< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




..... da... glavobolja, loše raspoloženje ..... :S

Evo... vratih se sa frame upravo.. glava mi se raspada... užasno raspoloženje... uzrokovano jednom budalom... no što se tu može.. bit će bolje... mora... kad što se dalo zaključiti po komentarima u prošlom postu pomirila sam se sa ljubom :)). jedna od rijetkih dobrih vjesti ovih dana. I da... čula sam danas da dosta kninjana posjećuje moj blog... sad ko će znati jeli to istina... Ni pisati mi se neda... Znam samo da želim leći u krevet i samo da sutra nestane sve ovo što me guši :S... ni sama neznam što mi je... ali eto.. tako je i rado bi to promijenila da mogu... jedno prijateljstvo od pola godine ovih dana se sve više i više gasi... no iskreno neda mi se boriti više da sve ispadne u redu.. nemam snage a ni volje... i nije me briga više ni za što.. samo znam da jedva čekam ovaj petak i ovaj vikend... i već znam što ču napraviti... pošto sam samo s bratom jedno popodne ću otići na groblje i samo provesti to vrijeme s tatom... samo mi to treba, da budem sama.. da mogu razmisliti o svemu... možda napokon dokučim i neke stvari koje me već duže vrijeme muče i nadam se da ću uspjeti... Sada idem nešto s myspaceom radit... www.myspace.com/antonijaknin je :D malo reklame ... i moram zahvaliti jednoj osobi.. vjerujem da će ona znati tko je... hvala ti za sve što si napravio i što si uvijek tu kad te trebam... FDLO ! sada ćeš znati :) bok svima... nadam se da će moj sljedeći post biti u nešto veselijem ugođaju... voli vas.. tonka...


03.12.2007. u 21:10

|komentiraj(4) | print | # |






<< Arhiva >>