24.06.2007., nedjelja

srednjoskolska perspektiva

Nesto najgore sto se vam moze pokvariti ljeto je popravni...to govorim bez srama iz iskustva.......i sad u trecem razredu opet sam se nasla na tom putu....iz matematike......i sad kad hodam na intsrukcije na koje redovno nosim 80 kn iz maminog dzepa ,pomalo me sram jer sad kad cijelo gradivo iznova ucim i mislim si pa ovo i nije tako tesko ......no dobro ipak imam valjda najbolju instruktoricu u okolici, o njoj mogu reci svaku pohvalu jer zena je stvarno zakon , ima puno strpljenja a i zna objasnit .......
Jako se duboko nadam da cu proc iz prve jer neda mi se zafrkavat cijelo ljeto ...zelim uzivat jer imam toliko toga isplaniranog.....da mi je zao sto vec nisam pocela uzivat kao vecina.....ostale ocijene su vise anje vrlo dobre,.....prosjek mi je negdje 3.8.....tako da ako 4.7 uspijem iz matematike izvuci deblji kraj bit ce sve okej.....
I nije mi sad krivo sto moram svaki dan na instrukcije ......,jer prihvacam svoju kaznu :) ....zapravo uopce mi nije tesko, i motivirana sam , pa mi uopce ne pada tesko pisati sat dva zadacu koju mi zadaje instruktorica...zapravo mi je veselje sto sad mogu i ZNAM rjesit zadatak a ne kao prije dok nisam ni pokusala jer uopce nije imalo smisla ....
Ovo ljeto necu radit kao konobarica kao prosla 2 , mlada sam , i toliko toga sam propustila a i izgubila u kaficu , naradila sam se, naucila nesto novo, raspolagala vlastitim novcem, platila si skolu...knjige, opremila sobu.....i mislim da sam sad zasluzila ovo ljeto nakon popravnih uzivati bez obaveza, jer nakon zavrsnog razreda bas i ne znam sta me ceka......
Nakon popravnih radim vozacku, a nakon tga s dragim idem putovati po europi.....Super mi je da cu imati prilike vidjeti Italiju, Njemacku a mozda cak i Spanjolsku :) .....
Svima vam zelim ugodne praznike , uzivajte dok mozete, dobro se provedite , steknite nova iskustva, poznanja i uglavnom sjetite se tu i tamo i svojih prijatelja iz skole ....

Pozdravlja vas sve chichi i drzte mi fige na popravnom :)



- 22:38 - ZABACI KOMENTAR (4) - PRINT? - #

06.06.2007., srijeda

black & white


- 22:22 - ZABACI KOMENTAR (4) - PRINT? - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv