buzz factory

utorak, 22.08.2006.

Drek nije obveza, sranje je potreba...

Svjesna sam da je to zbog nekolicine idiota kojih ima svugdje, pa tako i među gay populacijom, ali u zadnje vrijeme mi se zbog takvih mišljenje o homoseksualcima znatno promijenilo. I to iz stava "gay je posve okej", do stava "jebeni gejevi, serem vam se na glavu". Nemojte mi nabijati svoju seksualnost na nos, ona me ni najmanje ne zanima. Ja nikad nikom u životu nisam došla i rekla da volim muškarce i nikad nikoga nisam pitala je li gej ili hetero.
Poštujem vaš izbor jer je to sloboda i pravo svakog pojedinca, ali dajte se malo svima skinite s kurca. Nemojte paradirati gradom sa zviždaljkom u ustima u tigrastim tangama i tražiti nekakva prava. Takvoj osobi ne bih dala ni da mi čuva dvije nacrtane ovce, a kamoli ozbiljnije razgovarala. Na taj način se samo potkopavaju argumenti homoseksualnih udruga koje nastoje ozbiljno rješavati svoje probleme. Jer zbog navedenih majmuna ni ne dolaze do izražaja.
I nedavni incident na Hvaru.
Nekoliko, koliko sam shvatila britanskih gay turista je izbačeno iz nekog kafića jer su se nedolično ponašali i onda su oni ljutito izjavili da se više ne vraćaju u Hrvatsku. Da,najlakše se ponašati kao idiot i onda svaki napad na sebe tumačiti kao napad na homoseksualnu manjinu općenito.
Kako pišu novine, dečki su se počeli skidati goli i slikati si raširene stražnjice. I onda se čudom čudili kako ih je vlasnik kafića izbacio vani.
A Hvar u tom vremenu čuvaju specijalci. Koje plaćaju HRVATSKI porezni obveznici. Tako da bi se gay Britanci mogli mirno skidati i pokazivati si šupke.

Mater vam jebem.
kiss

22.08.2006. u 13:03 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 09.08.2006.

Odjeća (ne) čini prosvjednika?

Zašto se neki prosvjednici skidaju goli? Ne kužim.
Gole ljude nitko ne shvaća ozbiljno. I u biti nitko ne čuje što žele reći i nitko ne čita transparente koje nose. Svi im samo gledaju u sise i kurce.



Ja samo pacienti,
mada mas koz no metter ddiffferencija.
Istanbul.


09.08.2006. u 13:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sir, koitus, okupljanje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr