Charmpam cookies & cupcakes

petak, 07.01.2011.

Slatka Nova Godina

U Novu valja ući slatko i raskošno, stoga ovaj prvi ovogodišnji post nije moglo obilježiti ništa drugo nego li bogata čokoladno - kremasto- voćna torta. Schwarzwald torta.

Photobucket

Ovo nije torta koja se našla na našem kućnom meniju (o njoj neki drugi put), već sam ju pravila za prijatelja Sašu (ujedno i ex blogera wave) i njegovo veselo novogodišnje društvo. To je bila možda i prva torta koju sam napravila, a da je nisam uspjela okusiti. No, nadam se ne i posljednja. cerek

Photobucket

U svakom slučaju, nakon što je sat otkucao ponoć i počelo je masovno slanje i zvanje, primila sam i poziv tog istog veselog društva koje mi je javilo da je moj prvi "tortovni" poduhvat uspio. njami

Photobucket

A nakon ovih hranidbeno obilnih blagdana, mama i ja odlučile smo se na jednomjesečnu pauzu od pravljenja slatkog (no u to dakako ne ulaze narudžbe s neutralnih strana) i sada jedna drugoj brojimo dane, da vidimo koja će duže uspjeti izdržati.
Ovo će biti teže nego korizma!!

07.01.2011. u 22:38 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)

Komentari da/ne?

Photobucket

Photobucket

keksi, kolačići, cupcakes i torte- za razne prigode, pravljeni od srca

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pinky.lil.angel@gmail.com