utorak, 31.05.2011.

(ne)učinkovitost

:Da ne ostane na samo jednom postu ovaj mjesec, napisati ću koji redak .
Nadam se da izlazim iz faze blogerskog nepisanja ali bogme i nečitanja. Čeka me puno zaostataka kod 10-tak omiljenih blogera. sretan

Bilo je i dobrih i loših stvari u proteklom razdobolju.
Npr doma nas je pokosila entero-viroza, po svoj procjeni donijeta iz vrtića jer je Vito prvi krenuo. Srećom u najlakšem obliku. Mene je najžešće samljela ali rezultiralo je sa 2 kile manje u 24 sata što se teško postiže bilo kakvom dijetom belj.
Od toga je prošlo par dana, nisam u međuvremenu stala na vagu pa ne znam da li je stanje isto ili...
U svakom slučaju je kontroliranje kila lakše od kada je mužić izjavio da stvarno jedemo previše kolača. zubo
Dobro jutro, pa to mu ja stalno govorim. smijeh



- 14:05 - Tvoje rijeýi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

utorak, 10.05.2011.

Masterchef - desertni fijasko

Navukla sam se na Masterchef zubo . Vrijeme emitiranja taman kad mi je koncentracija na niskim granama, energija na još nižim, pa se zavalim i gledam bez previše angažmana. Muž naravno vječno pljucka po svim kuharskim emisijama al se ne dam smesti njegovim komentarima.
Jučer su razočarali čak i mene, da ih 80% ne zna pripremiti ni jedan desert nono
Neki čak nikad nisu ništa ni pokušali napraviti. Hm, moj petogodišnji mali već odavno sa mnom muti muffine i zlevanku, a to ni ne doživljavam kao slasticu nego nešto za usput, nešto što napravim zatvorenih očiju.
A dobili su toliko divnih namirnica da se moglo napraviti što-šta čudesno.

Na službenoj stranici sam pročitala danas komentare, kao , od kuhara se ne očekuje da su vješti u desertima, to je posao slastičara.
To stoji ali ovdje se radi o ameterima od kojih ipak očekujem (ako kuhaju doma stalno ili barem često) da znaju nešto od slatkog napraviti. Bilo što, neki svoj desert koji im uvijek uspije i po kojem su poznati u obitelji ili među prijateljima.
A ne totalni fijasko. Nadam se da će se do kraja tjedna popraviti belj

- 15:13 - Tvoje rijeýi ( 10 komentara) - Tvoj papir - #