Mima pleše. opet.

12.08.2011., petak

mima, mima, jel sad bilo dosta??

ne zna mima jel joj dosta
mima se odludirala i izludirala
svaku glupost koju je poželjela je i napravila
otkad je rekla zbogom pameti
presjekla žice koje su ju držale i opterećivale
sad nema žica
a ja čekam da profunkcioniram
kak se spada
a dotad
uživam
u svakom danu koji je predamnom
u svakoj pizdariji koja mi na pamet padne
tako je mima ove sezone:
razbijala svoje panične strahove
ponovo i ponovo..
skidala majicu na koncertu i skakala bosa po ljepljivom podu
naravno! jer to dečki rade?!
završila izgrebana i promukla nakon još jedne epizode:
bojim se a baš hoću!
zato jer to dečki rade pila..prije podneva..
i skočila u more..
i trčala..
i smijala se..
i plakala..
i bila u šoku..
i živjela..
i disala punim plućima..i vrištala..i uživala..i puno se puno smijala..
i čini mi se da sam ipak malo nadošla
zaliječila rane koje sam si sama nanijela
mnogima se nije svidjelo
jer djevojke to ne rade
a meni je bio samo takav gušt
i nek se nikom ne sviđa
meni se svidjelo
:)
- 21:34 - Reci šta misliš (0) - Ako ti baš treba, a ti printaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

najbolja..

kraljica matica..

najčešće preletim njihovim nebom..

moji ljubimci..