četvrtak | 06.07.2006.

Svi smo mi pioniri u dusi


Utorak.
Dan ko svaki parni, osim sto se u srijedu nije radilo. Dan u svakom pogledu pogodan za koje pivo previse.. Welcome Party novom trainee-ju. Svedanin, kazu. Dolazi u KraftFoods. Ime mu je Senad, i jos nesto..
Instantno odlucih prisustvovati. Taj se sigurno u PIONIRE primao! Jedino svedsko sto ce imati je putovnica!

Tito i Pioniri!


I bi tako.
Senad ko Senad, BOSANAC ko bosanac. Smijesan, zabavan. Drag decko. Sto ovu pricu ne cini posebnom.

Noc je postala bizarna kad je na party uletio MAKEDONAC. Kaze ime mu je Vlado, al mozemo ga zvati Radovan?! Radovan je na ocigled znao svih u prostoriji. Znala sam ih i ja. Al kako sam u ovih pet mjeseci propustila naletjeti na njega? Lik ipo je taj lik. Stvarno se nadam da svi makedonci nisu bas ko on..
No dobro, prezivjesmo Radovana, popismo previse. Klasika. Recenzirasmo YU-FILMOVE (a umro Pantelija). Uputismo se napokon i doma. Na putu kuci zaustavlja nas frajer. Na mjesecini lijetne noci opazih upitnik boje dima nad njegovom ovecom glavom.. Ej ljudi odakle ste? Ja sam SRBIN, daj..stanite, stanite..da popricamo..

Sto je bilo dalje, zamisljajte sami.

Ja, naime, cijeli dan razmisljam gdje da nadjejm empetricu HEJ SLAVENI. Ako se ikad ponovno okupimo, da zasviramo. Za bratstvo i jedinstvo..da se osjecamo ko jedan narod..



SFRJ





- 11:34 - Reklamacije! (10) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.