kaos&dizorder

30.06.2004., srijeda

JEBO TE RIZA...

tatamata danas opet nisam opce spavao. a ko jos spava, to je gay. uglavnom idem sad u SSIS (srednja skola ivan svear) po svjedodjbe i u miliciju po domovnicu pa cu onda spavat doma. evo, stavit cu svoju sliku da vidite kak sam zgodan. jebemti ovaj blog.. stalno visim na netu, sad cu josh vishe zbog ovog kina.. tjebote. bezi bezi
- 08:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ATHEIST RAP

atheist rap rulz evo imam jos nest "pametno" za napisat. bio sam ovaj viikend u subotu na atheist rapu u baraci u kutini i bilo je yeeebeno. likovi zaqon sviraju, dobra ekipa i pogo takodjer IAKO im je bubanj puko pa nisu do kraja svirali al svejedno super je bilo nema sta :). cak smo gilju s frontmenom pushili, jeben lik. preporucam da odete na njih ak volite takvu vrstu muzike. evo na www.baraka.tk imate slike pa pogledajte.. ustvari evo tocan link da se ne mucite - http://www.kcm.hr/baraka/galerija/koncerti_04.06.26.htm , ak je neko mozda bio nek ostavi komentar kak je bilo i te sheme. ok sad bi fakat mogo odjebat spavat, pol pet je, dani se vec, aukurac ajdbok
- 04:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PRVI POST..

dodji sunce moje da te poljubim evo danas sam ja puko i idem blog radit. smiljs kaze zajebancija, a reko sto nebi.. tak i tak mi je dosadno i nemam kaj radit po cijele dane. i kaj da ja sad tu napishem..? kak sam proveo dan? to mi je nekak retardirano al nea veze.. budem za pocetak nest tek tolko da bude neki bog isus tu.
pa .. kaj je danas bilo.. da! napucavamo se frend i ja danas s loptom i on mi pukne u stranu, ja potrcim i naleti retardirani MAREK!!! (klinac jedan sa zerke) s biciklom i ja se zaletim u njega i sav se sjebem!! razrezo sam ruku i koljeno razbijem i dole nogu.. pa reko odi u kurac jebemu mater glupu kam ides!!!!!!!! kam oces u kurac, vidis da trcim kaj si retardiran!! i pobjego je glupan. i evo sad cu stavit za retardiranog mareka sliku i idem spavat. dovidjenja. P.S. na slici je pisalo, citiram nekog stajaznam kog: "EVERY TIME U MASTURBATE GOD KILLS A RETARD (please, think of the retards)" E PA SAD CU SE JA ZDRKAT 3 PUTA PA VALJDA CE BOG POGODIT MAREKA :))
- 03:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #
Znamo što ćete raditi i ovoga ljeta: pržit se, probat ševit s promjenjivim uspjehom, rigat pod smokvom i poslije lagat škvadri u kvartu. Ako ste zaboravili, evo što vas čeka na domaćoj plaži...
Nekom igrom slučaja, ne kradete, ne ubijate i stari vam nije bogat pa nemate ni jahticu. Preostaje vam hrvatska plaža vulgaris. Uživajte.

ALKOHOL - Ništa ljepše od noćnog tuluma na pješčanoj plaži, s gitaricama, golim kupanjem, logorskom vatrom i hektolitrima bambusa... Može i čisto vino iz flaše ili koja konzervica pive. A tu baš šeće mlada jedra Slovenka i misli si: 'Kako simpatičan narod ovi Hrvati, em su zgodni, em stalno imaju vremena, em imaju ljepše more od nas. Baš idem dat guze ovom čupavom s gitarom!' I zato RH danas ima najveći postotak glazbeno obrazovanih muškaraca u Europi. I solidan broj alkosa koji su se navukli ljubomorno ločući sa strane dok je čupavi ševio.

BAYWATCH I INO OSOBLJE - Kod nas nema velike potrebe za spasiocima, jer debili s gliserima i skuterima vrhunskom preciznošću ubijaju svakoga tko otpliva 50 i više metara od obale. Veći je gušt gledat lokalne kretene kako pokušavaju živjeti na račun plaže i posjetitelja. Recimo, hodajući sljadoljedar - prodavač osvježavajućih pića koji se po noći transformira u kokičara-kukuruzliju. Ili iznajmljivač sandolina, pedalina, karamelina i čokolina s gramatičkom pogreškom na bijeloj majici i prodornim bezbasnim tranzićem s hrnarodnjacima. A tek luzeri koji čame kraj tužnog brodića i prodaju izlet na bazi jedne mrtve sardele-invalida i šatrovina s dna bačve...

CVJETANJE - Prokletstvo nastalo ispuštanjem mora iz tankera koji su to pokupili tko zna gdje i onda zarazili naše. Slično vrijedi i za ukrajinsko-moldavske gošće, a i poneke češke.

ĆEVAPI - Jebo pederske sendvičiće kad se oko 4-5 ujutro vraćaš mrtav-strgan bevandom. A fast food te mami nusproizvodima mačketine, soje, morža i mađarskih začina! Nezaboravne su i jetrene paštete s mirisom svinjskih obrva i daždevnjakovih želuca, koje su prave tek kad odstoje par sati na suncu jer se ne moraju ni mazat, nego se samo proliju po hrskavom kruhu.

