buzz factory

petak, 19.01.2007.

Artist:Peaches, Song- I Don't Give A Fuck

Stvar koja mi se vrti u glavi svaki put kad mi netko priča nešto što me ne zanima, a zadnjih par dana mi se često vrti u glavi.

-"Ade daj mi broj.Daj mi broj molim te.Kad te molim.Ajdeeeeeeee.Pa što će ti bit?Porukica s vremena na vrijeme, za dobro jutro i za laku noć.Znaš, ja sam ti imao težak život.Hoćeš da ti se zakunem na ono najsvetije? Želim samo prijateljstvo, zašto mi ne vjeruješ?Hoćeš popit nešto? Ajde popij nešto sa mnom? Zašto ne želiš?Pa što da imaš 2 pića na stolu, zašto ne želiš i 3.? A kako se zoveš, a što radiš, a što studiraš, a gdje izlaziš, a imaš li momka, sestru brata, pita prijatelj jesu li ti slobodne prijateljice? Hoćemo otići malo vani, fino mirišeš? Ajde daj mi broj, a daaaaajjjjj...Pa nemoj se ljutit, morao sam te malo za guzicu uhvatit"

-" A što vam je to? A to? A čemu ovo služi? Koja deklaracija? Pa vi mi recite, ne da se meni čitat. A jel mogu ja s tom kremom za lice cipele čistit ako mi se ne svidi miris? A vidite moje cipele.Što mislite koliko su stare? Ajde pogodite, ma kako ne znate, pa puknite jedan broj?Godinu dana?? Ma jesi ti normalna, 6 godina!!Pogledaj me u oči!6 GODINA! Jel tako, a? Znaš zašto? Ma kako ne znaš? Zato što ih svaki dan čistim kremom. Prvo prođem malo s mokrom krpom preko njih samo da ode prašina, al ne ono skroz mokrom, znaš? Ono, ja ti to smočim, pa ti to malo ocijedim, ono znaš? Da nije ni suha ni mokra? Šta kažeš? E, e,e,e,e,vlažnom krpom! Onda opet malo suhom, onda ti ja tu suhu krpu malo umočim u kremu i onda ti ja te cipele s njom namažem i vidi ih, vidi! Ko nove!Jel tako da su ko nove? Ne bi nikad rekla da su 6 godina stare, jel tako?
A šta ti je ovo, a ovo, a ovo? Kako se koristi ovaj gel za tuširanje? Jel to staviš na ruku, pa se protrljaš s time?Ahaaaa! A ovo? A šta je to maska za kosu? Jel to staviš na kosu?"

(ne, umočiš kurac u to, idiote)

- "I tako, onda ti je on mene pogledao i pitao broj, onda sam ti ja njemu dala broj.Jel znaš ti na kojeg tipa ti ja mislim?A ne znaš, jel? Čudno, cijeli ti grad zna za njega. I tako, onda sam ti ja njega vidjela vani u subotu i on ti je mene pitao hoću li što popit, ja sam rekla da mi nitko ne treba kupovat piće, onda ti se on naljutio i ko fol otišao. A cijelo vrijeme je gledao u mom smjeru, pa sam pitala Martinu da gleda prema njemu, pa mi je Martina rekla da cijelu večer ne skida oka s mene. Onda ti je meni u međuvremenu došao Antonio i počeo plesat sa mnom, a Martina mi je rekla da je on nastavio gledat u mom smjeru. I onda je poludio i došao do mene, uzeo me za ruku i zažvalio i onda smo završili skupa. Evo, čekaj sad ću ti pokazat sve poruke koje mi je poslao..."

(U mobitelu sa spremnikom za 200 poruka.Cool, možeš li mi radije čupati zube kliještima?)

Ista pjesma mi se motala po glavi i kad su mi pričali o svom metabolizmu, precizno iznosili podatke o svojoj ovulaciji, menstruaciji, o tome koliko puta na dan idu pišati i srati, posjetima ginekologu, vaginalnim infekcijama, prištevima na leđima, itd...


Ne zanimaju me ti podaci i ne vidim ni jedan opravdan razlog da mi sve to pričaju osobe koje ne poznajem ili jako slabo poznajem. I nekako se bojim da će mi se jednom na glas omaknuti stihovi, a pogotovo boldani dio:

You know
I wanna tell you something
I wanna tell you something
You know what?

I don't give a damn about my reputation
I don't give a fuck!
I don't give a fuck! I don't give a fuck!
I don't give a fuck! I don't give a fuck!


I don't give a damn about my reputation
You know what else?
I don't give a shit! I don't give a shit!
I don't give a shit! I don't give a shit!

(I don't give a damn about my reputation)

I don't give a fuck! I don't give a fuck!
I don't give a fuck! I don't give a fuck!
I don't give a fuck! I don't give a fuck!
I don't give a fuck! I don't give a fuck!


I don't give a damn about my reputation
I don't give a shit! I don't give a shit!
I don't give a shit! I don't give a shit!
I don't give a shit! I don't give a shit!
I don't give a shit!


I don't give a damn about my reputation
Fuck, shit
Fuck, shit
Fuck, shit
Fuck, shit

I don't give damn, I don't give damn
I don't give damn, I don't give damn
I...Don't...Give...A...Damn...

19.01.2007. u 10:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sir, koitus, okupljanje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr