi za smislom svoga življenja.. Ne znam tko sam, nitko to ne zna.. Sama sam i izgubljena, prepuštena na milost i nemilost drugim ljudima. Znam da unatoč svemu što mi se dogodilo i svoj boli koju sam pohranila u svoje mlado srce, želim vjerovati i mislim da vjerujem u čaroliju.. Moj um je još uvijek sposoban oblikovati poneku lijepu riječ za svakoga, a ono jedino što moj život čini podnošljivim i vrijednim življenja je mašta.. Jedini fragment moga postojanja koji je još uvijek ostao cjelovit i netaknut u kutu mene, dobro skriven od sveg zla i boli koji haraju mojim tijelom.. Upravo je ta mašta razlog postojanja ovog bloga.. Želim vam pokazati koliko daleko moj um može otići i uvjeriti i vas da čarolija ipak postoji..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

"Neko sa svojim bolom ide,
ko s otkritom ranom: svi neka vide.
Drugi ga čvrsto u sebi zgnječi
I ne da mu prijeći u suze i riječi."
SKRIVENI BOL- D.C.


Counters
::Blogovi koje posjećujem::

Tagboard
The most beautiful words

I will never let you fall I'll stand up with you forever I'll be with you throw it all Even if you say me That you don't need me any more... I will be your eyes in dark... When angels from heaven will sleep I will be awake... I will never leave you alone... I will never turn my back on you... Forever your Forever broken guardian angel...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

"The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
Its the call of your heart
Close your eyes and your will find
The way out of the dark"


Instead of searching the universe to believe. Believe in your self then search new meanings of the belief in the universe


Sada je došao kraj...
Svi mi živimo... Svi mi umiremo...
Poanta života... Ali kako? Ali zašto...
Svi smo mi izgubljeni... U tami pronađeni...
U životu... Bez svjetlosti...
Ne razumijemo... Ali znamo...
Svi je poznajemo... Ali ne znamo primijeniti...
Ona bi nam samo pomogla... Ali mi tu pomoć ne želimo...
Sve je kratko...
Vremena je malo...
Moramo je primijeniti dok nismo izbrisani...
Sa svjetla dana...
Moramo primijeniti...
Veliku Tajnu Života...

- Koliko god da me poznaješ, vjeruj, to je samo detalj, izgubljen među zvijezdama .
Tek trenutak - i jave i sna.. u beskraju vječnosti.

- Toliko snova čeka da ih ostvarim :)

Život je prilika - iskusi ju.
Život je ljepota - divi joj se.
Život je san - učini ga stvarnim.
Život je izazov - suoči se s njim.
Život je zadatak - izvršavaj ga.
Život je igra - igraj se.
Život je dragocjen - njeguj ga.
Život je bogatstvo - čuvaj ga.
Život je ljubav - uživaj ju.
Život je tajna - pronikni ju.
Život je obećanje - ispuni ga.
Život je tuga - nadiđi ju.
Život je himna - pjevaj ju.
Život je borba - prihvati ju.
Život je tragedija - uhvati se s njom u koštac.
Život je avantura - usudi se.
Život je sreća - zasluži ju.
Život je život - brani ga.

Photograph is a picture painted by the sun without instruction in art.

Zašto se sve to dešava, da l' čovjek išta rješava
il smo samo tu zbog ravnoteže među zvijezdama?

Hey, how come you never smile?
- Well, they say you're never fully dressed without a smile.
Maybe I just love being naked.


Can't you see that I got lost in your eyes Can't you see that I got trapped in your heart

Od danas ću svaki dodir čuvati za tebe,
svaki poljubac za tvoje usne i
svaki san da budem s tobom i kad to ne mogu.


The last enemy that shall be destroyed is death.

♥ svjedocanstva jesu ta, bezbroj nasih koraka ♥

I wrote a letter in my mind, but the words were so unkind, about a man I can't remember. (...) What a shame we never listen... And all that went away was the price we pay.

"Sve ono što možete učiniti, ili što sanjate da možete, počnite činiti. Hrabrost u sebi nosi genija, moć i čaroliju." -Goethe

I hope you never fear those mountains in the distance.
Never settle for the path of least resistance!
Promise me that you'll give faith a fighting chance...
And when you get the choice to sit it out or dance -I hope you dance

imam sedam milja duge korake, lake kao oblake...
.... ako tražiš nekoga, nekoga za plakanje onda ja sam rame za tebe...



Zašto volim čitati knjige?
Ponekad me stisnu sa svih strana
Ma ne ponekad, gotovo svakog dana
I ako samo ulovim trenutak bijega sa

t-dva samo za mene i njega moj
novi roman i ja pobjeći ćemo daleko
oploviti mora ili čak preplivati preko
nestati kroz vrijeme ili spasiti dan
riješiti ubojstvo ili ispuniti san
zaneseno plesati dok muzika svira
tko zna, možda se čak zaljubiti u vampira
i dok sam skrivena između njegovih stranica živim ...
Više u svijetu u kojem nema granica svaki novi roman je umjetnik bez kista
I nakon čitanja kao da više nikad nisam ista on u meni slika san,
a ja biram kad ću se probuditi i kad poželim mogu njegov svijet ponovo posuditi.
(Kosjenka Capuder, čitateljica odabrana na natjecanju "Knjige za ljeto")

Kad suze govore,istina razvaljuje i svaka riječ me obori s nogu..

