Carko

nedjelja, 24.06.2007.

GARDALAND

Išao sam u gardaaland za kraj školske godine...
Bilo je odlično!!!!smijeh
Zajebavao sam se cijeli dan... bio sam u kući straha...
Onda na slobodnom padu, bijegu iz atlantide(to su samo najbolje)
Bio sam na svim adrenalinama koje tamo imaju...dead
I na svim avanturama...i na ovoj najnovoj TIME VOYAGERS!!!
Da bi se obišao cijeli zabavni park treba naj manje 24sata.
U Gardalandu imaju ogromne hamburgere pa sam se toga nažderao kao svinja...
Bilo je i predstava sa dupinima,plesa na ledu i vatromet sa svim
mogućim efektima...Gledoa sam ples na ledu! Nisam mogao
vjerovati svojim očima kako su plesačice rastezljive
i mislim si "AKO sve one akrobacije rade na ledu
što rade u KREVETU"greedy Onda na izlasku iz parka
sam se nakupovao bombona...super sam se proveo...
Što je najvažnije..........

24.06.2007. u 19:33 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Mjesta gdje ostavljam svoj trag...

Grega

Ivy

 Mali Stule hrvatska

Matea

Jelena

Pjesme





Malo slika...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

free web counter

free web counter

Free Cursors