chessmasterov blog

utorak, 31.05.2005.

Evo mene

Evo da pocnem u nedjelju ono meni zvoni mob,ja se javim samo cujem:"spremi osobnu,za pola sata sam kod tebe",ono ja ostao malo zbunjen i pitam o cemu se radim,to je zapravo bio moj trener i zvao me da idem na turnir u Portoroz i tako ja se ono spremim i sve i krenemo mi,na putu nas zaustavili panduri jer smo isli u krivom smjeru i vozadu oduzeli vozacku na tri mj. skoro ali izvukli se mi,ono to je bilo kod granice a mi vec kasnili,i turnir je zapoceo super,u prvom kolu sam remizirao sa likom koji je osvojio turnir i kasnije odmah na prvim plocama zaredao 3 pobjede,i onda doslo ono sto me zeznulo za cjeli turnir,igram ja ono prakticki za borbu za 1 mjesto kada meni zazvoni mob,sudac ono dode do mene kontumacija...prakticki izgubio ja dobivenu poziciju,kasnije uslijedio jos jedan poraz koji je samo bio odraz mog psihickog stanja iz proslog meca ali na kraju sam ipak pobjedio i predvodio grupu igraca od 4.5 boda sa daleko najjacim buholzom,neki ce znati o cemu pricam neki ne...i tako ja na kraju bio 9 aod oko 50 igraca,i da naglasim bio to seniorski turnir,ono a najbolje mi je bilo kada sam primao nagradu,ono slikaju me i sada ja vidim debela koverta,a mi mislili da su nagrade u eurima,a ono kada sam otvorio nasao unutra hrpu tolara:)a sta se moze...usput sutra usmeno odgovaram polugodiste mjerenja,2 pol osnova elektrotehnike jer nisam pisao ni jedan ispit,te hrvatski ako me bude htijela pitati,nadam se da cu bar 2 predmeta rijesiti sutra od ta tri a volio bi da se rijesim i svih troje,e da i matisu dobivam prekosutra,nadam se pozitivno ajde ljudi uzivajte i nadam se da vi niste u istim problemima laku noc

- 21:39 - filozofiraj malo (6) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

nedjelja, 29.05.2005.

Nema naslova

Evo mene napokon,evo da malo ispricam kako sam prove jucerasnji dan i danasnje jutro,ono u petak isao ja spavati oko 3 i ono jucer me budi stara u 10 moras nesto ici do tamo di ces raditi sada su zvali,ja ono jos u svjetu snova opirao sam se budenju ali kazu sta se mora nije tesko,iako se ne slazem s time,posto je moje buduce radno mijesto podosta udaljeno od moje kuce ja sam probudio frenda kako mi nebi bilo dosadno po putu pa smo se uputili kroz Pical,ono putem smo se sto vise sklanjali u hlad jer je bilo vruce za p*******,i tako dosao ja do njih a njima jos crkla klima,cim sam usao kapi znoja su pocele kliziti po mom tijelu,i brojao sam minute kada cu napokon izaci iz te vrucine,kasnije su mi frendovi isli na kupanje a ja sam bio bez volje i ostao sam ljencariti doma,mislio sam danas ici ali opet neda mi se hodati do plaze(2 min hoda),i tako jucer navecer isao ja igrati turnir i bilo ko sto je Cazar govorio nakon bitaka,"dodoh,vidjeh,pobjedih"tako je bilo i samnom jucer,od 10 partija jednu sam remizirao i devet pobjedio,uzeo nagradu i otisao doma,i posto nisam znao sta cu ja u 00.40 dodem na chat i na moje zacudenje pa ima tamo ljudi koje znam,i tako ovim putem se ispricavam haskyu koja je sinoc morala slusati moje gluposti i iskrano se nadam da sada uziva u pjesacenju:)),i tako prosao i jucerasnji dan,danas jos nemam nista konkretno u planu ali uvjek se nesto nade,za to se ne brinem,mozda ako me kasnije ulovi inspiracija napisem jos jedan postic ali to cemo vidjeti,sta da jos kazem osim da me zivcira ovo vruce vrijeme i da tjedan koji dolazi mi je jako vazan jer prakticki sve ispravljam ali ajde nada zadnja umire:)pa se tako i ja nadam da cu izbjeci popravni,a i ako odem sam sam si kriv...ajde uzivajte ljudi

- 12:16 - filozofiraj malo (7) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

petak, 27.05.2005.

Razmisljanja

Danas ono sjedim vani sa frendom,i lik mi kaze kako je tvoj zivot super sta bi dao da je i moj takav,a ja si u sebi mislim koja si ti budala,mislim ne kuzim zasto se nama uvjek tue vise svidi,zasto mi nikada nismo zadovoljni onime cime imamo,a valjda smo stvoreni da nas neki primitivan nagon stalno potice na to da moramo imati uvjek bolje od drugih pod bilo koju cjenu,to je isto ona spika sa vice,ulovi lik zlatunu ribicu i kaze mu ona ono sto ti pozelis tvoj susjed ce dobiti duplo,i lik pozeli da mu krepa krava,da izgubi jedno oko...tako da njegov susjed jos gore prode,a mogao si je priustiti lagodan zivot a i sta ako bi susjed imao duplo i on bi uzivao...ali to je opet ona spika zasto bi on imao vise od mene,ali sta se moze valjda cemo jednom shvatiti da mozemo uzivati i ako imamo manje od drugih i ako to sto imamo nas usrecuje...i tako ja jucer opet ono upalim tv jer nisam imao pametnijeg posla i vidim emisiju o indigo djeci,iskreno do sinoc nisam ni cuo za njih a prvih 10 min gledanja nisam ni kuzio u cemu je stvar,a sada se mogu pohvaliti da znam nesto novo:)stize nova era ljudskog roda:)izgreda da smo se poceli razvijati,kao sto smo mi nastali od majmuna doslo je vrijeme da od nase vrste nastane jos visa vrsta...i tako neki dan slusam kako su izmislili neke baterije koje ce trajati desetljecima pa ono ide to nama...jos cemo mi dozivit preokret u ljudskoj povjesti,nagli skok u razvitku tehnike itd...
sta bar nam nije lose,nase podrucje nije zahvaceno nikakvim ratom,stalno slusamo kako se trudimo uci u europsku uniju a kada udemo cemo se isto toliko turuditi da izdaemo ali sta se tu moze ko ce to objasniti nekim ljudima...ajde uzivajte ljudi i zabavite se ovaj vikend

- 23:05 - filozofiraj malo (8) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

četvrtak, 26.05.2005.

