wild child...

24.11.2006., petak

Gego & Picigin band...


Picigin band je nastao prije 2 godine. Sve je počelo sa akcijom Šo!Mazgoona "Otoče, volim te". Šo!Mazgoon je pozvao Gegota kao glazbenog gosta. Zbog zainteresiranosti publike Max Juričić je brzo našao band: Max Juričić (Gitara), Stanislav Kovačić (Bas Gitara), Ante Prgin Surka (Bubnjevi) i naravno Stjepan Barišić Gego (Vokal).

naša jamajka...Iž
Image Hosted by ImageShack.us


Jamajka

For je nami mila majka,
For je naša Jamajka,
For je nami mila majka, Jamajka.

I mi smo von dica s pjace,
Tamo uvik niko place
I mi smo von dica s pjace,
A tamo se place.

For je nami mila majka,
For je naša Jamajka,
For je nami mila majka, Jamajka.

I vamo, namo, tamo
Tamo, tamo, namo, vamo
I vamo, namo, tamo
Po vazdon.

For je nami mila majka,
For je naša Jamajka,
For je nami mila majka, Jamajka.
I nimo doma do doma,
Nimo do našeg Fora,
Nimo doma do doma
To svako zno.

For je nami mila majka,
For je naša Jamajka,
For je nami mila majka, Jamajka.
- 10:21 - Komentari (43) - Isprintaj - #

19.11.2006., nedjelja

wtf?!


što je ovima iz bloga...brišu komentare...postove i meni linkove i cili box koji san prekjucer pisala uru vrimena...one riči iz pojedinih pjesama...je mora da cu sad to opet pisati..nek izvole vratiti kako znaju i umiju...ljuta sam....grrrheadbangheadbangmadpuknucunamcorbang

Azra
Kurvini sinovi

iza prozora nemirnog sna
osjecam njihove sjene
gledam kako kroz zidove plesu
kurvini sinovi
zatvori gubicu nije vrijedna zanata
istresi gorcinu do kraja
na strateskim mjestima njihovi ljudi
kurvini sinovi
lutke od krvi bez trunke ideje
ubice na cesti
losa noc bjezim iz grada
oni dolaze
kurvini sinovi
otisao sam daleko do krajnjih granica
more je uzimalo od neba
na drugoj strani znaci oluje
vidio sam kako plaze u tami
hladna noc pred velike dogadjaje
ne zelim vise da se sjecam
znali su gdje ce me naci
kurvini sinovi

jep...yes
Image Hosted by ImageShack.us
- 19:48 - Komentari (26) - Isprintaj - #

15.11.2006., srijeda

Led Zeppelin

Osnovani su 1968 u Londonu,nakon raspada Yardbirdsa.U početku su se zvali New Yardbirds,a kasnije su promijenili ime u Led Zeppelin jer im je Keith Moon rekao da zvuče poput olovnog cepelina u zraku...
Njihov originalni sastav čine Robert Plant(vokal),Jimmy Page(gitara),John Paul Johnes(bas) i John Bonham(bubnjavi).
Započeli su kao blues rock grupa da bi kasnije imali svoj prepoznatljivi hard rock zvuk sa specifičnim glasom Planta.
Neposredno nakon prve turneje izdaju svoj prvi album zvan Led Zeppelin.Nakon toga slijede albumi Led Zeppelin 2,3 i 4,Zoso album,Houses od Holy,Physical graffiti i jos kompilacije Led Zeppelin(box),Re-masters,BBc sessions i How the west won.
Njihov mozda,najveci hit je Stairway to heaven...po meni zakon pjesma...
Raspali su se 1980 nakon smrti bubnjara John Bonhama koji se ugusio u svojoj vlastitoj bljuvotini.

jedna od naj..po meni...

Tangerine Lyrics

Measuring a summer's day, I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

[Chorus]
Tangerine, Tangerine, Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen, And now a thousand years between.