ČOKOLADA - Idealan proizvod za predigru na skrovitoj plaži, premda će vam jebačinu sigurno upropastit neki domaći redikul nalukavajući se dvogledom. Nema li čokolade, poslužit će i sladoled. Ne preporučamo ulet s bacanjem tri kugle, preljeva i skorene višnje u grudnjak, ali je jebeno seksi polizati kap lješnjaka s toplog ramena...

DRUŠTVENE IGRE - Bela, remi i uno uglavnom se događaju baš kad mamurni pokušavate ubit oko, a do vas sjedne hrpa gaborica koje se vesele i urlaju kao da su primile Roccovu karu u ruku. A imaju samo hand... Ima još i igre istine, igre s bocom istine, igre s bocom, i najbolja igra od svih - seks u moru.

ĐINĐE - Za to se brinu prodavači ružnih i nakon dva nošenja razgradivih majica ili naočala koje pucaju već pri skidanju naljepnice sa stakla. Pa nesvršeni studenti likovnih umjetnosti koji nikad ne nacrtaju ništa slično onom tupavom biću koje sjedne i očekuje čudo za pola sata ukočenosti i 200 kunjerosa. Pa djeca lokalnih alkosa koja džeparac zarađuju prodajom školjki...

DŽEPNI BILJAR - Omiljeni sport urođeničke dječurlije koja uživa u beskrajnom prostranstvu cica i guzica na plaži. I onda ga ode bacit u rijetke zahode, kabinu ili uz drvo na koje prislanjate pohotnu Švabicu. Istoga časa ona prestaje biti pohotna.

ELASTIČNE PLASTIKA-CIPELICE - Savršeno za zaštitu od napada Ježurke Ježića, ali i najveći neukus do pojave stilista Colonije. U slučaju da ipak nagazite na to tupo a vanjštinom oštro morsko stvorenje, odmah uzet gazu, popišat se po njoj i držat zavijeno na bolnom mjestu do jutra. Vjerojatno neće pomoći, ali barem će ostali ježinci bježati od vas zbog smrada.

FRUTTI DI MARE - Sve živo što raste u moru kad se baci u želudac u kombinaciji s kvalitetnim dalmoškim vinima izaziva trenutno dignuće penisa vulgarisa. A ni tete nisu protiv.

GROŽĐE - Ono fino, hladno, tvrdo, velikih boba i tanke kore što puca na nepcu. Još da se netko sjeti genetski modificirat bobicu da nestanu koštice...

HLAD - Za uživanje u češkanju. Pritom je potrebno i drugo stvorenje koje isti taj napor zahtijeva i od vas i onda ćete shvatit da je to užasno naporan užitak. Najveći napor su ipak gadne babetine, pune strija, celulita i dlaka, koje će se napikirat na najljepše mjesto na plaži između 6 i 6:15 ujutro i neće vas pustit ni blizu bora zbog križaljki i glupog repromaterijala - četiri vrste sandala, kapice za kosu s volančićima, pincete za čupanje dlaka, zimska turbodebela termo deka i piknik-košara sa zalihama dostatnim za slučaj tri nuklearne katastrofe.

IZBORI LJEPOTE - Jeftina mjuza i teška cuga. Par otužnih Čekinja i tuustih Bavarki s nekolicinom lokalnih pupoljaka pizde besciljno po pisti i onda pobijedi ona koja je sinoć dala direktoru hotela. A tek prateći one man band neke kopije Danijele, pod stručnim vodstvom sintesajzer skladatelja, koji joj je ili jebač ili tata!? Možda je ipak to glavni razlog zašto nas stranci mrze & zaobilaze...

JUGO - Odličan izgovor za izbjegavanje posla. Ko će te natjerat da radiš kad se n
- 02:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

HOUM ALOUN

solo sam tak da nemam volje nist pisat. pozdrav
- 02:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glupi vic

Idu dva psa ulicom, jedan se česka drugi slovačka.

abaut mi

bokkakstekajima! ime mi je tomislav, a neki me jos zovu i najjaci posto sam ovak dosta snazan, atletski gradjen i visestruki prvak u hrvanju kod skole (i nitko me nikad nece dobit) . kaj jos.. imam 19 god, zivim u jadnom ivanic gradu u naselju zeravinec (koje nije jadno) i upravo sam zavrsio srednju (napokon) i sad cu na neki fax valjda.. ii.. ircam pa mozete me naci na serverima irc.ssivanic.hr:6667 ili chat.htnet.hr:6667 pod nickom dR_JaY (debilan je al kaj ja mogu.. od 8mog razreda je pa nek ostane).. igram i starcraft na battlenetu u zadnje vrijeme (znam nekad i UT bacit) pa ak netko misli da me moze pobjedit nek se javi na cekpi@hotmail.com il ostavi neki koment da i to rijesimo.ne znam kaj da vise napisem. vodafoun

Opis bloga

hm.. a tu cu pisat kaj mi padne napamet, svoje zgode i dogodovstine i tak to ce bi jeben blog i morat cete napravit superultrakul listu blogova i tam ce bit samo moj!