More

Danas ukljucim tv i ono na rtl Sanja,iako to nikada ne gledam danas je bila tema dali je skupo ici ljetovati na more,nikada o tome nisam razmisljaojer mene od plaze odvaja samo 2 min hoda,to jest sa balkona vidim more,i nikada nisam ni razmisljao o palcanju odlaska na more,a danas us tamo tvrdili da mnogi ljudi nemogu na more jer da je za neke to preskupo,iskreno ja obozavam more ali meni je more sasvim uobicajena pojava,nije nista posebno,pa nebi bilo ni drugima da svaki dan gledaju u more...poznata je izreka:"stavi prst u more i povezan si sa citavim svjetom",ipak more kada se gleda je savrsena cjelina,dopire do najudaljenijih djelova zemaljske kugle gledajuci od mjesta gdje zivimo,morem smo povezani sa citavim svjetom i iskreno nase more je prelijpo,mozda je za neke snijeg uobicajena pojava u zimi ali mnogi ljudi sa mora moraju putovati u unutrasnjost da bi uzivali bar nakratko u zimskim radostima koje su povezane sa snijegom,evo zamene je snijeg nesto posebno jer ga vidim samo par dana u godini e tako i shvacam ljude koji toliko zude za morem,o moru bi se moglo mnogo pisati i opisivati ali uvjek ce ostati jos mnogo toga za reci,a posto ja nisam bas kompetentan da pricam o moru kao o nekom znanstvenom pojmu taj dio cu preskociti,na pojam more prva asocijacija kod mogih je ljeto,zatim plaza,pa kupanje i to neke ljude sasvim veseli,neki bi mnogo toga dali za 7 dana na moru a mi koji zivimo ovdije nakon mjesec dana idemo na more samo zato sto nemamo pametnijeg posla i jer imamo mogucnost svaki dan posjetiti plazu i uzivati u morskim radostima...nadam se da ce se svima koji zele na more ovo ljeto ispuniti zelje i da ce uzivati u ljetu ko i mi sa mora...evo nafilozofirao sam se za danas:)idem pisati referat iz emk-a:)ajde uzivajte ljudi:)

- 20:14 - filozofiraj malo (1) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

srijeda, 25.05.2005.

Zivot

Zasto je zivot tako kompliciran ponekad,zasto jednostavno ne prevladavaju u nasim zivotima jednostavne stvari nego sve mora biti tako komplicirano,a ono sto je jednostavno cesto mi sami nesvjesno iskompliciramo,ne kuzim zasto sam si zakompicirao stvar u skoli pa sada moram u malo vremena mnogo toga nadoknaditi,ali ipak zivot ma kakav god bio sastoji se jednim dijelom i od lijepih trenutaka koji nam pomazu da nastavimo sa zivotom ma u kakvim se situacijama nasli...ja se iskreno nadam da ce takvih trenutaka biti sve vise i vise,e moram vam reci da mi je za ispraviti matisu trebalo 0.5 bodovai da u pon imam zadnju sansu,ali sada sam napokon spreman,osjecam to i ispraviti cu,uloziti cu svu energiju i trud u to a jos uz podrsku osoba koje mi znace u zivotu to ce biti jos lakse,i hvala svima koji me podrzavaju,koji su mi sada podrska,sada kada mi treba...i tako prije sam sjeo na terasi i skuzio da mi je neki bor narasao do terase,a nikada do sada ga nisam skuzio,a svaki dan bar 5 puta prodem pored njega i ne kuzim kako do sada nisam primjetio,nebi rekao da je to neka vlas trave nego borcina siroka i visoka,i reko mi susjed da raste vec 2 god,i sada se ja pitam kako u dvije god ja nisam skuzio taj bor,a dobro ni moj stari nije 7 mj skuzio da svaki dan kada se vraca s posla prolazi pored palmi koje su posadene pred nasom zgradom,i onda je samo jedan dan cudno gledao od kud se nasle te palme:)i tako sam skuzio da ja uopce ne obracam pozornost na okolinu kada idem nekim stazama nego sma zaokupljen nekim dubokoumnim razmisljanjima:)stoga sam danas obecao sam sebi da cu sutra malo i gledati okolinu dok budem vani pa mozda vidim jos nesto sto nisam skuzio:)ljudi nadam se da se vama ne desavaju takve stvari,ali i ako da nije to nista strasno:)ajde uzivajte ljudi..

- 22:22 - filozofiraj malo (4) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

utorak, 24.05.2005.

Dan sporta

Koliko sam skuzio sutra je dan sporta,biti ce nas 15 u razredu jer ostalih 15 idu ili igrati nogomet ili setati u Porec za skolu,i neam pojma kako nisam se uspio ustekati,sada razmisljam dali da odem sutra u skolu ili ne,ne brinem se jer cu ispricnicu lako nabaviti a imam samo 18 neopravdanih pa me to uopce ne muci,i danas smo imali tzk i izmucio nas ludak,trcali mi kamenolom,oni koji su u rv-u u skoli znaju o cemu pricam:)i izmorio sam se ko nikada,a poslije toga smo jos i nogac bacili,i zaksanili mi 15 min na hrv i k*** me nije htijela pitati,ali ptati ce me potruditi cu se:)i opet sam sretan,bez obzira na sve puca me sreca,nista me ne brine ,nista mi nije tesko,nista me ne muci i jednostavno ne kuzim sta je samnom,ali svida mi se to,uopce nisam napet ko inace,uvjek sam se pitao sta ce biti sada,koliko su dobiti...a sada sta bude nek bude sta dobijem to sam zasluzio i uopce me nista e muci,e i sada slusam Europu stvar od Popeye koju mislim da sam preslusao vec 100 puta jer mi je full zakon,i tako sta da jos pricam posto se nije desilo nista vazno a ni nemam neku posebnu temu o kojo pisati,mislim naslo bi se toga ali jos uvjek izbjegavam pisati o nekim stvarima neznam ni sam zasto ali kada skuzim valjda cu biti otvoreniji na ovom blogu,sutra ako se probudim cu ici navijati za nase u dvorani u Porecu ali koliko ja sebe poznajem zaspati cu pa vec pretpostavljam da nista od toga,a i neda mi se sutra u porecu ici stekati kod razrednika da idem hodati jer me skola bas ni ne muci da sada moram njega nesto moliti,a
sutra cu u skoli vec vidim ubijati dosadu i nekako ce proci taj dan:)ne brinem se:)biti ce asky tamo:)ha ha ma ajde ljudi ja vas pozdravljam i uzivajte...

- 20:26 - filozofiraj malo (7) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

ponedjeljak, 23.05.2005.

Sreca sreca sreca...

Ma od jucer me prati neko cudno raspolozenje,pa nije vrag da je sreca slucajno dolutala do mene:)jo e jucer je bila spaljevina:)i full sam sretan jos uvjek zbog toga a jos danas,dodem ja na matisu bez biljeznice,formula,kalkulatora...ko da nemamo matisu i dode meni profa ivice evo ti ispit iz prvog pol.,rijesio je tri zadatka ko iz topa i 4 isao rjesavati onako za svaki slucaj,i taj 4 vidila profa i nakon 3 puta sto me vratila na mjesto da rijesim ponovo tocno njoj pukli zivci pa mi ga ona rijesila,e nisam mogao belivati svojim ocima,ali ajde i to me usrecilo danas,danas smo pisali i zadacnicu iz tal i ja izvadim biljeznicu na klupu iako je drugima uzimala zadacnice i pisala komade ja i rici smo sve prepisali iz moje biljeznice i cak nam nije nista rekla,samo je svako toliko pogledala prema nama i nista ono ...mi prepisivali i dalje i valjda cu dobiti 4 ili 5,a dobili mi danas i eng dobio ja 3 i 1,a najzesce od svega je sto iz eng imam 3,3,3,3,4,1,1, i odgovaram za dva,pa di to ima ali nemoze mi ni to pokvariti raspolozenje uhvatio me neki osjecaj srece koji me ne ispusta iz ruku,u pet. odgovaram mjerenja sto me ne brine toliko,vazno da ja ispravim matisu:)a i u srijedu vjerojatno necu ici u skolu jer cu seteti po porecu:))ha ha i to sasvim ozbiljno govorim,biti ce nas brdo koji cemo setati neki iz rovinja a za ostale nemam pojma,ma to mi uopce ne smeta dok se ne ide na nastavu taman cu spojiti sa cetvrtkom i to je full ok,neznam bas uzivam ova zadnja dva dana i nadam se da cu nastaviti ovako...e evo iznio sam ja svoje misli na svoj post i sada lijepo mogu ici spavati mirne duse:)ma kasnije cu ici spavati idem malo vidjeti sta ima na chatu:)ajde uzivajte ljudi..

