četvrtak | 08.06.2006.

Greskom Svugdje? Srecom Sugdje!




Njeno VelicanstvoQEII
slavilo je osamdeseti rodjendan. Slavila sam ga i ja! Iako Elizabetha Druga niti je moja kraljica, niti sam ja u njenoj zemlji, dala sam si za pravo veseliti se! Uz najskuplja vina na svijetu, razumije se. Sigurno nisam dosla zbog Orkestra! The Battle Retreat March? Aha. lud

Ova je gospodja bila tako ljubazna pa je pripremila party za uvazene goste - diplomate i investitore. Nazalost, ja ne spadam u povlastene kategorije, pa mi ona stara poznavati prave ljude ovih dana postaje sve jasnija.


Kako bi inace objasnila raniju veceru s .... Predsjednikom ?  Ne To Nisam Ja, To Je Nas Ivo
U domovini me nitko ne bi smjestio dva stola do g. Mesica. Premda sam uvjerenja da bi to bilo iole zabavnije.. Jedva bi docekala da Stipe ispljune koji iz rukava. Vic ofkors!

Obje cerenmonije cuvala je vojska. O da. Previse vaznih likova na jednom mjestu.
Meni su svejedno pregledali tasku na ulazu. Izgleda da ipak nisam bila toliko uvazena. Nesmotrena gospodja cak me nespretno upitla imam li noz?! Bilo mi je drago sto sam jedna od rijetkih razumjela materinji joj jezik, jer bi u protivnom vjerojatno ostala bez posla do kraja veceri.

Sto me vodi do zakljucka..da sam bila u pratnji potencijalnog subverzivnog elementa. Irci na kraljicinom rodjendanu? Riot !!! Za dlaku. bang






- 16:34 - Reklamacije! (4) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.