You are born at my grace to serve only me....

četvrtak, 08.10.2009.

L'amore trovera' la via...

(sumnjam)

vise ne nizem stihove.nemam...snage?volje?zelje?hrabrosti?
(bojim se pisati ti jer uvijek pustim suzu)
mozda nemam rijeci.mozda imam previse rijeci i mozda ih po prvi put ne znam sloziti.istina je.kad je rijec o tebi ne znam pisati,ne znam pricati.
ovo je nesto sto zivim,sto ne objasnjavam,sto jednostavno osjecam.
(vjerojatno ne objasnjavam jer ne znam objasniti)
a kako bih i mogla?nek me inspirira netko tko moze u recenici slikovito prikazati osjecaj izmedu extremne srece i gorke boli.ne,nije patnja,jednostavno je bol.a jednostavno sam sretna.nadahnuta,inspirirana,zadovoljna,sretna, sretna,sretna,skokovita,entuzjasticna.umorna.podocnjaci otkrivaju ne-savrsenost ovog...sta god da je.
(osjecam se voljeno)
ne placem od tuge,nego zato sto boli.
(zeljeno)
oh k vragu kako boli,svaka misao,stih,rijec,uspomena,slika u mislima.
(postovano,cijenjeno)
dala bih ti sve,da mogu.
(prihvaceno)

da mi je netko rekao...ne bih vjerovala.nikada.
(vrijeme mi je da se prestanem mucit)
ne pokusavam preboljet,zaboravit,ne,ne vucem nista negativnog ni loseg,ja zapravo...ja placem jer je bilo lijepo,a ne mogu to prozivjeti ponovno.
bojim se.prokleto se bojim
(bit ce onako kako si napravis)
previse se bojim.

oh k vragu neka prode ovaj prokleti mjesec,tako prokleto dug i statican i nikakav i dajte me pusite da odem konacno i da konacno postane lakse,da se konacno pomirim,da ne brojim dane,sate,minute...
ja bi...ja bi...nesto sto ne mogu imati.zbog ciste kilometraze.

a zapravo sam sretna.zaista sretna.
(mozda bas zato i placem)
i mislim da sam lucky.da.zaista lucky.i ulazem puno nade.puno,puno nade.
i bit ce u redu.znam da hoce.
- 19:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>