- 21:38 - filozofiraj malo (7) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

nedjelja, 22.05.2005.

Emocije

Evo malo prije sam napisao ogroman post o danasnjoj krizmi i nije ga htijelo objaviti,evo sada cu objaviti skracenu verziju:)Eto zapoceo sam time da sam se u drustvu frendova koji su takoder bili kumovi prije ulaska u crkvu full opustio i taj me osjecaj drzio tijekom cjele mise,posto smo svi sjedili u istom redu i par njih u drugom bila je zabavna atmosfera i stalno smo se smijali sto je rezultiralo zbunjenim pogledima casne i svecenika ali mi smo svi bili opusteni i veseli osim mog kumceta koji je bio zivcan i bojao se da nesto ne pogrijesi,osjetio sam strah u njemu kada ga je svecenik prozvao da je na redu da ode do biskupa i primi svecani cin,ali sve je proslo bez pogresaka i u tom trenutku rekao sam sam sebi pa ja sam kum:))evo toliko sam toga izbacio iz proslog posta koji nije objavljen da sada neznam sta pisati ali to mi nikako ne kvarai raspolozenje ali je pokvarilo kontekst mog posta pa cu pokusati napisati ponovo onaj post ali u vise dijelova:)i tako da nastavim svi smo bili sretni i deslio se nekoliko nezgoda koje su samo uvecale nase veselo rapolozenje,malo nam je u jednom trenutku smetao dim ali sve je ispalo full super i mi smo uzivali koliko smo god mogli,cak nismo ni obracali pozornost na trajanje mise sto nam je uvjek bila tema dok smo ranije bili na misi,mislim davnih dana:)
kada smo primili "tjelo Kristovo" to je ujedno bio znak da se blizi kraj mise i to je jos povecalo nasu srecu iako nam nebi smetalo da je trajalo duze,na rucku je bilo fenomenalno ali o tome cu drugom prilikom i mogu reci da sam danas dobio neku vrstu samopouzdanja i uvjerenosti koje mislim da sam izgubio tokom vremena,i sada sam sretan i opusten kao sto sam cijeli dan,i sve mi izgleda tako lijepo savrseno i sretan sam,nadam se da i drugi imaju slican osjecaj sada jer je to full super,evo i to je to nadam se da ce ovo biti objavljeno:)ajde ljudi uzivajte u svakom trenutku cekajte da se dogodi nesto ljepo jer to ce se sigurno i desiti:)veliki pozdrav svima:)

- 22:05 - filozofiraj malo (4) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

subota, 21.05.2005.

Normalan dan

Danas nemam neku posebnu temu a i inspiracije mi nedostaje pa cu pisati kako sam proveo dan,jucer sam zaspao oko 4 i jutros mi mobitel zvoni u 8 i probudi me,ja naravno se nisam stigao javiti ali nisam ni uspio zaspati nakon toga,u marketu su me cudno gledali jer su im moji podocnjaci odvlacili paznju ali ionako nije me bilo briga,kada sam se vratio doma gledao sam malo tv neka dva filma u kojima jos uvjek nisam shvatio bit ali ono dok moj mozak svrsta sve scene valjda cu steci neki dojam o tome,onda sam malo izasao vani sa frendovima s kojima sam kasnije isao na ispovjed za sutrasnju krizmu,i jos uvjek nisam skuzio sta cu sutra morati raditi kao kum ali valjda cu vidjeti od drugih pa ih kopirati:)na ispovjedi je bilo zabavnije nego sto sam mislio,za uvod ja i svecenik smo malo pricali o sahu,pa mi je dopustio da nabrojim sve svoje grijehe kojih je bilo podosta,onda sam isao izmoliti pokoru...ali najsmijesnije je bilo sto je moj frend koji je bio na redu poslije mene bio punih15 min u ispovjedaonici,i kasnije kada je izmolio pokoru ispricao nam je sto je bilo,a najvise me je nasmijalo kada mu je on rekao sve svoje grijehe i izmolio kajanje svecenik mu kaze "Bog ti oprasta",a on ga pita "sta vec mi je oprostio",mi smo se svi smijali ono...novost je u tome sto prije svecenici nisu mogli vidjeti koga ispovjedaju a danas smo se ispovjedali u ispovjedaonici u kojoj nas je od svecenika djelio samo mali stol,i tako i to sam obavio,iako nas je casna prije ispovjedi stalno umirivala i pokusala nas zaokupiti razgovorom,moram priznati da se nikada prije toliko nisam smijao u crkvi;)i lijepo sutra cu biti u odjelu sto se rijetko vida:)a i iskreno neznam kada cu sljedeci put odjenuti odjelo...sutra se moram rano probuditi i otici u crkvu a i nadam se da ce to brzo zavrsiti iako mi je danas svecenik rekao da ima 100 krizmenika sto uopce nije nista cudno u Porecu,ajde valjda sutra se necu zbrukat pred mnostvom:)ajde uzivajte ljudi...

- 19:34 - filozofiraj malo (6) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

petak, 20.05.2005.

Savrsenstvo

Zasto nista nije savrseno na ovome svijetu?iako uvjek kada neki novi izum dode na trziste on se ponekad naziva savrsenim iako je on samo korak blize savrsenstvu a tih koraka ima jos beskonacno mnogo,pitam se dali cemo ikada dostici savrsenstvo u necemu,time mislim na cjeli ljudski rod,vjerojatno koliko god mi mislili u nekim situacijama da smo blizu savrsenstva uvjek smo tako daleko od toga,na svijetu ne postoji nijedna savrsena osoba,to jest osoba koja bi bila savrsena cijeloj populaciji,naravno da kada se zaljubis da ti je ta osoba savrsena,ali mozda uz tebe to misljenje dijeli samo mala skupina ljudi,ili na primjer savrsenstvo u umjetnosti,tamo je to tesko i postici jer svakim danom nastaju novi stilovi i ako se dokazes u jednom mozda kada uspijes je taj stil vec postao proslost,to jest nije cijenjen ko prije,iako si ti usavrsio svoju tehniku u tome opet nisi savrsen,jer uvjek postoji bolji od boljega,zasto niko nema savrsen zivot?neki misle da mnogo novaca ujedno i znaci savrsen zivot ali cest i te osobe imaju mnogo nedostataka u zivotu,ne materijalnih nego ostalih,npr. kako ce neki bogatas znati da osoba u koju se zaljubio nije sa njim zbog novaca ili materjalnih koristi?kako on moze sigurno znati da to nije pohlepa,on iako naizgled nade srodnu dusu nikada nemoze biti sto posto siguran da je to iskrena cista ljubav,iako nama neke stvari mogu izgledati savrseno uvjek ce se naci netko koji ce otkriti neki nedostatak na toj stvari,ali sve ovisi sta neke osobe smatraju savrsenim,mozda one nisu toliko detaljne oko promatranja nekih stvari pa ih sitni nedostaci uopce ne zanimaju i ne zamaraju se njima,svako ima razliciti vid o savrsenosti,mozda ono sto je nama full ruzno nekome je to najljepse sto je ikada ugledao..pa tako da je savrsenost veoma razlicita kod svake osobe,stoga ako je vama nesto savrseno a neko ima suprotno misljenje,to ne mora znaciti da i vi morate sad amjenjati svoje misljenje uvjek ce se naci neka osoba koja ce imati slican ukus...ajde ljudi uzivajte

- 23:25 - filozofiraj malo (3) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

srijeda, 18.05.2005.

