petak | 23.06.2006.

KAKO MI JE ERSTE BANKA ZAGORCALA ZIVOT ili post inspired by PBZ PROFESIONALIZAM



Citajuci post o PBZ Profesionalcima dolsa sam na ideju da s Vama podijelim svoje iskustvo s jos jednom sjajnom, prize-winning financijskom institucijom.

Erste & Steiermarkische Bank .

 Najuspjesnija banka u Hrvatskoj u 2005!


U poslovnici Erste Banke u Splitu nekoliko dana (tjedan?) prije puta / preseljenja u inozemstvo na svoj racun uplatila sam (za moj pojam) pozamasnu svoticu novca. Svega nekoliko dana nakon tog posjeta banci, u Zagrebu sam s bankomata htjela podici nesto kuna. Kasno poslijepodne, predvecerje, ni po cemu drukcije od bilo kojeg dana tog mjeseca, osim sto je to vecer prije mog odlaska iz HRVATSKE, a bankomat odbija suradnju.
Jedan. Drugi. Treci. Ups?
Ne znam di jos ima Erste bankomat? Poslovnica..koja radi u ovaj sat? Hm.. Sto sad?

Sluzba za korisnike! Korisnicka podrska?
Zovem, cekam, tresem se. Pricam, pitam, preusmjeravaju me..da bi sumirali da ja imam dovoljno novca na racunu za transakciju na bankomatu. Da znam da imam, mene zanima u cemu je problem.

Uljudna gospodja me pita nisam li ja mozda izgubila karticu ili je ukradena?
-Kako sam onda pokusala dizat pare? Telefonskom karticom? ..S kim ja pricam nije mi jasno?!
-Ne, niti je ukradena niti sam ju izgubila.
Ona me potom obraduje vijescu da njoj u kompu stoji da ja imam 2 kartice za isti racun? Pa postoji mogucnost da ova stara ne vrijedi.
-Ha? Ne vrijedi?? Koja nova, koja stara, koje dvije kartice? Moja kartica vrijedi do 2008 godine pas maters ..

Iskreno, ja ne znam o kakvoj je gresci rijec, jer da se pokrene postupak izdavanja nove kartice, stara treba bi trebala biti nevazeca, ukradena, ostecena isl. Netko je to morao prijaviti i pokrenuti cijeli postupak. Mene, vlasnika racuna, imatelja kartice, o spomenutom nitko nije obavijestio. A imaju moje kontakt podatke..kucnu adresu, email, dva razlicita broja mobitela.
U krajnjem slucaju, ja sam na poslovnici Erste Banke bila prosli tjedan, polagala gotovinu s predocenom karticom.. koja je nevazeca?!! Hej! Tko tu koga?



Slucaj mora da je poceo mnogo prije mog posljednjeg posjeta banci, pa mi nije jasno kako se uz propust vezan za izdavanje nove kartice (zbog samo banci znanih razloga) desi jos i propust da se vlasnika racuna o spomenutom ne obavijesti?



Cinjenica je da se kartice ne personaliziraju, pinovi ne generiraju, i salju banci tj vlasniku u periodu od 7 dana (barem ne u Erste Banci u Hrvatskoj, odnosno u MBUu koji to vjerojatno radi), tako da sam uvjerenja da propusti koji su se desili traju vec neko vrijeme..

Ljubazna gospodja potom mi kaze da mi ona telefonski vise ne moze pomoci, te da ja lijepo odem do poslovnice banke! U Splitu. Splitu? Sutra? Ali ja sutra vise nisam ni u Zagrebu, little less Splitu..

Rally po gradu i filmsko uletavanje u poslovnicu Erste & Steiermarkische Banke u jednom zagrebackom naselju ..minute pred zatvaranje (sve zahvale Maji, jer ja ne bi znala naci jedinu banku koja radi duze taj dan).
Objasnjavanje, ista prica, sluzbenica provjerava..da vi imate 2 kartice. Jedna je ukradena ili izgubljena. Druga me (navodno) vec tjednima ceka u poslovnici u Splitu.


Mollum???


Objasnjavam opet. Ovo je moja kartica (sad vec masem plastikom). Karticu nikad nisam izgubila. Na poslovnici sam bila prije nekoliko dana. Nitko me nije obavijestio o nicemu. Putujem, po novu karticu ne mogu. Nikako. Sljedecih pola godine. To na racunu je sve novca sto imam! Do prve place.
Sluzbenica zatim dolazi na ideju da bi s obzirom na datu situaciju mozda mogli odblokirati postojecu karticu. Aleluja! Nekoliko poziva. Salje me vani na bankomat. Sve bi trebalo biti u redu. Hm. Mrak!
Ali..naravno..nije.
Ponavljam proceduru, nakon neuspijeha vracam se u poslovnicu. Ne ide. Ne funkcionira. Nece..

Tu mi puca film. Mislim..a sto bi bilo da nisam isla na bankomat ovo poslijepodne, da sam otputovala tamo gdje ne znam nikog, a para nemam. Sta onda? Sta bi se onda desilo?

Stavljam karticu na pult, vise me nije briga jel vazeca il nevazeca, trazim da im isplate novac s racuna. Moj novac. Sve kune koje imam.
A ja cu molit Boga da mi se nista ne desi na putu tj da me netko ne opljacka. A usput i da uspijem promjeniti HRK u neku bolju valutu.. To je to.

Dajem kontakt podatke da me zovu, da mi jave, u cemu je problem. Barem da znam. Da kazem starcima da ne nemam racun na koji mogu staviti nesto novca ako zapnem negdje.. Dajem i kontakt podatke osobe koja je cijelo to popodne samnom, koja ostaje u Hrvatskoj, koja ce ih ujutro nazvati da vidimo sto se da napraviti. Ako se jos nesto da napraviti.

A ja..putujem s kovcezicem kuna?

Maja ujutro zove banku, po kratkom postupku je o....
Mene pak zove sefica karticnog. Ili ntko slicnog kalibra. Ona se ispricava, caska, objasnjava i usput mi nabija racun na svu radost Vipa i roaminga. I tako nekoliko puta/dana za redom dok nismo dosli do rjesenja. Koje glasi: zbog mogucih sumnjivih transakcija vezanih za koristenje moje kartice na podrucju SADa (tamo sam bila 2004 sto je prije 2 godine!!!) banka je pokrenula postupak izdavanja nove kartice u svrhu prevencije mogucih zlouporaba ilinestoslicno.

Ozbiljno ljudi, te transakcije (ako su bile sumnjive..? po cemu?) su bile prije 2 godine!!! Sad reagirate prevencijski!! Isuse.

Zbog propusta banke da mi isporuci karticu prilikom posjeta poslovnici, kartica i pin bit ce mi poslani postom, potom aktivirani nakon potvrde o primitku posiljke.

Cetiri mjeseca kasnije, tj sad, kartica je aktivirana, funkcionira. Izgubila sam samo zivce, i nesto novaca. Plus povjerenje u hrvatske profesionalce.
Da bi ironija bila veca, ja se bavim platnim karticama..





- 12:50 - Reklamacije! (6) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.