aloooo


evo prva ću ja napisat post a poslije može Vale....
evo mene ponovo uplovila u blogerske vode,neko nam je pobrisao blog..pa sada tamo u linkićima imate novi,al još nije gotov...otvorile smo i ovaj blog ja i frendica,luđakinja i svašta bi se tu moglo nabrojatsmijehVale....
e pa ljudi danas je Božić pa svim ljudima SRETAN BOŽIĆ.....
izgubila sam malo volju za tim blogovima a baš mi je krenulo,al dobro nema veze...ovaj prvi post će ispast glup kao i svi koje ja budem pisala smijehpa ono ..da vas upozorim na vrijeme...
ovaj blog će se dodatno još uredit..pa čitajte i pustite brdo komentara...
neda mi se više pisat, budem jedna drugi dan pisala o suboti kako nam je lipo bilo..ovo ostalo kada budem imala ideje a možda i Vale napiše....
volim vas sve...donnnaaaasmijeh


25.12.2006. u 10:22 | K | 27 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



A carice su:


..mi smo 2 frendice koje se znaju sasvim slucajno.. znale smo se prije iz videnja s bazena ali smo tek nedavno postale prave frendice.. ma mi smo prave carice =) hehe

VALE:
ja sam Valentina, poznatija kao Vale
imam 16 god...
idem u talijansku gimnaziju...
volim: skijanje, izlazit, frendove, sprdanciju, smijeh, decke, zimu, praznike, spavat, crtat, Formulu 1, dobre ruke na deckima, crvenu i zelenu boju, macke i zabe...
.....
ne volim: skolu, pravila, kisu, kukce, prepucavanje preko bloga i opcenito svade, depresiju, nepravdu, budenje i rano dizanje...
.....
msn: valebogri@hotmail.com
icq: 422627402
.....

DONA:
ja sam Donatella,poznatija kao Dona
imam 16 god...
treniram plivanje...
volim: žderat, izlazit, frendove, smijat se, radit budalo od sebe, zajebavat okolo ljude, brata, dečke, majmune (životinje), dupine, lazanje, škampe
.....
ne volim: kad se neko preserava, dronfulje, fufice... kretene, juhu, čistit sobu, spremat se, ogovarat, brisat nos, pisat poruke, sušit kosu, čarape do guzice, današnji rock (najgore iskustvo =(), ptice, ribe, smrdljive martine, zmije, bube, prašinu
.....
msn: dome.88@hotmail.com
icq: 271602005
.....

Nasi frendovi i blogići na koje morate ići :


Vale
Nina & Ja
Timna-kuje
Geodeti
Alen
Anesa & Zorica
Sanja,Jelena & Antonija
Točkica
Doris
Skice
Sara
Petra
Ana i Dora
Tamy,Kim & Ina
Tina
Linda
Nina-Klošarica
Romana
Barbz
Golubinjak
Tamy & pIKI
Cure sa Turnića
Katja
Lora
Edo-frajer
Tanja
Cianci
Mario & Doris
Marjan
Kiko & Ivan
Oliver
Amanda
Narko
Kola
Dule
Ana-Maria
Irenea
Kiki
Leni
Iva