Blizi se kraj

Danas sam prakticki skuzio da je jos 3 ili 4 tjedna do kraja,i lijepo sutra ispravljam matisu,prekosutra odg oet,moram ispraviti inf i hrv,moram odg cijelo polugodiste iz mjerenja itd... a sta je najgore od svega mene to uopce ne zabrinjava,po cjele dane spavam i lgedam tv ili sam na netu i ni na kraju pameti mi nije da idem uciti,ali evo danas cu se potruditi da ponovim matematiku jer ja mislim da je doslo vrijeme da se ispravi,mislim ono reda radi,mjerenja cu nastrebati napamet i to ce valjda biti ok,e i sutra pisemo gramatiku iz eng sto vjerojatno necu ni ponavljati,i kupi se toga...danas me 2 min prije zvona prozove profa iz hr i kaze da joj donesem biljeznicu,ja ju zbunjeno pogledam i kazem nemam biljeznicu,a ona kaze onda si bar procitao i potcrtao to u knjizi,a ja joj kazem nemam knjigu a iskreno hr. rijetko nosim u skolu,jer mislim da nema potrebe nositi suvisne stvari bez razloga,i ona meni ljepo spici komad...i jos se nadoveze da bi bilo vrijeme da ispravim komad iz treceg mj. htio sam joj reci da mi se ne zuri ali koje sam srece spucala bi mi jos jedan komad,i tako i danas smo pisali informatiku u exelu,nisam nista rijesio nisam imao volje a jos mi je digao tlak kada mi je rekao da sam ono sto sam napravio napravio na nacin na koji on nije rekao pa sam mu lijepo savjetovao da mi upise jedinicu i otisao sa sata,sada mi je jedino vazno da sutra dobro napisem matisu a ksnije ce sve biti lakse,...
ove zadnje dane ponestaje mi inspiracije i morati cu se potruditi da me nesto inspirira za novi post:)sada idem malo ponoviti matisu a kasnije cemo vidjeti...ajde uzivajte ljudi...

- 19:12 - filozofiraj malo (6) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

utorak, 17.05.2005.

Sitnice

Sjedio sam na balkonu i zagledao se u nebo,primjecivao sam svaki mali pokret oblaka,iako oblaci izgledaju tmurno i nagovjestavaju kisu,nisam mogao odmaknuti pogled od neba,izgleda tako lijepo,smireno i jednostavno,sjecam se dok sam jos kretao u osnovnu skolu frendovi i ja bi sjeli ispred zgrade gledali u nebo i govorili na sta nas podsjeca koji oblak,oblaci su izgledali tako savrseno a jednostavno,te slike su mi vjecno ostale u glavi,sa balkona vidim i more pa sam malo promatrao i valove,koji su se kretali nekako usporeno ali i oni su izgledali full lijepo,kada sam gledao obzor,crtu gdije se spajaju more i nebo to je izgledalo neznam prekrasno,jedinstveno...tek sada sam poceo razmisljati kako nam neke sitnice ako obratimo pozornost na njih mogu uljepsati dan,mislim na jednostavnost prirode koja moze stvoriti prekrasnu sliku,ono gledas u jednome smijeru i kao da gledas neku savrsenu sliku,ponekad kada mi se nesto full svidi pokusavam zapamtiti tu sliku,tako da u trenucima kada izgleda sve mracno te slike mi mogu bar mrvicu popraviti raspolozenje,ponekada se pitam kakve mi sve ljepote propustamo,jedinstvene fenomene koji se desavaju u svim djelovima svjeta,ponekad kada provodimo mnogo vremena na jednome mijestu neke sitnice gube svoju ljepotu jer ih vidamo svaki dan,ali kada dodemo u neki novi kraj kada vidimo nesto sto nakon toga mozda vise nikada necemo vidjeti onda tek vidimo pravu ljepotu nekog detalja u prirodi,ponekada mozda i sitnice mogu usreciti covjeka ako ih zna pravilno protumaciti...ljudi uzivajte i ubuduce ako nadete volje vremena i zelje,promatrajte malo oko sebe prirodu koja vam se do sada cinila tako nebitna...uzivjate..

- 18:36 - filozofiraj malo (4) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

ponedjeljak, 16.05.2005.

Vrijeme

Ljudi inace kazu da vrijeme lijeci sve rane,ali ponekad nije tako,neke rane su vjecne samo ih mi sa vremenom naucimo skrivati i drzati za sebe,time ne mizslim na tjelesne ozljede nego za one kako da se izrazim mozda dusevne ili psihicke,ma naci ce se tjekom pisanja parvi izraz:)i tako neke rane tjekom vremena postaju manje bolne ali ne nestaju i ne zaboravljaju se,imam osjecaj da u odredenim situacijama vrijeme tako sporo prolazi,ponekad gledam na sat i odbrojavam sekunde do kraja sata,a u tom trenutku sve se cini tako usporeno ko da vrijeme namjerno sto sporije prolazi,a u drugim situacijama kada smo sretni ili kada imamo neki poseban osjecaj vrijeme tako brzo prolazi da nismo ni sami toga svijesni,npr. i kod ispita ono zamislim se i odjednom vidim kraj sata a imam osjecaj ko a je poceo prije 2 min,a ono proslo 45 min,to ne shvacam,ili kada zapocne nova skolska godina ono razmisljam vise nikada kraja,a vec danas se osjecam ko da je jucer bio prvi dan skole,sve je tako brzo proslo,bilo je toliko dosadnih trenutaka i ludih trenutaka a vec samo 2 tijedna nas dijeli od kraja nastave,to mi je nekako full cudno,cesto se pitam zasto u razlicitim situacijama vrijeme ko da ne tece istom brzinom,ko da na trenutke ide sto sporije a na trenutk ko da ga se ne moze pratiti,zar to ovisi o nasim osjecajima i o situaciji u kojoj se nalazimo u tim trenucima?neznam ali mislim kada bi bio nor. 3 sata sretan a tri tuzan da bi ova tri sata tuge trajala beskrajno vise od tri sata srece,iako bi to vremenski bilo jednako u mojoj glavi nebi jer za vrijeme tuge vrijeme bi teklo neopisivo sporo a za vrijeme srece teklo bi neopisivo brzo,i sada se pitam zasto je to tako?zasto nije obrnuto...mozda jednog dana u buducnosti saznam zasto:)ajde ljudi uzivajte...

- 18:57 - filozofiraj malo (6) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

subota, 14.05.2005.

