*****CaJkE AnD sTuFf*****

ponedjeljak, 05.06.2006.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


CECA

Trula visnja

Iz tasne ruz pade na pod
od soka kad te videh
da lezis kraj nje
i razbi se poslednji kliker mog nadanja
da sanjam to sve
u zlo doba puce ko iz pakosti
lastis moje hrabrosti


Pala sam u zoru, pala
vise nisam izdrzala
sad neka mi iz knjige rodjenih ime brisu
na tom mestu gde sam pala
ostala je mrlja mala
kao da je neko zgazio trulu visnju


Opsovah je i gurnuh je
onako kako umem ja zenstveno
al' odbi me taj tvoj pogled pun mrznje
i baci na tlo
radujte se duse, sitne prodane
od iste ste rdje skovane

Ta ista ja sto je blistala
do samih zvezda se dizala
sad tu puzim pred tobom i njom
ta ista ja

Slomljenih dugih noktiju
i pocepanih carapa
u taj se prizor ne uklapa
ista ja

Ovo mi je osobno jako draga pjesma...čak osobno meni njezina najbolja stvar(i zabranjeni grad)..uživajte:)KISSSSSkisswave

- 11:27 - SHOWIN' SOME LOVE (69) - PUT ON PAPER - #

nedjelja, 04.06.2006.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

IVA

Leptirica

Ja nemam snage
da te prebolim znam
i mrzim svaki novi dan
sto mi bez tebe osvane

Ja nemam snage
da sebi priznam to
da je sa nama gotovo
ma nek' se rodim ponovo


Kao leptirica
kad vidim sjaj
u tvojim ocima
preblizu pridjem
usnama tvojim
i svaki put izgorim
kao leptirica
ja pristajem
da zivim samo dan
bar jedan dan da samo
ja ti budem dovoljna


Ja nemam snage
da biram novi put
jos uvek drhtim kao prut
kada me dodirnes


KISS SVIMA:)kisswave

- 10:50 - SHOWIN' SOME LOVE (24) - PUT ON PAPER - #

subota, 03.06.2006.

...kad mi gore obrazi...

Hey...evo da se zahvalim na svim lijepim komentarima koje mi ostavljate...super ste:)

i sad..za vas jedna lijepa pjesmica od Romane - Kad mi gore obrazi..ajoj..slatko:)
...ne znam jesu se vama ikad zacrvenili obrazi zbog nekog al meni jesu i to puno puta..meni se sve odrazi na licu:)



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ROMANA

Kad mi gore obrazicerek

Imao je pogled koji zene nervira
drzao se kao da je centar svemira
gledao me sa visine ko sa oblaka
oduvek sam slicne njemu slala dovraga

Pricao je muskim glasom ko iz bureta
uhvatih se da ga slusam kao ukleta
al' nijedna rec
do mozga mi ne dolazi
znam ja sta je sa mnom
kad mi gore obrazi

Ma to je to
kad su nervi kao strune zapeti
ma to je to
zdravo ljubavi, a zbogom pameti

Od toga dana nista nije kao prije
od toga dana ja ne brojim godine
eh da sam tada znala
to sto sada znam
nikuda iz kuce ne bih
izasla taj dan

I ne bi ovo srce
puklo na dvoje
i ne bih rekla
jedan zivot malo je
a vreme leti, zivot brzo prolazi
a jos zbog njega meni gore obrazi




- 13:42 - SHOWIN' SOME LOVE (12) - PUT ON PAPER - #

petak, 02.06.2006.

....pjesmica...:)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Evo..ova pjesma mi je tak dobra...vidla sam je na televiziji PINK i stvarno mi je mrak...skinite ak već nemate..super je:)

ANA KOKIĆ

Cujem da

Znam da zvuci kao laz
da sam samo tebe ludo volela
ali bi trebalo da znas
samu sam sebe proklela

Te noci srusila sam sve
sa nekim kome vise ne pamtim ni lik
od tada prezires me ti
kraj druge trazis zrno ljubavi

Cujem da nju zoves imenom mojim
dok spavas sa njom da u tebi postojim
na stubu sam srama i tudja i sama
bez dodira tvoga nestajem ti
Cujem da s' njom samo kupujes vreme
da spavas kraj nje,da zaboravis mene
al' zna ona to, samo prikriva bol, veruj mi


Znam da sam to zasluzila
da posle tebe vise nemam nikoga
nek' se kraj mene budi bol
kad neces ti zivote moj

Te noci srusila sam sve
sa nekim kome vise ne pamtim ni lik
od tada prezires me ti
kraj druge trazis zrno ljubavi

Cujem da, cujem da


KISS SVIMAkisswave

- 11:17 - SHOWIN' SOME LOVE (26) - PUT ON PAPER - #

četvrtak, 01.06.2006.

STARIJI...da ili ne?!

Hey ljudi:)mah

...Evo da razradimo neku poštenu temu:) Dakle..da počnem: kao što sam naslov kaže...dali je pametno odabrati starijeg tipa od sebe,pri tome ne mislim na nekog dedu od 60:) nego nama dosta starijeg tipa,recimo negdje od 32? Za dečke koje posjećuju blog ženu;) Al ugl. sad ću govorit o jednom svom iskustvu...bila sam u situaciji..bilo je to prije neke 2 godine da mi se svidio tak neki lik od 32/3 godine...ugl.on je meni stalno prilazio,stalno mi govorio neke stvari,gledao u mene..ugl.bilo je to za mene ono..vau:)jer lik mi se stvarno sviđao i bio je zgodan..to je prvi put da mi se svidio neki stariji tip.E sad kako ništa nije savršeno tako ni on nije bio naravno...imao je ženu i dijete,što sam ja saznala tek kad sam se ko glupača zatelebala u njegarolleyes..dobro sva sreća ništa "ozbiljnije" nije bilo između nas..na vrijeme sam shvatila da on nije "perfect for me":)Istina bilo je dosta teško ga zaboraviti i ne misliti na njega ali eto..vrijeme liječi sve rane:)Neću lagat...tu i tamo pomislim na njega i ustvari bojim se ovog ljeta jer ću ga vjerojatno opet sresti..ali ne dam se;)Nego što sam htjela reći..što se tiče razlike u godinama ni ne bi mi to toliko smetalo..ali nikad baš nikad ne bi ušla nekom u brak i bila treća...nema šanse...da razjasnimo dakle moje mišljenje:ja bi i bila s nekim starijim od sebe(naravno u granicama normale:))ali nikad ne bi bila sa oženjenim tipom..


DAKLE DRAGI MOJI BLOGERI:)ŠTO VI MISLITE O TOME???

Evo za kraj jedna pjesmica STARIJI ČOVEK - MINA,he he:)

Gledas me nezno
i zelis iz daleka
ne znas da moje srce
bas takvog ceka

Pogled ti luta
i ko da mi se zali
a to me pali
a to me pali

Sta cekas vise stariji si covek
prozivi bar ostatak svog zivota
tvoj dodir hocu necu bilo ciji
briga me sto si ti od mene stariji


Sta je s tobom
nisi mi takav bio
ispod kaputa
vrelo si srce krio

Mnoge su zene
zbog tebe nisko pale
za noc s tobom
mladost bi dale


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

BOKICH wavewave

- 07:52 - SHOWIN' SOME LOVE (16) - PUT ON PAPER - #