< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Copyright:Angelus seppun

Click here to get images like this!
I wanted to believe.....but they took it away.

¤I see innocence in them,they are special¤
¤Lara
¤Jelenko
¤Matea_MW
¤n.a.t.a.s.h.a

¤Words that can take you to some special pages¤
¤Chinese astrology
¤Gamespot
¤Net
¤Polyvore
¤Reality lapse
¤Rizla i Štrudla
¤Rm anime
¤Quzilla



Click here to get images like this!
When they returned there was nothing left but sorrow.


ponedjeljak, 12.03.2007.

Prognana..

im sick of everyone around
their atittude
is just sick
i hate everyone around
i just wanna punch
punch
i wanna make this anger go away
i wanna punch
sick,its all sick
make me invisible
make me
make me angry
i wanna punch
sick
its all sick
gooo aawwwaaayy..............

i wanna feel your touch
your deadly eyes are around me
i see nothing but a dark
and your deadly eyes
anger

im sick of everyone around
im sick of this life
i wanna punch
punch it hard....

make me invisible
make me go away
i want to stop this wright now

punch
but punch it hard.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------

ciklame
krvave ciklame
sada jedna do druge
sada jedna do treće
naprave mi put
do mjesta gdje sam htjela
do mjesta gdje sam prvi put dah udahnula....

----------------------------------------------------------------------------------------------------

nisam ono što mislite
ne plačem danas
neman one beskrajne suze
kao nakupine
u očima
sada sam vuk samotnjak
koji šumom razara
tiho nečujno umire
u rukama poraza
ljutnja me izjeda
i žrtve koje sam prinjela kraju
sada me osvećuju
postat ću šuma
i moja će duša živjet tu
bit ću prognana
zauvijek
zauvijek
od onih čije san duše privela kraju....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

by....
.....PaHuLjIcA....

¤16¤

¤Whisper¤-

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.