Petak 13

Iako u to ne vjerujem,jucer se pokazalo da je to bio na neki nacin uzasan dan,pisali smo 2 ispita koje mislim da sam ok rijesio,dao sam interviju malojmar i tako ostatak dana sam proveo u puli trazeci odjelo za krizmu u kojoj cu biti kum jednom decku,ali najgore od svega je sto mi je stara bila na informacijama,bio sam na predzadnjem satu na tal. i odjenom cujem kako neko izgovara moje prezime,neglo sam se okrenuo i vidio razrednika,pozvao me u zbornicu,stara mi je sjedila izbezumljena i nisam shvacao sto se desilo,i lik rekao mojoj staroj da cu pasti 4 predmeta...moja stara je pocela nesto pricati razrednik joj se ubacivao u rijeci i naglo sve je stalo oko mene,osjetio sam da se sve oko mene rusi,sve za sto se trudim cjeli zivot,sve sta sam izgradio na neki nacin,svoju reputaciju u sahu,svo moje znanje odjednom ko da je tonulo u crnilo,sve je lagano nestajalo i u mojoj glavi se pojavila tama,moji zivci su bili na rubu i naglo sam poviknuo "sutite",razrednik i stara su me samo cudno pogledali i ostali bez rijeci,gledali su me nekim cudnim pogledom neko vrijeme,osjetio sam neku cudnu toplinu u tjelu,osjetio sam kako se crvenim u licu odjednom je sva moja ljutnja eksplodirala u mojoj glavi,sva moja razocaranja,svi moji strahovi sve moje zelje izazvale su cudnu reakciju i odlucio sam braniti svoje stavove,sve sto se cinilo da propada sve sto smatram svojim naglo se pocelo dizati iz crnine,sve je najdednom zablistalo u mojoj glavi,i poceo sam sve objasnjavati,svaku ocjenu,sve stari i razredniku su me zbunjeno gledali i osjetio sam kako me postuju,kako zele cuti moja razmisljanja kako zele cuti moje razloge...osjecao sam se super,na kraju razrednik je rekao da se mozda prevario u ocjenama i da jos postoji mogucnost da sve ispravim,iako je to samo matisa,osjetio sam kako se ponos formira u meni,kako sam ponosan na sebe sto sam se obranio sto nisam prepustio svoje osjecaje nekome drugome,sto nisam dopustio da netko drugi upravlja mojom buducnosti i mojom srecom,jucer se nesto promjenilo u meni,pojavila se volja za uspjesima i za novim znanjem,iskreno na neki cudan nacin osjecam se sretno,sutra idem igrati dva meca i pun sam energije i zelje za pobjedom,sada pada kisa,obozavam kisu,obozavam vodu i more,pa u horoskopu sam riba neznam dali je to neka povazanost ali znam svoje osjecaje,jedva cekam ljeto,more turnire i da se napokon odmorim od svega,cak me nije ni pogodilo sto sam jucer dobio ukor zbog neopravdanih,osjecam da me nista ne moze zaustaviti pred ostvarenjem snova,
kao da sam dobio neku cudnu snagu...neznam..nadam se da ce ovaj osjecaj trajati vjecno i da se nikada nece ugastiti...a jesam se raspisao:)sve u svemu jucer nije bio toliko los dan:)ljudi uzivajte jer jednom ce se desiti nesto posebno u vasim zivotima ako vec nije,uzivajt u zivotu i svemu sto zivot pruza...

- 19:02 - filozofiraj malo (3) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

četvrtak, 12.05.2005.

*Tko ovuda prode,biti ce spasen*

Danas sam sreo jednog susjeda i poceo mi je pricati nesto o Eufrazijevoj bazilici,posto zivim u Porecu a bazilika je prakticki zastitni znak grada bilo bi u redu da znam ponesto o njoj,i tako smo mi dosli pricajuci na temu latinskog natpisa pred sam ulaz u baziliku koji prevedeno znaci kao gore u naslovu *tko ovuda prode,biti ce spasen*,sada se ja pitam od cega spasen?kako se spasiti od zla prolazom kroz kameni luk?prosao sam onuda bar 100 puta i to znaci da sam spasen od zla?to znaci da se ne trebam bojati da cu zivot nastaviti u paklu?zar prolaskom kroz ta vrata dobivam ulaznicu za raj?mislim
ne shvacam taj natpis,ne shvacam njegovo znacenje,taj natpis potjece kada je sagradena ta crkva a to je nedije u 7 stoljecu koliko mislim,nek me neko ispravi ako grijesim,i tako je neko dosao na ideju da stavi taj natpis,ali ne razumjem zasto je ta osoba uopce uklesala taj natpis,zar se smatrala Bogom?ili je komunicirala sa Bogom pa je to napisala,ili je to napisano samo kako bi se ljude privuklo u crkvu,vjerojatno samo rijetki ljudi znaju znacenje tog natpisa,iskreno nije mi ni padalo napamet da saznam sto znaci,ali slucajno sam saznao i sada razmisljam o tom natpisu,koji je smisao tog natpisa,
dali je njegov smisao bio privuci ljude ili ima neko vece znacenje...to vjerojatno nikada necu saznati a isreno niti se trudim da saznam,a i tako danas je dosao kraj mog sretnog razdoblja,nisam ispravio matisu iako iz banalnih razloga profesorica je opet nasla nacin da mi spuca kljuku,a sta se moze,imam jos dva pokusaja do kraja,ali sam primjetio da zbog matise zapostavljam ostale predmete i to me isto sada muci,stoga dati cu sve od sebe da to sto prije ispravim te da zbog toga ne zaj**** neki drugi predmet,ali cak me nije ni toliko pogodilo sto sam opet dobio jedan..neznam ko da me nije briga,ali ispraviti c ja to iskreno se nadam,ako ne zbog sebe onda zbog staraca,tako uvjek se nade neki motiv kao poticaj za rijesenje nekog problema,i tako nafilozofirao sam se za danas:)ajde uzivajte ljudi...

- 21:33 - filozofiraj malo (4) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

Napokon odmor

Evo upravo sam dosao kuci,vec treci dan za rdom dolazim oko 1 i 1 30 doma jer sam trenirao klince iz osnovne skole umag sah,i nakon dobro odgigranog pocetka oni lijepo zakazu,a sta se moze biti ce bolje drugi put,danas je bilo svecano zatvaranje i bilo je sve onako full ok,prepuno klinaca i njihovih voditelja,evo da budemo tocni na natjecanju je sudjelovalo 1502 sudionika,pa ajde sada si mislite kakva je atmosfera bila u toj dvorani...meni se sada lagano okice sklapaju ali ajde da nesto napisem,evo jucer me stara naljutila ko niko do sada,ono navecer sam bio sam doma i zove mene stara i pita "oces biti krizmeni kum nekom decku",ja odgovaram "neznam,moram vidjeti koji turnir tada igram",ona "a ja i tata smo vec obecali,pitala sam samo rada radi",jo e kako su meni u tom trenutku zivci skocili,bio sam ljut ko niko,ne zato sto moram biti kum dok igram vazan turnir nego sto moji starci obecaju u moje ime i onda ako nesto ne ispunim kazu sta si isao obecavati,pa to je za poluditi,e i opet danas nisam dobio matisu nadam se iskreno da cu sutra,drzite mi fige da je bar 2:))nebi se zalio,ajde uzivajte ljudi jer ja stvarno vise nemam snage,ajde laku noc svima:)

- 01:01 - filozofiraj malo (1) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

utorak, 10.05.2005.

