just another brick in tha wall...part 2

četvrtak, 19.01.2006.

Nes kao post...

Doslo je vrijema za novi postic...
Thanks svima na pozitivnim komenterima za dizajn.
Tak sam umorna,danas mi je cijeli dan nekak u kurcu,zaspala sam jucer u 1(sve sam poremetila na praznicima),trcala u skolu i dosla na blok sat fizike...sad sam saznala da sam kao i u kaznu i onda se svadala s burazom...jucer nije bilo nis zanimljivije(cit:bilo je takooo dosadno)...a jebiga necu sad bit sva u bedu,idem ljencarit cjeli dan,pa ce bit bolje,ionako mi se nis neda.Jedva cekam vikend,icu vjerovatno u kino il samo van u neki birc s frendicom...kak me zivcira kad tu pisem nesto,pa se stavi krivo slovo...
Cjeli dan mi je u glavi pjesma supergirl,tak je depresivna...

..he...he...sam skacem s jednog na drugo...
Dobro necu vise dosadivat,nemam nis za pisat(imam al se nemogu sjetit)
joj da ANCHI BRZO SE OPORAVI!!!!
...i ti Chilli...
Image Hosted by ImageShack.us
Peace from...me

*Dont keep it in,its not helty*(37)