četvrtak | 15.06.2006.

Dragi Bloze,


Nasi su izubili od Brazila utorak, al mi nije bilo neugodno sto su zbog mene moji multinacionalni frendovi nosili sahovnice u svim kombinacijama. Istina je da je cijela birtija bila za Brazil, al tako je to kad igraju Brazilci. Bili smo tretirani sa simpatijama, i vjerojatno smo izgledali ko Hrvati, ali Bog zna, a i ja sam znala, da je jedino hrvatsko tamo bilo ovih 155 centimetara.
Malo sam psovala. U inozemstvu ne koristim materinji jezik, pa sam, priznajem, zaboravila cari hrvatskih psovki i dalmatinskih bestimji. Nije mi dugo trebalo da se raspistoljilm. Bilo je relaksirajuce, ispunjujuce. To je ipak moj regionalni sport! blabla

Sinoc je pak bilo na redu nesto sasvim drugo. Sinoc sam slusala Massive Attack. Ne u privatnosti vlastitog doma, vec tiskajuci se s ostalim ljubiteljima trip hopa. Bilo je vise nego dobro. Ozvucenje je bilo genijalno. Preko nekoliko puta prosli su me trnci. Dakle, osjecala sam.
Jedino mi nije jasno kakav je to koncert na kojem se ne odsvira Protection?




- 09:58 - Reklamacije! (9) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.