Vjecnost

Sto uopce oznacava rijec vjecno?pa na ovom svjetu nista nije vjecno,neki kazu da postoji vjecno sjecanje o onima koji su nam omogucili da lakse zivimo,da postoji vjecna tuga,da postoji vjecna sreca...
Ali kako mi znamo da neki dogadaj u buducnosti nece izbrisati sjecanje koje se nakada navodilo kao vjecno,kako mi znamo da se osobi koja misli da je vjecno tuzna nece osmjehnuti sreca?a vjecna sreca tako rec u pravom smislu rijeci ne postoji,ona moze biti dugotrajna ali sa ucestalim prekidima gdije do nas dopire tuga,tako reci nikako da se rjesimo tuge...tuga ko da je sastavni dio naseg zivota,uvjek se pojavljuje u nama ma koliko to mi ne zeljeli,neki mogu glumiti da su stalno sretni,ali koja osoba je zapravo uvjek sretna?uvjek u zivotu fali nesto sitno sto bi nas uvjek drzalo sretnima,nekima je to neostvarenje najveceg sna,nekima je to nesreca u ljubavi,nekima su to propustene prilike u zivotu,ali sve u svemu moramo biti zadovoljni zivotom,pa jednom se zivi,iako tuga prevladava treba zivjeti za trenutke srece koji ce nam vjecno ostati u sjecanju,te jedinstvene,savrsene trenutke koji bude neki poseban,caroban osjecaj u nama,uvjek postoji jedan trenutak ili vise njih u zivotu kojada bi pozeljeli zaustaviti vrijeme,kada bi pozeljeli da taj trenutak bude vjecan,tada ne razmisljamo ni o buducnosti ni o proslosti nego samo o tom trenutku koji nas ispunjava srecom,kada bi taj trenutak bio vjecan svijeti bi bio savrsen...bar na neki nacin,sutra dobivam matematiku i oduzima me osjecaj srece jer mislim da sam napokon napisao dobro ispit,mislim da ce napokon doci kraj mojim brigama oko skole,sada da malo skrenem sa teme jucer sam dosao oko 1 i nesto doma i starci mi nisu nista rekli po prvi put,napokon mi se ostvarila i ta zelja:)nije bilo nikakvog ispitivanja prije spavanja:)jutros me starci nisu budili sto je jos jedna pozitivna stvar i mogu reci da se sreca napokon sjetila mene:)bar mi se tako cini,vidjeti cemo sutra:))ajde uzivajte ljudi i uzivajte u svakom trenutku...

- 20:11 - filozofiraj malo (3) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

ponedjeljak, 09.05.2005.

Sreca & tuga

Pitam se zasto sreca uvjek kratko traje,zasto tuga ko da traje vjecno kada nas obuzme,trenutci srece su rijetki i dragocjeni u zivotu,oni nam mogu pomoci kada smo tuzni i kada vise nemamo zasto zivjeti,onda pomislimo na te rijetke ali posebne trenutke koji nam daju snago da nastavimo dalje i da ponovo osjetimo taj cudesan osjecaj,taj osjecaj koji nas puni energijom i tada u tom trenutku sve prepreke se cine tako lake i glupe,ali nakon trenutka srece uvjek dolazi tuga koja traje duze i koja ponekad zna biti bolna,danas sam sretan jer imam osjecaj da sam napokon ispravio matisu i od matise sam stalno nekako sretan,ko da mi dan nista ne moze pokvariti,ali po mom iskustvu uvjek se desi nesto sto prekine takve sretne trenutke,ko da je tuga ljubomorna na srecu...neznam..na kraju ce ispasti da pisem o tugi a ne sreci,ali sta me briga:))sada sam sretan i pokusati cu sto dulje odrzati taj osjecaj,a kada prode,pa nista ne traje vjecno pa ni sreca,cekati cu neki novi dogadaj da me usreci,jer mi ko da smo ovisni o sreci,uvjek cekamo onaj trenutak kada ce nestati sve brige,kada ce sve izgledati tako lijepo,jedinstveno,savrseno...a obrnuto kod tuge,sve izgleda jednako,jadno,bez smisla,kada sam tuzan ko da nemam cilja u zivotu,ko da su sve moje zelje samo pusti neostvarivi snovi,ko da su moje misli samo prazne rijeci koje prolaze kroz glavu i nestaju u nepovrat,ovom postu je trebao biti naslov sreca ali moram i tugu dodati u naslov:)ali sada sam sretan,kada sam sjeo pred ispit vidio sam da je laksi nego sto sam ocekivao,sada mi sve izgleda savrseno,ko da mi nista nemoze stati na put,ko da mi energija nemoze stati u tjelo koliko je ima,neopisiv osjecaj ali nazalost kratkotrajan,zasto tuga duze traje,zasto je tako bolna i ... neznam koju rijec ovdije napisati...ali sta se moze pasti ce mi na pamet prije ili poslije:)e i da se malo odmaknem od teme danas sam nakon 1 god bio u videoteci i sada lijepo idem gledati film:)uzivjate mi svi,cuvjate svaki trenutak srece jer nece ih biti bas mnogo u zivotu:))a mozda i hoce ko zna:))..uzivjate..

- 20:33 - filozofiraj malo (3) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

nedjelja, 08.05.2005.

Rijeka

Danas sam igrao u Rijeci,i moram priznati da sam izgubio dvije partije na prvoj ploci,igrao sam dobro,to su mi svi rekli ali isticalo mi je vrijeme stalno sam se nalazio na jednoj minuti i izgubio sam nesretnim slucajem obije partije ali sta se moze biti ce bolje,i kada smo zavrsili danas shvatio sam da je nas vozac otisao u kladionicu,nazvao me i rekao neka se prosetam Rijekom dok ne dode,i tako smo ja i jedan igra koji ide 4 osnovne i lud je...:)setali se Rijekom,razgledavali izloge,promatrali ljude ma jednostavno zeljeli smo da sto prije krenemo,moram priznati da su me ovi mecevi posteno izmorili,sve u svemu dan je bio lijep,poceo je laganom kisom sto mi uopce nije smetalo a kasnije se na nebu pojavilo sunce i bilo je full vruce,sada dok ovo pisem slusam zvukove kosilice,ma koja budala sada kosi:)?nemam pojma ali ono ko zeli nek izvoli,sada dok ovo pisem iskreno nemam inspiracije ali nisam nista jucer napisao pa tako da to nadoknadim pisem ovaj post koji nece biti osobito dug ni zanimljiv ali pisem ga tek toliko da imate sta za citati:)e moram se pohvaliti da me jutros napao pas, u p** m** skoro me ugrizo za ruku,kada sam ga htio sutnut dopalio mi njegov gospodar,a usput pametan cuko obrisao sape na mojim hlacama pa sam opet morao kuci promjeniti hlace...za poluditi ono,i da iznesem zakljucak na kraju:)i uz poraze dan je bio super jer sam upoznao dosta novih ljudi,vidio starih prijatelja i tako...ljudi uzivajte dok mozete,zivot je prekratak da bi se trosio na gluposti...uzivajte...

- 20:54 - filozofiraj malo (5) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

petak, 06.05.2005.

