The new one

01 siječanj 2016




Stigla je Nova, otišla je Stara. Kad se sjetim Stare teško mi se oprostiti od nje. Bila je to godina preokreta, prihvaćanja, raščišćavanja otrovnih stvari i stjecanja nekih novih spoznaja.
Puno smijeha toliko i tuge i suznih očiju. No, sve je to u granicama normale. Balans je bitan i on je ključ života.
Dugo sam razmišljala što si to zapravo želim u Novoj. Na kraju sam sjela i stavila na papir svojih deset misli. Teško je u deset rečenica uklopiti sve ono što ti je bitno a da ništa ne izostaviš.
Poželjela sam si ono osnovno što nema veze sa matrijalnim stvarima. Isključivo rad na sebi i kvalitetniji život mojoj velikoj obitelji.
U ranim jutarnjim novopečenim satima ove nam Nove odustala sam od četvrte rečenice ( iako sam napisala tiskanim slovima da neću). Što ćeš ne možeš imati baš sve....
I tako ostalo mi još devet lijepih rečenica i čitavih 364 dana da ih ostvarim.
Poštovani moji, znani i neznani nadam se da ste se dobro proveli za doček. A što se tiče Nove želim vam da budete dostojni i vjerni sebi. Puno smijeha i pozitivnih misli, ljudi koji misle i osjećaju poput vas. Puno radnih sati na zadovoljavajućim radnim mjestima koji će biti plaćeni. Puno zdravlja i što rjeđih posjeta liječniku i stomatologu. Puno ljubavi koju ćete pružiti i barem djelomično primiti nazad. Tolerancije i kompromisa mora biti zbog sloge u vaša četiri zida.
A što vam ne želim.... ne želim vam da budete okruženi lažljivim ljudima, da dajete stalne šanse krivim ljudima dok ovi drugi čekaju u redu na vašu dobrotu i ljubav. Nemojte se trošiti na krive stvari, djela i loše odnose. Uzmite ono zdravo i uživajte u tome, neka vam bude dovoljno.
Nađite u ovoj godini svoju sreću ako to već niste, ako jeste uživajte u njoj.
Pusssaaaa ;)