I could really use a wish right now
Dear angel of mine, where do I start to express how I feel?

°°još ne znaš što sve žena
može kad joj se
podvučeš ispod zle kože °°

cause you make me smile. (:

Svi se ljudi smiješe na istom jeziku..

Your batteries low, did you crash again?

Ko još pjeva svome srcu na umoru kao slavuj svom životu u zatvoru ?

Mnogi ljudi žele pokazati dosljednost tvrdeći da svoje mišljenje ne mjenjaju.
A to naime, samo pokazuje da nisu ništa naučili od dana kada je njihovo mišljenje formirano.

Kao da sam Bog pa ne znam gdje su mi granice


Savršeno mi dobro stoji kaput samoće dok te netko ne spomene..
Zašto stranci nose tvoj broj cipela i mirišu na tebe??

Od kud ovoliko jeftine tuge u meni danas ..

Shadow is all araund us,and every step you make is your own mistake


Ja počinjem od kraja jer početka dosta je..

Kad ne bi bilo žena, dijamant bi bio običan kamen.

The Trick is to keep Breathing. I do. Breathe.

Dotakni nebo i reci mi koje je boje.

Melodija tišine njegova je bol.

Oh I wish I wish I wish I was born a man
So I could learn how to stand up for myself


Život se ne mjeri brojem udaha koje napravimo, već trenucima koji nam oduzmu dah!

Ti glup,a ja bezobrazna!

Nasmiješi se! Zapleši! Učini pokret rukom, nogom, usnama, tijelom... Zaplješći dlanovima i zamahni kosom preko lica, zavrti se u krug, dopusti snovima da zavladaju javom. Budi sretna, pronađi razlog da ta sreća potraje. Ustraj i budi ponosna. Jer ti si jaka već samim time što si ŽENA!

Infarkt, ma kakav da je, od srca je.


Život je ugašen. Bravo vatrogasci!

Svi su bili na mojoj strani; zato se čamac i prevrnuo.



Četiri se stvari ne mogu vratiti: izgovorena riječ, izbačena strijela, protekli život i propuštena prilika



Kakav smo mi to narod kad je gubav jedina riječ koja se rimuje sa ljubav ?



08 - three days gr...



Links

Velik Kao Dijete

Znas li sto cu ja postati
kada odrastem,
za tvoju ljepotu svijete ?




Ja kada odrastem
jako veliki,
ja cu postati dijete.


Najljepse je kad odrastes,
a ostanes djecji stvor,
pa svi misle da si velik
zato sto si profesor.


Sto si doktor od imena,
strucnjak za rakete-
a ne znaju da si velik
zato sto si dijete.


Mozes biti pilot, rudar...
slavni pisac knjiga -
djetetu je svaki pos'o
lagan kao igra.


Ma nosio ja u glavi
i sve fakultete,
kad odrastem jako velik,
ja cu ostat' dijete.

Credits
Designer:Chakane
Adjustment: DesignFreak
04.10.2010.
Sad znam da Ima Boga! (4. Listopada 2010.)

Veliki pozdrav dragi moji čitatelji!
Oh, kako je neobično ponovno vam pisati nakon toliko vremena.
Zapustila sam ovaj blog do samog kraja.
Valjda si ne mogu pomoći.
Sve to kod mene ostane nedovršeno na pola puta.
Eto...
Ponovno sam tu.
Još jednom vas gnjavim.
Ali nekako mi je tek sada jasno koliko mi je sve ovo nedostajalo.
Koliko ste mi vi nedostajali.
Nadam se da prihvaćate natrag ovu malu praznoglavu ludu.
Uh...
Stvarno je prošlo puno.
Sad kad čitam onaj zadnji post primjećujem koliko se stvari u mom
životu promijenilo.
Koliko se moj život preokrenuo.
Za čitavih 180 stupnjeva.
Sada sam, napokon, drugašica.
Još uvijek u istoj školi sa istim ljudima, ali toliko drugačija.
Malo je falilo...
Tako je malo falilo da padnem na dno i više nikada ne ustanem.
Sad znam koliko sam griješila.
Radila sam ogromne greške za koje ću još
dugo ispaštati i dugo se pokušavati iskupiti.
Skoro sam flanknula godinu zbog jednog mrtvog jezika.
Razočarala sam sebe i svoje roditelje.
Otjerala sam ljude od sebe.
Natjerala sam ih da odustanu od mene.
O tome ću vam jednom pričati.
Toliko se toga dogodila u ova tri, četiri mjeseca.
Mislim da mi je to najduži period u životu.
I definitivno najgori.
Ali uspjela sam.
Kao što vidite...
Još uvijek sam tu.
A na tome mogu zahvaliti samo jednoj osobi na cijelome svijetu.
Dobro dvjema...
Druga je Ivanica.
Najbolja djevojka na kugli zemaljskoj koja mi je omogućila još jednu
šansu za ispravak svojih grešaka... Hvala ti Ivanušak! <3
A prva osoba...
Ona bez koje ništa od svega ovoga ne bi imalo smisla.
To je moja mama.
Osoba koju volim najviše na svijetu i zbog koje sam smogla
hrabrosti ponovno ustati na noge.
Svijet je opet samo mjesto za mene.
Ali mjesto koje mogu osvojiti.
Hvala ti Mama! <3

Ljudi, znate da vas volim... Svi ste mi nedostajali. =) Pusaawave cerek



Komentari (6) On/Off




<< Arhiva >>