Europska unija

Ajd da se za promjenu malo bacim u politiku:)posto su mi odredene osobe savjetovale da vise ne pricam o smrti odlucio sam ih poslusati i na neko vrijeme ne spominjati smrt na ovom bogu...
Evo sto se tice europske unije ja iskreno nemam pojma zasto Hrvatska toliko zeli uci u nju,vec se u proslosti pokazalo da kada mala drzava poput Hrvatske ude u neku uniju sa vecim drzavama da to lose zavrsi za hrvatsku,u Austougarskoj monarhiji bili smo iskoristavani,u kraljevini SHS smo bili iskoristavani,u Jugoslaviji smo bili iskoristavani i sada kada smo napokon slobodna drzava zelimo uci u Europsku uniju,istina je da cemo ostati nezavisna republika ali sada postavljam pitanje,zasto mi moramo promjeniti nase zakone,nas nacin zivota,nasu politiku,to jest zasto mi moramo sve promjeniti kako bi usli u Europsku uniju?ako nas oni zele zasto se ne mogu prilagoditi nama,zasto nas ne prime kakvi jesmo pa da se tokom vremena nase zakonodavstvo,sudstvo... prilagodi njima ako bude potrebe?istina je da kod nas neka drzavana tijela ne funkcioniraju ali zasto da se mjenjamo kako bi usli u neku uniju u kojoj cemo biti vjerojatno iskoristavani,sve ce poskupjeti,morati cemo vjerojatno uvoziti sve i svasta iz zemalja clanica sto ce biti jos jedna prepreka da na policama naseg marketa vidimo svoje proizvode,mnoge ce zemlje vjerojatno pokusati iskoristiti nasa prirodna bogatstava i resurse nase zemlje,pa stoga ako razmislimo o svemu tome zasto uopce uci u uniju??negdije sam procitao da za plasirati kisele krastavce na trziste u europskoj uniji oni moraju zadovoljiti velicinu i zaobljenost,pa ako zelim jesti kiseli krastavac sta cu gledati kako je zaobljen??to je jedna od stvari koje tamo ne kuzim,a iskreno ima ih jos dosta,e usput da se malo maknem od teme danas dobio ja 5 iz etike,iz nekog sastava,profesorica mi je na "ispitu" napisala mnoge pohvale pa sam na trenutak pomislio da sam pametan:)u kratko rekla mi je da sam filozof:))a sta se moze:)ajde ljudi uzivajte u zivotu...

- 18:29 - filozofiraj malo (5) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

srijeda, 04.05.2005.

Tuga

Neznam nakon dugo vremena dosao sam danas na Porecko groblje i stao pred bakin grob,u tom trenutku iz glave su mi nestale sve misli,sva moja razmisljanja izgubila su se negdije u daljini,i obuzeo me osjecaj tuge,u glavi su mi se vrtila sjecanja iz mog ranog djetinjstva,prisjecao sam se svakog lijepog trenutka uz baku,moji su straci tada stalno radili pa prakticki sam do 6 god svaki dan provodio uz baku,tako da sam ju full volio,od nje sam dobio svaku stvar koju sam pozelio,prakticki ona me razmazila:)danas sam stao pred njen kriz,i odjednom nisam vise primjetio nista oko sebe,sve moje misli,svi moji osjecaji usredotocili su se na slova i brojke na krizu,na trenutak sam pomislio da i mene to ceka,hladan lijes negdije duboko u zemlji,i spomenik ili kriz nad njime,razmisljao sam i kako ce moji potomci posjecivati to tuzno mjesto kako bi pokazali paznju i kako bi se vidjelo da nisu zaboravili na mene,odjednom na trenutak osjetio sam neopisivu tugu,kao da mi se ukazala neizbjezna sudbina,svi znamo da cemo jednom umrijeti,ali na trenutak to se cinilo toliko realnijim,neznam...tuga je neizbjezna u svacijem zivotu,svi se mnogo puta razocaramo i rastuzimo tjekom naseg zivota,ali zasto je to tako,zasto nebi mogli jednostavno samo uzivati u blagodatima zivota?mnogi ljudi prolaze kroz veoma teska razdoblja u svom zivotu,u jednom trenutku se nadu na rubu egzistencije,ali ako znaju da ce prije ili kasnije umrijeti zasto nastavljaju takav zivot?koji iz dana u dan donosi nove probleme i razocaranja,istina je da u zivotu postoje mnogi sretni trenuci,ali nakon svakoga dolazi tuga,razocaranje...niciji zivot nije savrsen ma koliko neciji tako izgledali,uvjek se nade neki skriveni problem,neki nedostatak u zivotu,ali zasto to mora biti tako?dok sam bio na openu u bosnjacima,bio sam u privatnom smjestaju i kucanica mi je rekla da cemo sljedece godine posjetiti groblje u vukovaru,tuzno je kada je neko pokopan u masovnoj grobnici,kada obitelj nezna di je pokopan njihov clan,kada tuguju a nemogu odati pocast tjelu...a i svaki dan cujemo da umiru i djeca,sto ako je umrlo neko djete kojemu je bilo sudeno da postane genij,da usavrsi drustvo,ali mu je spletom okolnosti to oduzeto,kako nadoknaditi takav gubitak?to je jedno od vjecnih pitanja...uzivajte ljudi dok mozete...noc

- 22:40 - filozofiraj malo (4) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

utorak, 03.05.2005.

Life

U proslom postu nisam spomenuo zasto me toliko izzivcirala ova iz matise kada mi je rekla da mi je zadatak prekrizen tocan,ja sam ga prekrizio jer mi je ona pod ispitom rekla da je pogresno rijesen,zato su meni pukli zivci,ali kroz zivot se moramo snaci u raznim situacijama i sticati iskustva na pogreskama kako se pogreske nebi ponavljale,meni je ovo pouka da vise nikada tu glupacu ne pitam pod ispitom dali sam tocno zapoceo zadatak jer znam da ce me sjeb** i to je iskustvo,kako i mnogi kazu u sahu se uci na porazima a ne na pobjedama,kada pobjedis sretan si i niko te ne moze razuvjeriti od toga da si igrao najbolje,a ako te ipak neko i uvjeri opet nemas volje da trazis pogreske,ali kada izgubis onda je vec drugacije,odmah ides traziti ogreske kako bi to ispravio za sljedecu partiju..u tome je problem,zasto ucimo samo iz losih iskustva??neki kazu pametni uce na tudim pogreskama,ali sta ako neko to ne shvati dok ne isproba na svojoj kozi?npr. na koliko toga me stari upozorio,ali sta se moze ja sam full tvrdoglav i ucio sam na svojim pogreskama,ali ih zato vise ne ponavljam,ono sto mi se desi jedamput drugi put izbjegnem jer imam iskustva,a ako ucim na tudim pogreskama kako cu steci iskustvo??kako moze neko steci zivotno iskustvo ako ne prozivi zivot??kako uopce steci neko iskustvo gledajuci druge kako grijese?jer kada ti pogrijesis das sve od sebe da to ispravis,kada neko drugi tebe to toliko ne pogada i uopce se ne mucis naci izlaz iz te situacije...stoga smatram da je najvaznije steci vlastito iskustvo koje ce biti samo moje i koje ce mi pomoci u nastavku zivota,koje ce mi pomoci da lakse prodem zivotne prepreke,jer ako naidem na neku slicnu koju sam vec prosao biti ce mi lakse i nece me toliko usporavati u ostvarivanju svoga cilja,u zivotu mozemo puno toga nauciti,puno toga dozivjeti,puno toga osjetiti,ali to nas cini iskusnijima i jacima,jer kako bi neki rekli:"sto te ne ubije,cini te jacim",iako nije bas uvjek tako,ali istina je da te neki losi trenutci poticu na napredak da se vise nikada ne nades u takvoj situaciji,ako dotknes samo dno i dobijes priliku da poboljsas svoj zivot,sigurno ces dati sve od sebe da maximalno iskoristis priliku da se vise nikada ne nades na dnu,uciniti ces sve da se vise ne osjecas tako jadno,izgubljeno...ma dosta filozofije za danas:)uzivajte ljudi

- 16:17 - filozofiraj malo (5) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