Thinking how it used to be, Does she still remember times like these?
To think of us again? And I do.

njihovi znakovi...
Image Hosted by ImageShack.us

- 15:18 - Komentari (18) - Isprintaj - #

11.11.2006., subota

Behind blue eyes...

evo jedna lijepa pjesma...kojui upravo slušam..ni sama ne znam kako san se ovog sjetila...ma..nema razloga...eto objaviti cu je tek tako...smijeh

The Who-Behind blue eyes

No one knows what its like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes

No one knows what its like
To be hated
To be fated
To telling only lies

But my dreams
They arent as empty
As my conscience seems to be

I have hours, only lonely
My love is vengeance
Thats never free

No one knows what its like
To feel these feelings
Like I do
And I blame you

No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through

But my dreams
They arent as empty
As my conscience seems to be

I have hours, only lonely
My love is vengeance
Thats never free

When my fist clenches, crack it open
Before I use it and lose my cool
When I smile, tell me some bad news
Before I laugh and act like a fool

If I swallow anything evil
Put your finger down my throat
If I shiver, please give me a blanket
Keep me warm, let me wear your coat

No one knows what its like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes

lipo oko...hmm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e da i pozdrav mojoj Kati koja mi je kupila naušnice u Zagrebuyeskisswave eto i ona ima lijepe plave oke...pa eto njoj posvecujem post(i svim plavookima) a ona bi najvjerovatnije to posvetila jednoj drugoj osobi khmnaughty
- 14:25 - Komentari (31) - Isprintaj - #

07.11.2006., utorak

Poltergeisti


Poltergeisti su jedna vrsta duhova. Njihovo glavno obilježje što izazivaju fizičke kretnje ili izvukove.Na primjer izazivaju lebdenje predmeta,lupanje,različite mirise,pucketanje namještaja,proizvode čudne zvukove pa čak i sam glas.Postoji više teorija što zapravo poltergeisti jesu.1.oni su zločesti duhovi koji žele uznemiriti ljude
2.oni su duše pokojnika koje se nisu smirile i traže mogući mir
3.oni su zapravo nekakva energija koja se manifestira.Smatra se da je to energija ljudskoga uma i to najčešće adolescenata.O tome govori i činjenica da se polter geisti najčešće i pojavljuju u blizini nekog adolescenta.Osim toga energija može doći i od strane neke osobe psihički nestabilne i poremećene,depresivne i s visokom razinom negativnog stajališta.

Ja sam i sama imala vć par susreta s duhovima tako da mogu reci da i vjerujem u njih.Prestanem vjerovati a onda opet se dogodi isto...neobjašnjive stvari....i opet počnem se time baviti.
Evo slika jednog od poznatijih duhova Brown Lady..koji kazu jos luta dvorcem...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brown Lady...
- 21:55 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Design by: Dimenzijadizajn

Opis bloga

Sve i svasta a uglavnom o rocku!!: )


MySpace Layouts

MySpace Layouts

blogovi

about a girl...

zovem se---->Nera
imam god---->15
zivim u ------>Zadru
škola-------->Nazor,jezična
naj frendica--->Kate
izgledam------->plava kosa,zelene oči...
volim----------->nekoga....
zezati ljude,ići vani,isti čokoladu o kojoj sam
ovisna...zabavljati se,Marleya,komade...
svirati gitaru,pivati,iako mi bas ne ide,hehe,
ići na svoj otok....svoje prijatelje,lito....
plesati...,auta,motore...mliti na mobitel,
svog hrčka,pse,mačke...more...
ne volim--------->umišljene i bahate ljude
brisati prašinu,rozu boju,miševe i svemirce,
pumice,gavrane...gusjenice,
gliste...
msn-diddle-child@hotmail.com
TO BI BILO SVE O MENI!!!

stvari koje volin poslusati

-AC/DC
-Azra
-Bob Marley
-Bob Dylan
-Daleka obala
-Divlje jagode
-Gego & picigin bend
-Guns N' Roses
-Hladno pivo
-Kiss
-Led Zeppelin
-Metallica
-Motley Crue
-Nirvana
-Prljavo kazalište
-Psihomodo pop
-Rolling stones
-Scorpions
-System of a down
-Whitesnake