ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Uglavnom moj život,zakon događaji,razne slike i još puno toga!!!yes

JEDNA MOLBICA:eek

Molim vas da mi ostavite puno komentara jer ih skupljam i kad skupim puno,puno komentara za nagradu ću vam napisat novi post!Molim vas da mi udovoljite da ne budem tužna!Unaprijed hvala svima koji mi ili koji će mi KOMENTIRAT.Zauzvrat ću ja svratit do vas i ostavit puno komentara!Pusa!!!smijehzujosmijeh




Naj jelogreedymanistra sa sirom
Naj pićegreedysprite i cedevita od limuna
Naj pjevačicagreedyShakira,Rihanna i Beyonce
Naj glumicagreedySandra Bullock i Cameron Diaz
Naj grupagreedyPussycat dolls
Naj bojagreedyljubičasta i zelena
Naj brojgreedy8
Naj serijagreedyZabranjena ljubav,Bibin svijet i ponekad kviskoteka
Naj filmgreedyZamka za roditelje i nezaboravno ljetovanje
Naj gradgreedy:naravno Makarska i Pariz
Volim:gledat tv,igrat kompi i izležavat se
Mrzim:umišljene i razmažene osobe,normalno školu i učenje
Želim:se vozit avionom,ić u Pariz i jednog slatkog zec
To je malo o meni da znate kome pišete komentare!Ha,ha!!!smijehsmijehsmijeh



MALO O MOJIM NAJBOLJIM PRIJATELJICAMAdead


Mali uvod:


Imam 2 najbolje prije,a to su Ane i Mare!!!
Najprije malo o Ani:


ANE:
Ane se ustvari zove Ana ali nikako ne želi da je tako zovemo!
Upoznale smo se ispred moje zgrade dok sam ja imala 6,a ona 5 godina!Znači da sam starija od nje godinu dana i 1 misec!Ona je super!Luda(u dobrom smislu),vesela,dobra prijateljica samo što je ponekad lijena ko ja!Uvik mi pomogne kad mi pomoć triba i uvik me pokušava oraspoložit kad sam liše volje.Tješi me kad sam tužna ali to je rijetko jer sam ja uglavnom vesela osoba.Stvarno je super prija!Idem,normalno,s njom u razred od 1. pa do sad,5 razred.Njen blog je ane007.blog.hr pa svratite malo do nje.Dosta smo različite:ona mrzi salatu a ja je obožavam,ona ima tamno-smeđu kosu,a ja sam plavuša,ona ima sestru,a ja brata,ona voli gledat novu-lovu,a ja mrzim jer me užasno živciraju one voditeljice!!!!I tako...Ali bez obzira na različitosti super smo prijateljice i nadam se da ćemo i ostat takve!To je to o Ani!!!!!smijehsmijehP.s. njen blog je ane007.blog.hr!!!!!



MARE:

Mare se ustvari zove Marija ali ja i još puno njih je zovemo Mare.Mare je super osoba.Tek sam je upoznala ove godine jer su Anu i mene primistili u njen razred.Jako smo se brzo skompale i super smo prijateljice.Rijetko se svađamo i u super smo odnosima što se tiče toga.Uvik se nasmijavamo i jako smo složne i vrlo slične.Skoro sve radimo skupa:idemo u školu i na tjelesni,zajedno se rolamo,zajedni idemo na misu pa čak smo i nekoliko puta čitale zajedno lektirau što je malo neobično,ali vjerujte jako zabavno!
U školi si uvik pomažemo oko pitanja iz testa.Ima još puno toga dobrog o njoj ali ovo je ono najosnovnije!I tako sam završila i s Marijom!!!P.s. njen blog je kumy12.blog.hrwinkwink


Zaključak:
Jako sam sritna što imam tako dobre prijateljice i nadam se da ćemo jš dugoo,dugoo ostat najbolje prije!To je ono najvažnije o njima!Sad moran ić!!!Pusica!!!kissPozzz!!!!:wave

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



layout for myspace

layout for myspace





Myspace layouts

Myspace layouts




Blog images

Blog images







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws













Evo malo super blogova pa i do njih svratite:smokin


..LuDa AnE....










srijeda, 28.03.2007.

nIšTa PoSeBnO!!!!

Ej ljudi!!!waveDanas nije bilo ništa posebno!nonoUglavno dosadno kao i obično!nutJutros sam bila na tjelesnom a kad sam se vratila kući učila sam za kontrolnu iz hrv. koju sam amo reć dobro napsala!Onda sam išla u školu i imala sam 5 sati a vratla sam se kući u 7 ipo jer sam išla s prijateljicom da nešto kupi!Onda sam naravno gledala zabranjenudead,nešto pojelanjami i popilaparty.Onda malo na komp i još sam na internetu!Malo kasnije ću napsat malo domaći što imam da ujutro mogu čitati dosadnu lektiru!nutI usput nastavnica iz hrv. je užasno dosadna da ponekad i zijevam na hrvatskom!!!zijevI tako!To je to!Javim vam sutra nove vijesti a dotad pusakiss i naravno KOMENTIRAJTE(Puno,punoo)!!!yesBok svima!!!!!



| komentari (64) | print | # |