Bez naslova

Jucer je dan poceo da bolje nemoze,ustvari ne bas tako jedino su prva dva sata gasa bila uspavljujuca ali ajde i to moze proci,jucer smo ja i rici radili stalu na tal. uz ostatak razreda...bilo je zakon,rici se u jednom dijelu sata digao i zaletio do ploce i obrisao dio teksta sto je P. pisao na ploci,a profesoresa nije skuzila..maaa..,nekon toga su po skoli prosipali kavu ovi iz raz i to je bilo ono ok:),na eng. su neki poceli "svirati" na klaviru a nakon toga je uslijedilo pjevanje,tako je prosao i taj sat,sljedeci sat nas je pustila profa iz eng slobodno ali je moralo ostati 10 dobrovoljaca koji su morali odg. i tako,i sada dolazi ono sto mi je jucer pokvarilo citav dan,matisa,jo e jucer sam joj htio baciti kamen u glavu.....ma glupaca nad glupacama,jos pod ispitom sam rijesio zadatak tocan sto bi mi donio pozitivnu ocjenu,i naravno dok sam pisao ispit ja sam prekrizio zad. i ponovo ga isao rijesiti,i dode ona meni jucer: "sta si prekrizio ovdije ovaj zadatak,da si ga pustio dobio bi dva jer je tocan",ma e zivci su mi skocili do svemira,nakon toga cjeli dan sam bio bez volje,spavao sam,gledao tv,pa opet spavao,nije mi se nista dalo pa cak ni post napisati,ali danas sam vec malo bolje volje,nas razred nema nastavu,bar mi putnici i to mi je full ok,sada cu sa frendom na kavu i da malo odmaknem misli od skole i tih gluposti...poslije cu napisati jos jedan post jer sada stvarno nemam vremena a i tek sam se probudio,uzivajte svi u prelijepome danu...

- 10:58 - filozofiraj malo (3) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

nedjelja, 01.05.2005.

Turniri

Ajd ovaj post cu malo posvetiti turnirima,iskreno najgora mijesta koja postoje su mi 2. i 4.,nema mi gorega od toga...jer ako sam drugi znaci da mi je malo falilo da budem prvi,a ako sam cetvrti znaci da mi je malo falilo da udem medu prva tri i to bas ono bedira,i tako jucer sam igrao seniorsku ligu i izgubio ujutro na prvoj ploci...igrao sam 3h i 50 min i nakon tri sata i cetrdeset min sto sam stojao odlicno meni nesto pukne u glavu i pogrijesim,tog trenutka htio sam neznam da nestanem,sav moj optimizam nestao je u sekundi i bio sam totalno izgubljen u mislima,nisam mogao nastaviti dalje iako sam se jos mogao boriti,nesto me kocilo,nesto u meni je stalo ni sam neznam sta,kada sam stigao doma legao sam na krevet i razmisljao koji sam ja kreten,moj trener je dakako zatrazio razgovor sa mojim starim jer ne shvaca kako se meni moglo desiti da ono izgubim...i tako sada je i stari poceo da moram vise trenirati i ono polako mi jedu zivce...Ali ako nista drugo bio sam sinoc na cugeru(sah na 5 min) da zaradim nest para,kada sam se vracao sreo frendove i ostao malo vani s njima...morao sam castiti jer sam na cugeru bio prvi i ono...neznam zaspao sam oko 2 pa se probudio u 3 40 jer mi je bio zacepljen nos i to me probudilo,gledao sam tv do 6 i onda se pola sata pravio da spavam da mi stari ode na posao da ga ne slusam u rano jutro,oko 9 sam opet zaspao i probudio se u 12 i zvao frenda na kavu,...ajde necu imati sta kasnije pisati ako sada sve kazem,ono ovdije sam jer me dosada ubija...a i danas sam full nekako tuzan i pospan cijeli dan,ono stvarno neznam sta me puklo danas...a valjda ce biti bolje sutra nadam se,vec ocekujem komad iz eng(zadacnice) i to je to mislim,prekosutra nema nastave i to me full veseli...i to nema samo nas razred:))))a niti mi nije cudno koliko nas profesori "vole",cak nam je jedan profesor dao do znanja da mu se povraca prije dolaska na nas sat...ajde ljudi uzivajte...mozda jos nest veceras napisem....

- 16:49 - filozofiraj malo (5) - ne trosi bezveze vrijeme... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • nadam se zanimljiv,ali ponesto i dosadan ali pun sadrzaja i zanimljivosti,pokusati cu na sto bolji nacin opisati sebe u svojoj svakodnevici,i iznasiti cu misljenja u vezi sa svakodnevnim zbivanjima....
    Image Hosted by ImageShack.us
    chess world


    Free Website Counters
    Free Website Counters

    od 26.07.2005

Linkovi

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    tesko je voljeti nekoga,a ne biti s njim.
    Pricati da je kraj,a zivjeti s tim.
    Tesko te je voljeti nikome ne reci,
    skrivati svoju bol,a pricati o sreci.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us





    Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    KORN

    DID MY TIME

    Realize that I can never win
    Sometimes i feel like i have failed
    Inside where do I begin
    My mind is laughing at me

    Tell me why am I to blame on me
    Both will be the same,that’s why
    I will never change this thing that’s burning in me

    I am the one who chose my path
    I am the one who couldnt last
    I feel the life pulled me free
    I feel the anger changing me

    Sometimes I can never tell
    If I got something that remains
    That’s whay i just hang in grief
    Or this I just let me be

    Tell me why am I to blame on me
    Both will be the same,that’s why
    I will never change this thing that’s burning in me

    I am the one who chose my path
    I am the one who couldnt last
    I feel the life pulled me free
    I feel the anger changing me

    Betrayed,
    I feel so insane
    I really tried
    I did my time
    I did my time
    I did my time

    I did my time
    I did my time

    I am the one who chose my path
    I am the one who couldnt last
    I feel the life pulled me free
    I feel the anger changing me

    Oh God the anger changing me
    Oh God the anger changing me

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us














    ');
    document.writeln('');



    Linkin Park Lyrics




    KORN


    Counting On Me
    Why can't you ever back down?

    Why can't you just shut your face?

    Oh god the feelings I feel

    Would get me thrown in a cage

    You're the one who's always screaming at me

    I'm the one that keeps your lives so care free

    What the fuck more do you want me to be?

    Why must you do this to me?



    Run away, I can't see

    Lead the way, make them pay



    Counting, on me.

    Always hoping I'll be

    There for all of your problems

    and in turn you're never there for me

    You sucked the life out of me

    You hate everything you see

    I can't take this anymore

    I always stay when I should leave



    You see the pain in my face

    While you keep putting me down

    Inside the rage starts to build

    You push me I won't go down

    You're the one who's always screaming at me

    I'm the one that keeps your so lives care free

    What the fuck more do you want me to be?

    Why must you do this to me?



    Run away, I can't see

    Lead the way, make them pay



    Counting, on me.

    Always hoping I'll be

    There for all of your problems

    and in turn you're never there for me

    You sucked the life out of me

    You hate everything you see

    I can't take this anymore

    I always stay when I should leave



    Could it really be the day, today?

    Could this really make the problems go away?

    I'm going to hurt just not in time



    Right now!

    - I take in all I can now

    Right Now!

    - You've torn us all part

    Right Now!

    - There is nothing you can do to stop me

    Right now (x9)



    Counting, on me.

    Always hoping I'll be

    There for all of your problems

    and in turn you're never there for me

    You sucked the life out of me

    You hate everything you see

    I can't take this anymore

    I always stay when I should leave !


    Play
    -
    Stop






    www.lyricsdownload.com
















    ');
    document.writeln('');



    Linkin Park Lyrics















    ');
    document.writeln('');



    System Of A D.. Lyrics