< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je moj blog na kojem možete saznati nešto o meni. Ovdje ću vam pisati nešto o sebi... Eto nadam se da će vam se svidjeti.
Un bacio!


rebeka moja


rebečica



mateja nešto objašnjava


slatkise



moja intelektualna danča



vedrana


danča


eldina i danča


dunjisa



marijevo remek-djelo


vlatkisa


rebeka


vlatka u selotejpu


miha i ja


miha i ja


miha i ja


miha ja i mata


miha i ja


miha mata i ja

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Ummm...i Love You Words

Ummm...i Love You Words



Army Betty Boop Words

Army Betty Boop Words



Never Break The Heart... Words

Never Break The Heart... Words



free image hosting hosted images

free image hosting




Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



o meni
ime:maja
prezime:...
škola:druga gimnazija (jezična), osijek
ljubav:sretno slobodna
mail:majamagdalena_2@net.hr
slušam:sve što mi uho može podnijeti
horoskop:lavica
datum rođenja:29.07.1991


Free Music

Free Music



Free Music

Images for your blog codes

Images for your blog



Bigoo codes

Bigoo




Bigoo

Bigoo



OVO JE BETTY BOOP! TAJ CRTIĆ JE GLEDALA MOJA MAMA!!!





MySpace

MySpace



SRČEKA!!!

FORA BLOGOVI:
žana
matea a.(tenja)
mihy
mateisa
tri cool curke
too freak forme
kola i ređa
tomislav-love cars

blog layouts

blog layouts





Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog




Friendster

Friendster


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Image hosting codes

Image hosting






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Happy Glitter Winnie The Pooh Glitters

Happy Glitter Winnie The Pooh Glitters




free image hosting hosted images

free image hosting



Gif Religious Christmas Images

Gif Religious Christmas Images




Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



MySpace images

MySpace




MOJA ABECEDA
A-ambiciozna- volim raditi i učiti
B-baka-osoba koja je uvijek uz mene
C-cajke-slušam ih
D-dogovor-volim se dogovarati i ne volim kada netko krši dogovore
E-emu-jako lijepa ptica
F-fuck-moja psovka
G-Gimnazija-škola u koju idem
H-hlače
I-Ištvan-moj djeda
J-jaje-njih bojamo za Uskrs
K-kava-fuj!!!
L-Lav-moj horoskopski znak
M-Mama-moja najbolja prijateljica
N-nona-moja školjka kad sam bila mala
O-orangutan-moja najdraža vrsta majmuna
P-plan-uvijek nešto planiram
R-riba-moje naj jelo
S-sok
T-tata-uvijek se bori za mene
U-ups-moja poštapalica
V-veliko
Z-zabava

Bunny Images

Bunny Images





image hosting file

image hosting file



I used to think
I had the answers to everything
Mm but now I know
That life doesnt always go my way. yeah
Feels like Im caught in the middle
Thats when I realize

Im not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While Im in between
Im not a girl

There is no need to protect me
Its time that i
Learned to face up to this on my own
Ive seen so much more than you know now
So dont tell me to shut my eyes

Im not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While Im in between
Im not a girl

But if you look at me closely
You will see it in my eyes
This girl will always find her way

Im not a girl
Im not a girl dont tell me what to believe
Not yet a woman
Im just tryin to find the woman in me, yeah
All I need is time
Whoa, all I need is time...
A moment that is mine
... thats mine
While Im in between
Im not a girl
Not yet a woman
Not now
All I need is time
A moment that is mine
While Im in between

Im not a girl

Ooooh, not yet a woman

MOJA NAJDRAŽA PJESMA OD BRITNEY SPEARS!!!!!

Image hosting codes

Image hosting



free image hosting hosted images

free image hosting


MAJA I MIHAELA I MATEA...
MySpace images

MySpace



Customize your blog codes

Customize your blog



Friends Icons

Friends Icons



image hosting file hosted images

image hosting file




CRTIĆI

MySpace

MySpace



Obožavam crtiće..ne možeš im odoliti!!!pozz..

Customize your blog

Customize your blog



Friendster images

Friendster images



kitty

blog layouts

blog layouts






srijeda, 08.08.2007.

MOJ PRIJATELJ WILLY I DRUGO

evo ne znam šta da vam pišem ali opet nešto hoću...
jučer sam bila budna do tri sata moja mama teta i ja se raspričale i slušale pjesme...baš je bilo loodo...
slušale smo pjesme na cmc-u tamo non stop nešto svira i bude jako lijepih pjesama...
i tako malo smo pričale i zezale se...pa smo onda otišle malo na balkon ko zadnje ludače na svijetu...sva svjetla ugašena jedino kod nas upaljeno...
baš cool...hehe
i tako onda kada je padala kiša kod nas mene inspirirala i ja napisala jednu pjesmu...
napisat ću vam na kraju ovog posta...
pa mi u komentarima recite što mislite...
puuunooo vam hvala na komentarima...
eto šta da još pišem....
e da jučer sam gledala film moj prijatelj willy dva po ne znam koji put...
morate pogledati taj film prekrasan je...
bolji mi je prvi dio zato što više pokazuju willy-a nego u drugom dijelu ali i drugi nije loš...
sada još malo ima na novoj repriza drugog dijela...
eto ga u sljedećem postu ću staviti nešto smiješno sada nisam ništa pronašla...
pozzz i pusa livijani, brni, matei, girls revolution, bitch, what...i svima koji me komaju...

evo pjesmice:

u tvoju ću čašu staviti otrova
jer je moje srce puno okova
okova danih samo od tebe
ne mislim uopće na sebe
dao si mi samo bola
i hladnoću sa sjevernog pola
ja sam tebi dala ljubav svu
dočekivala sam s tobom svaku zoru
a ti si mene samo iskorištavao
nisi mi se uopće svom svjom dušom davao
ja sam tebe voljela jako
a ti si me ostavio samo tako



| komentari (164) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.