utorak | 06.06.2006.

Bila sam 'doma'


Zanemarite fotke sa strane..doma je cijela Hrvatska kad te dugo nema.
Zagreb. To je isto doma. U Zagrebu se uvijek tako osjecam.

Vratih se jucer.
Na posao zakasnila: tri sata.
Spavala nisam: zadnja dva dana. I dvije noci.

Martin (the boss) mi je predlozio da odradimo kratki briefing, pa da odem doma odspavat koji sat. Odlucno odbih. Ne znam koji mi je k.. bio. (?) Nisam bila sposobna ni sjediti u uredu neprimjetno.
Svasta mi je prolazilo kroz otezalu glavu.



jesam uzela onu bocu Pelinkovca..di mi je hrvatski dres..e da mi je sad hladna Zuja..sta ako dam otkaz..jel teze bit potplacen il nezaposlen..definitivno sam trebala uzeti jos jednu bocu Pelinkovca..



Priznajem, doslo mi je da ostanem u tom Zagrebu. Da zovem Martina, barem da mu kazem da cu uzet tjedan off. Al nisam. Ne isplati se. Ne sad. Ne jos. Nije bilo jednostavno ostaviti draga lica ni prvi put, a savki sljedeci je jos teze.
Posebno kad brijes solo..ovako ko ja.





- 10:12 - Reklamacije! (6) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.