You are born at my grace to serve only me....

ponedjeljak, 24.08.2009.

Put on a happy face

(i pati iznutra)

ne zelim da zavrsi.
ne zelim ne zelim ne zalim
nije u redu.
pase mi.odgovara mi.lijepo mi je.ispunjava me.
i mora zavrsit.
necu.
nije jebeno posteno.
zasto ne moze trajat?
zasto ne moze trajat...

znala sam da ne trebam,
znala sam sta me ceka
sve sam znala
znala sam da ne trebam pustit osjecajima da se razbahate

i sad mi se place.
jebeno mi se place.
iz nemoci.
i ocaja.

(da me vratis u proslot napravila bih isto)

i ja bi jos.samo jos malo.jos jednom.
samo jednom?
ajde.
nestrpljiva sam.
zelim,trebam,hocu.

(boze koliko je toga moglo biti...kako je moglo...)
ne.
nema sta bi bilo kad bi bilo.

(prestani patit,nema potrebe)

(ne bih mijenjala ni trenutak)

u redu je...
- 13:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>