just another brick in tha wall...part 2

ponedjeljak, 16.01.2006.

*&#! school:(


A...dobro...jos samo 12 tjedana i šest dana do sljedecih praznika...

Danas,barem do sad,nije bilo nis posebno zanimljivo,dobro nisam jos pitala buraza kako je proso na turniru iz biljara na koji je iso u neki birc(hahaha,bas me zanima...),usput njemu je 18,prijemjetila sam da nisam bas nis napisala o obitelji(bas se pitam zasto),uglavnom,imam buraza,sisterku(koja je trebala imat i blizanku,al se nesto zeznulo) i munjene starce(ako ovo slucajno citate,to je moj izraz za mentalno napredne).

Sad bi trebala ic u grad s frendicom,al mogla bi nes napisat u spotu(koji cu vjerovatno pobrisat),stavila sam ga jer me ta pjesma podsjeca na ljeto,tad sam ih slusala,malo su mi dosadili...al nisu uzas!...A sad...u shooping!Dobro nisam tako luda za tim,al ipak sam cura...

Image Hosted by ImageShack.us